SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden we toch samen kijken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moet je geen Brokeback Mountain kijken?
toch een hitje schijnbaar :quote:
geen addblocker aan staan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef Pixell het volgende:
wtf, kan niet eens meer quoten en shit op fok, iets zegt me dat ik een plugin mis, maar weet niet welke
Windows zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef Pixell het volgende:
wtf, kan niet eens meer quoten en shit op fok, iets zegt me dat ik een plugin mis, maar weet niet welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Windows zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Windows zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)annelId=1&id=1675565
Voor KK
sniper rifle met acog/holo/reddots gebruiken, en dan als assault rifle gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf ook cod spelenmaar hoe kun jou nou beetje snel die recon levelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |