quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zijn de ekte bazen!
Zag gisteren dat ik al over de 23.000 tweets zit
Prachtig medium om op rond te hangen op een verdwaald ogenblik als je een timeline hebt zoals ik vol bekenden, idioten, journalisten en nieuwsjagers.quote:
Jij bent zo'n BN'r waar niemand ooit van gehoord heeft?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prachtig medium om op rond te hangen op een verdwaald ogenblik als je een timeline hebt zoals ik vol bekenden, idioten, journalisten en nieuwsjagers.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zijn de ekte bazen!
Zag gisteren dat ik al over de 23.000 tweets zit
Nee hoor, heb maar paar honderd volgers geloof ik...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent zo'n BN'r waar niemand ooit van gehoord heeft?
YEAH BUDDY!quote:
No offence, maar ik heb echt medelijden met dat soort mensen. Ze zullen het zelf allemaal wel leuk vinden, maar de burgerlijkheid straalt er echt vanaf. Mensen die in hun bio hebben staan dat ze een 'levensgenieter' zijn en de hele dag aan hun telefoon gekluisterd zitten omdat hun eigen leventje te saai is, brrrrrr. Ik word er bijna agressief van. Ik zal nu vast wel generaliseren, maar hoop zo nooit te worden.quote:
Je generaliseert nu enigszins, maar ik denk dat er een erg grote groep is die precies zo is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
No offence, maar ik heb echt medelijden met dat soort mensen. Ze zullen het zelf allemaal wel leuk vinden, maar de burgerlijkheid straalt er echt vanaf. Mensen die in hun bio hebben staan dat ze een 'levensgenieter' zijn en de hele dag aan hun telefoon gekluisterd zitten omdat hun eigen leventje te saai is, brrrrrr. Ik word er bijna agressief van. Ik zal nu vast wel generaliseren, maar hoop zo nooit te worden.
dat klopt ook wel, zelf gebruik ik het alleen maar evt nieuws te lezenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
No offence, maar ik heb echt medelijden met dat soort mensen. Ze zullen het zelf allemaal wel leuk vinden, maar de burgerlijkheid straalt er echt vanaf. Mensen die in hun bio hebben staan dat ze een 'levensgenieter' zijn en de hele dag aan hun telefoon gekluisterd zitten omdat hun eigen leventje te saai is, brrrrrr. Ik word er bijna agressief van. Ik zal nu vast wel generaliseren, maar hoop zo nooit te worden.
Nee, de hele dag gamen en op een forum hangen is lekker spannendquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mensen met een BB zouden sowieso niet op twitter mogen vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is alleen zielig dat sommige bij hun bio meteen der ping en alles hebben staan!
Dit is inderdaad wel waar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed kijken wie je volgt....
hehe sowieso BB iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mensen met een BB zouden sowieso niet op twitter mogen vind ik.
nee, weer Jersey zelf. Italy was vorig seizoenquote:
Sorry Doopy, je bent verder wel een goeie jongen voor een Ajacied hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, de hele dag gamen en op een forum hangen is lekker spannend
Twitter is echt een prachtmedium. Haal er zeer veel nieuws vandaan. Je moet gewoon goed kijken wie je volgt....
quote:
quote:
Is er een nieuwe?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef Rossdale het volgende:
I'm going to press my moustache here, have some meat and play some Sturmovik
Echt een nieuw seizoen dus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nee, weer Jersey zelf. Italy was vorig seizoen
Dat zegt iedereen die zich er niet in verdiept. Feit is dat ik er al een paar jaar op zit maar de keren dat ik poeptweets gezien heb zijn op 1 hand te tellen.quote:
Yes!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Echt een nieuw seizoen dus?
NICE!
Cabs are here!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry Doopy, je bent verder wel een goeie jongen voor een Ajacied hoor
Ja S1 al binnen, dadelijk eens 1tje kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef KneusTeun het volgende:
De serie sherlock is ook echt aanrader!
http://www.imdb.com/title/tt1475582/
Succes! ik heb ze allemaal achter mekaar gekeken zo'n beetje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja S1 al binnen, dadelijk eens 1tje kijken
Ja hoor er wel meer mensen over, helemaal nu S2 weer begonnen is. Maar in feite gewoon een mini serie toch? vorig seizoen waren ook maar 4 afleveringen, inc de 00 afleveringquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes! ik heb ze allemaal achter mekaar gekeken zo'n beetje.
In het begin was wel even beetje kritisch kijken, maar daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |