SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Hinderlijk is dat hé Jum
Nu durf ik niet meer thuis te komen met iemand die modaal is.
Mijn pa dwingt me gewoon tot goldiggerij.![]()
Haha. Ik ben 13e geworden bij de FOK!verkiezing voor wie je een lange ban toewenst. Maar liefst 3 stemmen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Om dit topic alvast te redden:
Yes please
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Omnomnom.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Yes please
All good things are wild and free.![]()
Oh, die line.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken er nog 1 die ik wel leuk vond:
Vraag me het hemd niet van het lijf, trek het uit.![]()
Ik vind die bovenste pic echt niet mooi. Dan beter deze:quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben verkozen tot lekkerste KLBchick en word nu doodgespamt door FOK!hosselaarsquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef Jajong het volgende:
Haha. Ik ben 13e geworden bij de FOK!verkiezing voor wie je een lange ban toewenst. Maar liefst 3 stemmen.
Kutleven.
Whehe, gefeliciteerd met je mooie plek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:49 schreef Jajong het volgende:
Maar deze FOK! verkiezingen, flinke faal.
full stops and exclamation marks![]()
Post eens namen, rugnummers en inhoud?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben verkozen tot lekkerste KLBchick en word nu doodgespamt door FOK!hosselaarsKutleven.
In spoilers ofzo
.
![]()
Zeg, jij had toch een keer een foto van je ass of zo gepost? Die heb ik gemist, doe nog eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste pic echt niet mooi. Dan beter deze:
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Phantomesse het volgende:
Ik had 33 stemmen voor aandachtsgeil;(
Fuckmylife.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hehe ja precies. Ik ging eerst wel eens om met die gast, maar ik wil hem nu nieteens meer mee naar huis nemen als er anderen bij zijn, omdat ik dat dan weer jaren moet aanhorenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef Phantomesse het volgende:
Hinderlijk is dat hé Jum
Nu durf ik niet meer thuis te komen met iemand die modaal is.
Mijn pa dwingt me gewoon tot goldiggerij.
Is wel gewoon waar though.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Phantomesse het volgende:
Fuckmylife.In het land der blinden....quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben verkozen tot lekkerste KLBchick en word nu doodgespamt door FOK!hosselaarsKutleven.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Rustig maar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ook toen ik jouw foto's en de reacties daarop zag.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Phantomesse het volgende:
Fuckmylife.![]()
Awwww
Ik heb ook een stem bij "leuke FOK!er die daadwerkelijk leuk is" Wat een weelde.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, jij had toch een keer een foto van je ass of zo gepost? Die heb ik gemist, doe nog eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |