Bastards!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was bij mijn vriend toen ik erbij sliep (en er ook spullen van mij lagen, want we woonden toen half samen). Ingebroken, eigenlijk vrij weinig spullen weg.
Later rekening praktisch leeg van beide, bleken ze met onze vervalste handtekeningen te hebben gedaan. En ze hadden een sleutel meegenomen dus geprobeerd terug te komen. Gelukkig waren toen de sloten al vervangen
Maar ken iemand bij wie ze later nog de auto zijn komen "ophalen" en dat soort geintjes.
Lijers moeten gewoon van je spullen afblijven en anders rotten in de hel, maar ja... je hebt nou eenmaal van die klootzakken die dat niet boeit he.
lekkor en gezond!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent heeft net het nieuwe BBQ-achtig-spacy-rook-über-apparaat (huwelijkscadeautje) aangehad, we gaan zo warmgerookte zalm eten met broccoli en ovenaardappeltjes, omnomnom!
Dieren en etenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
bbq-en bij lindy is echt episch
los van de hont die steeds het eten van je bord probeert te telekinesen
Die van mij wel gelukkigquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin: niet helemaal mijn kleuren, maar wel erg mooi en netjes! En die tevreden diertjes, leuk!
gelukkig duurt de zomer nog langquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
BBQ met verbrande vleesjes(en tafel
)
En VEUL BIER!!!
Warm roken = kanker kweken = niet gezond.quote:
Zal ik een BBQ-meet houden voor het hele topique??quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Lies had alles onder controle !! En als bbq klaar is; steekt ze de verdere tuin in brandquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik een BBQ-meet houden voor het hele topique??
Ik vrees dat de hele buurt dan affikt
Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ooohhh Lin !!! Ziet er super tof uit![]()
![]()
Oeh en BBQ !!! Deze zomer ten huize priem![]()
![]()
Klinkt nu al episch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verdammt, dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent heeft net het nieuwe BBQ-achtig-spacy-rook-über-apparaat (huwelijkscadeautje) aangehad, we gaan zo warmgerookte zalm eten met broccoli en ovenaardappeltjes, omnomnom!
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lies had alles onder controle !! En als bbq klaar is; steekt ze de verdere tuin in brand![]()
![]()
we hebben vorige keer ook half aangefikte dingen gegeten en was heerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |