Simpel, je opent een account bij MtGox, stort er wat centjes heen en koopt Bitcoins als ze laag staan. Vervolgens verkoop je ze als ze hoog staan en dat herhaal je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:46 schreef Treces het volgende:
Vertel eerst eens hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
Klopt, dat topic heb ik toen geopendquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:47 schreef diomedes het volgende:
Geld verdienen met je PC (Bitcoins) - belastingdienst?
Je kan het vergelijken met aandelen/valuta-handel, soms win je, soms verlies je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Kanspelbelasting zou trouwens de beste belasting zijn op die onzin.
Heb ik gedaan en geld verdienen met je GPU's gaat al tijden niet tot heel moeilijk. En de eerste investering daarin bleef ook een gok. Een gok die voor veel mensen verkeerd is uitgepakt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met aandelen/valuta-handel, soms win je, soms verlies je.
Tevens kan je Bitcoins oogsten als je een paar snelle videokaarten hebt, heeft niets met een kansspel te maken.
Verdiep je in de materie voordat je er over blaat.
Ja, je kan er mee weg komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef 91Vos het volgende:
Hmm helaas, gaat een mooi deel van mijn geld. Als ik deze bitcoins aan iemand verkoopt, die mij het geld stuurt via Western Union, zou dit wat beter zijn om geen gezeur met belastingen te krijgen?
Je zou het eerder moeten vergelijken met geld, dat je verdient met speculeren. (want dat is het in principe)quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Kanspelbelasting zou trouwens de beste belasting zijn op die onzin.
Als het om zulke bedragen gaat zou ik contact opnemen met de Belastingdienst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:04 schreef 91Vos het volgende:
Hmm helaas, gaat een mooi deel van mijn geld. Als ik deze bitcoins aan iemand verkoopt, die mij het geld stuurt via Western Union, zou dit wat beter zijn om geen gezeur met belastingen te krijgen?
Ik heb in het juni 2011, toen de Bitcoin op 20-30 Dollar stond, leuk verdiend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en geld verdienen met je GPU's gaat al tijden niet tot heel moeilijk. En de eerste investering daarin bleef ook een gok. Een gok die voor veel mensen verkeerd is uitgepakt.
Short-term speculeren op gewone aandelen/derivaten is al vrijwel gelijk aan gokken. Bitcoins zijn dat helemaal omdat het daar om 100% psychologie gaat wat de waarde bepaalt. Bij aandelen/derivaten heb je nog iets van een onderliggende economie die dingen logisch zou kunnen verklaren.
Daar was ik al bang voor en dat vermijd ik dan ook liever.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, je kan er mee weg komen.
Maar niet aangeven van inkomsten is belastingfraude.
Short-term speculeren op aandelen en derivaten is echt geen gokkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en geld verdienen met je GPU's gaat al tijden niet tot heel moeilijk. En de eerste investering daarin bleef ook een gok. Een gok die voor veel mensen verkeerd is uitgepakt.
Short-term speculeren op gewone aandelen/derivaten is al vrijwel gelijk aan gokken. Bitcoins zijn dat helemaal omdat het daar om 100% psychologie gaat wat de waarde bepaalt. Bij aandelen/derivaten heb je nog iets van een onderliggende economie die dingen logisch zou kunnen verklaren.
+ dat als het gefraudeerde bedrag boven een bepaald bedrag uit komt dan loop je risico op een strafblad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, je kan er mee weg komen.
Maar niet aangeven van inkomsten is belastingfraude.
je moet ze verkopen aan mensen die ze willen kopenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef slacKard.x het volgende:
Sorry voor de bump, maar ik vond het niet waard om voor deze vraag een nieuw topic te openen.
Hoe zet je bitcoins over naar je bankrekening of Paypal?
Geen verschil met Bitcoin dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Short-term speculeren op aandelen en derivaten is echt geen gokken![]()
als je vrij weinig tot geen verstand hebt van de werking van de beurzen en de verschillende financiële producten, dan komt het in de buurt van gokken ja![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |