SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden we toch samen kijken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moet je geen Brokeback Mountain kijken?
toch een hitje schijnbaar :quote:
geen addblocker aan staan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef Pixell het volgende:
wtf, kan niet eens meer quoten en shit op fok, iets zegt me dat ik een plugin mis, maar weet niet welke
Windows zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef Pixell het volgende:
wtf, kan niet eens meer quoten en shit op fok, iets zegt me dat ik een plugin mis, maar weet niet welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Windows zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Windows zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)annelId=1&id=1675565
Voor KK
sniper rifle met acog/holo/reddots gebruiken, en dan als assault rifle gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf ook cod spelenmaar hoe kun jou nou beetje snel die recon levelen?
Net gezellig met zijn allen 10 km/h gereden op de A16 aangezien het zicht zo'n 10 cm was. En dat was met ruitenwisser op stand UBERMAXISCHNELLquote:
Jeuj Stef!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is BF3 toch een bazen game vergeleken met MW3. Alleen die Recon kit levelen duurt echt tyfus lang
oh op de a12 zijn geen schijters wij rijden gewoon door, nee gelukkig hield het op met regenen na veenendaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net gezellig met zijn allen 10 km/h gereden op de A16 aangezien het zicht zo'n 10 cm was. En dat was met ruitenwisser op stand UBERMAXISCHNELL
NEIN!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is BF3 toch een bazen game vergeleken met MW3. Alleen die Recon kit levelen duurt echt tyfus lang
ha liever minder blikseminslag door treinen gehadquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Minder treinen door blikseminslag.
ze zouden eigenlijk je account moeten blocken, eerst de mw3 fanboi uithangen en niet luisteren. dus nu maar voelen :pquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ons maar belachelijk maken dat we MW3 niet gekocht hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk je account moeten blocken, eerst de mw3 fanboi uithangen en niet luisteren. dus nu maar voelen :p
Ho eens MW3 is in een party nog steeds hartstikke lachen. Alleen bf3 speelt veel meer relaxedquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En ons maar belachelijk maken dat we MW3 niet gekocht hebben
Wel als je een squad hebt dat elkaar aanvult. Dan haal je gelijk ook veel betere scores. Laatste potje waar ik bij was gisteravond stond onze squad uiteindelijk allemaal bij de eerste 5: http://battlelog.battlefi(...)9863513/2/385441159/quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho eens MW3 is in een party nog steeds hartstikke lachen. Alleen bf3 speelt veel meer relaxed
Het is rush he, geen conquestquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
Damn nu moeten we stef een doop games laten zoeken!
Kiek die scores dan!!?!?
Daarom juist!quote:
dat had mijne laatst ook na een week al!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:56 schreef SoldMayor het volgende:
Jezuusssssssssss!!!!!!!
wat is deze.. me xbox maakte ineens een kabaal niet normaal.
en nu ineens weer goed.
Oweeeeeeee als die kapot gaat. Heb deze pas 7 maanden ofzo.
Mijn doos is ook nog steeds strakquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef Bozz187 het volgende:
Mijn doos gaat gelukkig al 4 jaar mee
Mijn eerste ging vanaf de launch tot aan 2011 Dec mee!!!!quote:
Die is idd lekker jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Normaal niet zo van deze muziek maar deze plaat is toch wel erg chill
ja maar ik deed een rossdale, it's fuckin inception man!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ja Rossdale gaat opeens de Boz uithangen!
wtf is dit? Jij en WIDM? Damn...quote:
Waarom mag dat niet? Ik weet dat je denkt dat ik in Duitsland woon en een chromosoom te veel heb.. maar helaas is dat niet waarquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf is dit? Jij en WIDM? Damn...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet? Ik weet dat je denkt dat ik in Duitsland woon en een chromosoom te veel heb.. maar helaas is dat niet waar
Daar gaat je diplomaquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijker-studenten.html
De directie van de TU Delft.Ze falen al net zo hard als heel deze regering. Alsof studenten hierdoor sneller gaan afstuderen.
Nah ik denk het niet, ik weet het bijna zekerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet? Ik weet dat je denkt dat ik in Duitsland woon en een chromosoom te veel heb.. maar helaas is dat niet waar
Ben ik blij dat ik een import tukker benquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik denk het niet, ik weet het bijna zeker
Van je jaar, of van jouw punten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste studiepunten binnen. 81% gezakt
Ik zit allang niet meer op de TU. Ik vind het alleen gewoon heel treurig voor alle mensen die hun diploma hierdoor minder waard zien worden.quote:
Punten, dit waren de eerste die je kon halenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van je jaar, of van jouw punten?
Niks beter dan een export tukker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een import tukker ben
Sorry teun
Die is wel coolquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Muntjes van KK ook weer terug gevonden
[ afbeelding ]
Tiësto die house maakt in plaats van trancequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is inderdaad ernstig, maar chrome ook wel redelijk hoor. (eigenlijk elke browser)quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef Pixell het volgende:
* Pixell denkt er over om chrome te installeren
kut firefox vreet geheugen..
Nah moet gokken man, en ik doe nu dus maar watquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
Nick, ik zag je voorspelling, maar in de traditie van widm kan Dio niet de winaar worden![]()
(de lui die ik wel beetje kan waarderen gaan als eerste weg)
En de ergste blijven het langst![]()
Die sanne
Ze gebruiken niet meer dat script? of gaat dat pas vanaf volgende week weer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah moet gokken man, en ik nu dus maar wat
Wat ik merkte bij firefox is dat die hoe dan ook zo 350 mb gebruikt na een half uurtje gedraaid te hebben. Met chrome blijft dat laag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ernstig, maar chrome ook wel redelijk hoor. (eigenlijk elke browser)
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ik merkte bij firefox is dat die hoe dan ook zo 350 mb gebruikt na een half uurtje gedraaid te hebben. Met chrome blijft dat laag.
350 is 100MB meer dan dat ie bij mij deed (met echt alleen google.com open)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ik merkte bij firefox is dat die hoe dan ook zo 350 mb gebruikt na een half uurtje gedraaid te hebben. Met chrome blijft dat laag.
Ja je kan via een of andere site nu mee doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ze gebruiken niet meer dat script? of gaat dat pas vanaf volgende week weer?
Had eigenlijk wel een app verwacht! in appstore gekeken maar helaas...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je kan via een of andere site nu mee doen. Maar dat scriptje was idd beter
Wat vond je van sherlock btw?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je kan via een of andere site nu mee doen. Maar dat scriptje was idd beter
Ik ben maar gewoon gaan slapenquote:
Waarom nou weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas NL last online 22 days ago.....
quote:
Nelis is vergaan in de wereld van Skyrim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Zo heb je toch meer tijd over voor Nelis
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de archievement...![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Zo heb je toch meer tijd over voor Nelis
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ik vind het ook wel vet opzich. Ben bijna level 39.
en:
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allesom aan je trekken te komen
Dedicate de volgende potjes aan jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef dreamzk het volgende:
Ik wil BF3 spelen maar ik mag niet van mezelf, moet studeren
Ik voel je pijn broederquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nelis is vergaan in de wereld van Skyrim.
Meneer is al level 58![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ik vind het ook wel vet opzich. Ben bijna level 39.
en:
Jij bent sowieso een cheevo hunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles voor de archievement...!
Maar gooi hem morgen wel ff aan hoor knuffelbeerhapquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
De no-life lotto winnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Level 58 wut, waar haal je de tijd vandaan?
160 uur hier, heb het spel al een maand niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ach je kan alles boosten in Skyrim.
Als ik wil ben ik zo level 342.
Maar dan heb ik nog geen 110 uur op me savegame staan zoals onze Nelis.![]()
ook al een week niet gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef dreamzk het volgende:
Scheelt dat jij al 600 uur er in hebt zitten XDquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ook al een week niet gespeeld
iddquote:
Bij mij van 32 naar 12 ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
iddmijn groep ging van 34 naar 11
Waarschijnlijk omdat ze de studie voor iet anders uitmaken dan wat het eigenlijk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij mij van 32 naar 12 ofzo.
Maar we zijn op de hele opleiding van 150 naar 80 ofzo gegaan!!!
Ach wat maakt het uit als je veel uur ergens in hebt zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
160 uur hier, heb het spel al een maand niet meer aangeraakt
vette reet en één en al pukkelsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
Die blonde bij WIDMhaat het domme wijf nu al!
ik ben heel duaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
Blonde troll " Ik zoek tes van water, groot, zee ofzo" staat naast een beekje dat van de bergen naar "iets" toe stroomt
Ik ken bijna alleen die vliegmashienuuu kerelquote:
ja maar hij is ex-militair!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
3 tegen 1 paintball op een fucking brug en ook nog verliezen
En dan het geluid dat onder die schoten gemonteerd wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
3 tegen 1 paintball op een fucking brug en ook nog verliezen
en ik heb pas voor het eerst een aflevering gekekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
Nee, dit seizoen wordt hem niet![]()
Die Art wil zo graag op Pieter Jan lijken.
De meeste kandidaten ken ik nie.
En het is allemaal nep gemol nu al!
Vroeger was het epische shit!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en ik heb pas voor het eerst een aflevering gekeken
chromosomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fakeeeeeeeeeeeeeee doet zn ogen al dicht voordat ie geslagen wordtquote:
Mensen in de Randstad hebben geen compas nodig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef KneusTeun het volgende:
HOE KUN JE NU GEEN KOMPAS SNAPPEN!!!!!!!!
Nee, elke dooie kutstraat is toch hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mensen in de Randstad hebben geen compas nodig?
Zolang je geen dikke tieten hebt niet nee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Morgen- het volgende:
Jullie houden niet van nieuwelingen ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de dijken doorbrekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mensen in de Randstad hebben geen compas nodig?
Is dat nog niet gefixed dan? Nja begin morgen overnieuw, op youtube een paar leuke builds gezien voor een nieuwe gamequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ach je kan alles boosten in Skyrim.
Als ik wil ben ik zo level 342.
Maar dan heb ik nog geen 110 uur op me savegame staan zoals onze Nelis.![]()
Jij bent overal negatief overquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
Houd dit gevoel vast. Dan weet je wat ik denk van alle televisieprogramma's
Rotterdam is geen Randstad, das ghetto.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, elke dooie kutstraat is toch hetzelfde.
Dat doe je niet Teun, ik kom gewoon bradwurst bij je eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat de dijken doorbreken![]()
Dan schop ik je net zo lang terug totdat je verzuipt
Net als je oma huilend bij me opa kwam voor wat eten, waarna me opa haar van zijn erf schopte!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat doe je niet Teun, ik kom gewoon bradwurst bij je eten.
Geef die fiets nou maar een keer terugquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net als je oma huilend bij me opa kwam voor wat eten, waarna me opa haar van zijn erf schopte!
Dat waren echte kutmoffen dus. Jij bent een lieve Duitser.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net als je oma huilend bij me opa kwam voor wat eten, waarna me opa haar van zijn erf schopte!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef die fiets nou maar een keer terug
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef die fiets nou maar een keer terug
Die TS idd ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:50 schreef Tauchmeister het volgende:
WO-student met een MBO-vriendje
Dat dit soort sneue mensen bestaan...
6 uur, elke dagquote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:32 schreef Pixell het volgende:
Jij bent vroeg!
Ik ben stomalaat weertrusten..
Goede zaak pooier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh bazen, net weer voor het eerst in jaren ontbeten! Das mijn goede voornemen dit jaar!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh bazen, net weer voor het eerst in jaren ontbeten! Das mijn goede voornemen dit jaar!
Stoma laat is rond 8 uur tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:32 schreef Pixell het volgende:
Jij bent vroeg!
Ik ben stomalaat weertrusten..
with 5" of limp dick in yo mouthquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:47 schreef dreamzk het volgende:
Yoyo zo meteen mondeling tentamen, je weet hoe ik roll.
5", nigga please.quote:
neem jij 12" in de mond om de vrouwtjes te imponeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
5", nigga please.
12" voor die vrouwtjes jwzzz
That shit cray.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neem jij 12" in de mond om de vrouwtjes te imponeren?
Nigga u gay
nice!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:07 schreef dreamzk het volgende:
No problemo, 8 voor mn essay en 7 voor mn mondeling.
nice brahquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:07 schreef dreamzk het volgende:
No problemo, 8 voor mn essay en 7 voor mn mondeling.
Nee misschien skyrim ofzo en mario kart 7quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:39 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon 3 keer mw3 halen en die op 3 verschillende manieren kapotmaken.
TS is een zielig wijfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:50 schreef Tauchmeister het volgende:
WO-student met een MBO-vriendje
Dat dit soort sneue mensen bestaan...
Holy shit son, en nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef Fsmxi het volgende:
Tering, dinsdag op woensdag nacht is hier de bliksem in een boom aan de overkant van de weg ingeslagen. Resultaat:
-stoppen eruit
-de stop voor de stoppen eruit
-2 laptops mogelijk naar de kloten
-Router kapot (maar vandag wel gewoon nieuwe)
-Enkele lampen kapot.
Maar kon erger. Blijkbaar is bij de buren zo'n beetje alles dat aangesloten was kapot en iets was uit elkaar geknald ofzo
2 laptops bij de computershop om te kijken wat er precies mee aan de hand is, stoppen vervangen, internet doet het weer evenals telefoon en weer nieuwe lampen erin gedraaid. En de gemeent zal die boom wel verbouwen ofzoquote:
Zelfde situatie hier..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
30 euro aan kado bonnen, zijn er nog dope games uit deze week?
JA en met die MM actie dacht ik SCORE, maar ik kan geen games bedenken!!!quote:
CHECK ALL WEBSITESSS!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA en met die MM actie dacht ik SCORE, maar ik kan geen games bedenken!!!
Ja precies ben ik nu aan het doenquote:
Heeft die dat ja?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga kijken of ik via de KPV van FOK!games een exemplaar van Dead Island kan binnenhengelen.
Co-op galooooooore
Je kan beter naar de MM gaan en daar kijken. Want anders maak je nu je keuze en dan hebben ze daar geen enkele. Wat meestal het geval is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies ben ik nu aan het doen![]()
Misschien maar starcraft 2
En ik ben aan het zoeken voor co-op games xbox ofzo.
Hier hebben ze alles wel op vooraad meestalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan beter naar de MM gaan en daar kijken. Want anders maak je nu je keuze en dan hebben ze daar geen enkele. Wat meestal het geval is.
http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-360-error-codes.htmquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef Fsmxi het volgende:
O, mijn xbox heeft nu ook redring. Niet eens, het rode lampje rechtsonderin!
of je kabels niet goed aangesloten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-360-error-codes.htm
Waarschijnlijk HDD gefrituurd...
Dan nog ouwe, wees blij dat het niet in je huis is ingeslagen. Weet niet wat voor shit er dan allemaal kan gebeuren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:43 schreef Fsmxi het volgende:
O, mijn xbox heeft nu ook redring. Niet eens, het rode lampje rechtsonderin!
Dit nummer is ook zo hard he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
5", nigga please.
12" voor die vrouwtjes jwzzz
Wilde dead island toch al gaan kopen eigenlijk. Keertje zombiegame proberen. Maar ik vind het niet erg als het nog ff moet wachten, want dan kan ik mooi m'n 3e kwartaal even binnenkoppen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
Ach als ik de game kan winnen he, en wanneer hij eens opgestuurd wordt. Daar gaat ook vaak nog 2 maanden overheen
Dat had ik dus ook! was eerst voor oud en nieuw slecht, en deze week was ik ook weer helemaal fucked...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Godverdomme tweede keer binnen paar weken griep/zwaar verkouden
Dat snap ik, zonder ziekenhuizen en medicijnen in dat 3e wereld land van je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Godverdomme tweede keer binnen paar weken griep/zwaar verkouden
Is fout E74, volgens xbox.com/supportquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-360-error-codes.htm
Waarschijnlijk HDD gefrituurd...
Oftewel maar eens opstaren, wel goed dat het gratis is ook buiten garantiequote:De garantieperiode voor de E74-fout is drie jaar vanaf de originele aanschafdatum van de console. Als uw console niet onder de garantieperiode van drie jaar valt, kunt u uw console nog steeds gratis laten repareren.
Dead islandquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede nieuwe co-op games? kan ze zo niet vinden...
Doe een airdrop met medicijnen en lekkere verpleegsters dan, nog hoger water en we gaan er allemaal aan ...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat snap ik, zonder ziekenhuizen en medicijnen in dat 3e wereld land van je.
Medicijnen heb ik niet, lekkere verpleegsters zal ik even m'n huis voor doorzoeken, heb er vast nog wel 2 of 3 liggen ergens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doe een airdrop met medicijnen en lekkere verpleegsters dan, nog hoger water en we gaan er allemaal aan ...
wow klinkt zelfs vet op mn pc speakersquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf 1:50 om de veul te lange intro over te slaan
TOFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga kijken of ik via de KPV van FOK!games een exemplaar van Dead Island kan binnenhengelen.
Co-op galooooooore
Die kan hem hebbenquote:
Hell yea, co-op buddies Nick & Ross.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
TOF! Dan kan ik die ook eens co-op gaan spelen
Implausibel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Faalt net zo hard als Team Bozzdale
Faalt? Volgens mij ging Portal2 toch redelijk goedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hell yea, co-op buddies Nick & Ross.
Faalt net zo hard als Team Bozzdale
Pierre?quote:Elf doden door neerstorten heteluchtballon
Laatste update: 6 januari 2012 21:49 infoBekijk op de kaart.
WELLINGTON - Door het neerstorten van een heteluchtballon in Nieuw-Zeeland zijn zaterdag (plaatselijke tijd) alle 11 inzittenden om het leven gekomen.
Foto: NU.nl/René van der Heide
Dit hebben de autoriteiten van de eilandstaat in de Grote Oceaan gemeld.
Het ongeluk gebeurde bij het stadje Carterton, in een toeristisch gebied ten noorden van de hoofdstad Wellington. Ooggetuigen meldden dat 10 meter hoge vlammen uit de ballon sloegen voor hij neerstortte.
De mand zou vlam hebben gevat. De tragedie deed zich voor bij goed weer; er stond weinig wind.
Hihiquote:
Haha, die shit was leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:28 schreef SoldMayor het volgende:
Kwam deze weer tegen![]()
Black Ops![]()
Toen Mister nog mee deed![]()
Mooi voor die jongen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef Tauchmeister het volgende:
UvT geeft 10 voor stuk over fascistische PVV
Het is ook allemaal niet zo bijzonder (iedereen met enig verstand kan zien dat de PVV fascistische trekjes heeft), maar de PVV en zijn achterban houden nu eenmaal niet van het onderbouwen van standpunten met argumenten. En als dan ook nog eens je eigen partij wordt bekritiseerd en dat ook nog eens op academisch niveau, dan is het natuurlijk onzin en ga je weer met oneliners strooien als "de UvT is een links bolwerk" in plaats van dat je het stuk ook daadwerkelijk leest en met onderbouwde kritiek komt. Zo werkt dat nu eenmaal bij de PVV en het simpele volk dat op die partij stemt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar waarom er zo'n ophef over is, hoe bereikt dit uberhaupt het nieuws
Gewoon een ander pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben 200% klaar met die ex van mij. Ze heeft donderdag met een andere kerel gezoend dus ja. Genoeg andere vrouwen in de wereld
Kudtwijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben 200% klaar met die ex van mij. Ze heeft donderdag met een andere kerel gezoend dus ja. Genoeg andere vrouwen in de wereld
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kwam een foto tegen van snoop en britney en ik kon het niet laten...
[ afbeelding ]
Wat een bitchquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou een van haar vriendinnen heeft een relatie met een maat van mij dus kwam er gisteren achter via hem. Ik was er dus gisteren in eens helemaal overheen. Eerst dinsdag zeggen dat we over een aantal weken verder kijken en dan zoiets flikken. Dat is het laagste van het laagste maarja bitches be crazyquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelf er achter gekomen ofzo?! Maar goed, heeft ze nog een leuke vriendin ofzo, anders daar ff lekker mee aankloten. Deed ik iig wel, en heeft iig wel gewerkt
En wat Ross zegt, je bent denk ik beter af
Nja dat is helemaal smerig dan. Ja dude, dan ben je beter af, wie weet of ze dit idee al langer had?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou een van haar vriendinnen heeft een relatie met een maat van mij dus kwam er gisteren achter via hem. Ik was er dus gisteren in eens helemaal overheen. Eerst dinsdag zeggen dat we over een aantal weken verder kijken en dan zoiets flikken. Dat is het laagste van het laagste maarja bitches be crazy
Idd voel me voor het eerst deze week echt goedquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is helemaal smerig dan. Ja dude, dan ben je beter af, wie weet of ze dit idee al langer had?
Same herequote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:00 schreef Pixell het volgende:
Nog 2 dagen om me ritme om te draaien en dan heb ik tentamens
Hier ook. Linkerdeel van m'n lichaam is compleet getrashed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:40 schreef dreamzk het volgende:
Hoofdpijn, droge bek, black-outs. Classic zuipavond.
Hey een WC borstel!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
heej matties net ff niewe chapsel gehaalt dikke opscheer wat vinde julie ervan
[ afbeelding ]
Daarom, lekker chill.. Genoeg andere dames die er rond lopen, en wie weet komt het ooit nog goed, al denk ik eerder dat jij de persoon bent die dat in de hand heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd voel me voor het eerst deze week echt goed
Lijpe shit swahquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Nickelson +1quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Fucked up Gquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:34 schreef Pixell het volgende:
Krijg net een berichtje dat ik om 4u morgen moet hockeyen, het is nu half 6 en lig nog in bed te chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |