Bastards!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was bij mijn vriend toen ik erbij sliep (en er ook spullen van mij lagen, want we woonden toen half samen). Ingebroken, eigenlijk vrij weinig spullen weg.
Later rekening praktisch leeg van beide, bleken ze met onze vervalste handtekeningen te hebben gedaan. En ze hadden een sleutel meegenomen dus geprobeerd terug te komen. Gelukkig waren toen de sloten al vervangen
Maar ken iemand bij wie ze later nog de auto zijn komen "ophalen" en dat soort geintjes.
Lijers moeten gewoon van je spullen afblijven en anders rotten in de hel, maar ja... je hebt nou eenmaal van die klootzakken die dat niet boeit he.
lekkor en gezond!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent heeft net het nieuwe BBQ-achtig-spacy-rook-über-apparaat (huwelijkscadeautje) aangehad, we gaan zo warmgerookte zalm eten met broccoli en ovenaardappeltjes, omnomnom!
Dieren en etenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
bbq-en bij lindy is echt episch
los van de hont die steeds het eten van je bord probeert te telekinesen
Die van mij wel gelukkigquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin: niet helemaal mijn kleuren, maar wel erg mooi en netjes! En die tevreden diertjes, leuk!
gelukkig duurt de zomer nog langquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
BBQ met verbrande vleesjes(en tafel
)
En VEUL BIER!!!
Warm roken = kanker kweken = niet gezond.quote:
Zal ik een BBQ-meet houden voor het hele topique??quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Lies had alles onder controle !! En als bbq klaar is; steekt ze de verdere tuin in brandquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik een BBQ-meet houden voor het hele topique??
Ik vrees dat de hele buurt dan affikt
Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ooohhh Lin !!! Ziet er super tof uit![]()
![]()
Oeh en BBQ !!! Deze zomer ten huize priem![]()
![]()
Klinkt nu al episch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verdammt, dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent heeft net het nieuwe BBQ-achtig-spacy-rook-über-apparaat (huwelijkscadeautje) aangehad, we gaan zo warmgerookte zalm eten met broccoli en ovenaardappeltjes, omnomnom!
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lies had alles onder controle !! En als bbq klaar is; steekt ze de verdere tuin in brand![]()
![]()
we hebben vorige keer ook half aangefikte dingen gegeten en was heerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we hebben vorige keer ook half aangefikte dingen gegeten en was heerlijk
Ik vind BBQ's superquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was het ook allemaal nét niet![]()
Maar wel heul gezellig
Wij hebben wel een tafel! Met genoeg stoelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind BBQ's superIk eet bijna nooit veel, want meestal bij de mensen waar ik kom krijg je plastic bordjes en bestek en moet je op schoot snijden, wat dus voor geen meter werkt
Dus dan zuip je maar wat meer
dat zeker!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en volgens mij zijn SHJN-meets sowieso gezellig
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een luxe!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben wel een tafel! Met genoeg stoelen
En ekten borden en bestek
En een hond die een stare-down wedstrijd met je probeert te houden om je eten aan d'r af te geven
Netjus in een rondje zitten met een kopje thee en een gezellig potje klaverjassenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bazenhond!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een luxe!
En die stare-down verlies ik hier meestalVooral omdat die van mij ook suuuuuuuperdiep gaat zuchten als het te lang duurt.
Definitie van gezelligheid toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Netjus in een rondje zitten met een kopje thee en een gezellig potje klaverjassen
Hier ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een luxe!
En die stare-down verlies ik hier meestalVooral omdat die van mij ook suuuuuuuperdiep gaat zuchten als het te lang duurt.
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Netjus in een rondje zitten met een kopje thee en een gezellig potje klaverjassen
En dat weet die hond echt welquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ook
Ik zwicht altijd... ik kan Sien d'r hoofd niet weerstaan
Mja, maar ik weet niet echt waarvan. Mn moeder zei al, misschien hebben we de deur niet goed dichtgedaan. Maar je moet echt hard trekken en dan een soort van knal horen, en als je met zn 3en weggaat valt het wel op als de deur niet goed dicht zitquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf zou je niet sowieso aangifte doen voor als er later wel iets weg blijkt te zijn, of als je rekening opeens leeg is? Kun je iig bewijzen dat je t zelf niet bent lol
Allemaal in zondaagse kledij en als we in een gekke bui zijn misschien zelfs wel een potje mens-erger-je-nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat inderdaad!
Helen netten beschaafden meets zijn dat
Ik roep maar iets :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar ik weet niet echt waarvan. Mn moeder zei al, misschien hebben we de deur niet goed dichtgedaan. Maar je moet echt hard trekken en dan een soort van knal horen, en als je met zn 3en weggaat valt het wel op als de deur niet goed dicht zit
Ja, dat weet ze ook dondersgoed.. Vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat weet die hond echt wel.
Mijn hond kreeg nooit wat aan mij en dat wist hij heel goed. Bedelde nooit.
Maar mijn moeder kon hem ook niet weerstaan, dus hij stond altijd bij m'n moeder te kwispelen
Maar jij kan wel zeggen "ze houdt van mij het meest want ze komt altijd naar mijquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ze ook dondersgoed.. Vankrijgt ze ook bijna niks... maar van mij wel, dus ik krijg altijd pootjes en het onweerstaanbare hoofd tijdens het eten
En dat heb ik helemaal aan mezelf te danken
Jamaar Sien geeft aan iedereen pootjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ze ook dondersgoed.. Vankrijgt ze ook bijna niks... maar van mij wel, dus ik krijg altijd pootjes en het onweerstaanbare hoofd tijdens het eten
ja jill weet dat ook altijd preciesquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True... zo gauw je op de bank zit, krijg je pootjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar Sien geeft aan iedereen pootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |