Maar vrijdag ben ik de hele dag thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet de weg nog op... Met mijn domme kop een werkafspraak gepland op een vrije dag.
Ik zie een uitdaging
Ja, maar dan kan je haast niet meer wegwaaien, laf windje danquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar vrijdag ben ik de hele dag thuis
ja dus?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je haast niet meer wegwaaien, laf windje dan
Hoebedoelie?quote:
voor 14 danquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoebedoelie?
Als in koffie?? Moet werken van 14-22
quote:
mietjequote:Op donderdag 5 januari 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Het is gvd 2,5u heen en 2,5u terugrijden, wat denk jezelf??
Nee dat idee had ik al, nachtwaker dat je er bentquote:
Was erg vervelend toen ik nog samenwoonde; ex altijd vroeg in 't nest en ik nog laat opquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat idee had ik al, nachtwaker dat je er bent
Tegenovergestelde van mij
Jawel.quote:
Nee, het spijt mequote:
Hoorde ik het nu goed? Had hij het nu echt over wormen en jeuk aan zijn gat??quote:
ja en dat meisje wat zichzelf aan het bevredigen was hoorde dat, waardoor ze geen zin meer had om door te gaan. Daarvoor moest Sander sorry zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het spijt me![]()
[..]
Hoorde ik het nu goed? Had hij het nu echt over wormen en jeuk aan zijn gat??!!
Ochjee, wat een schaap toch!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja en dat meisje wat zichzelf aan het bevredigen was hoorde dat, waardoor ze geen zin meer had om door te gaan. Daarvoor moest Sander sorry zeggen.
Slaap lekker en hou jezelf morgen goed vast!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo maar eens mn bed opzoeken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en hou jezelf morgen goed vast!![]()
Zal ik zeker doen! jij ook he!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en hou jezelf morgen goed vast!![]()
Ja, beloofd!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Zal ik zeker doen! jij ook he!
Van hetzelfde, ik ben nu ook echt wegquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Aerosmith![]()
En dan maar naar bed, wordt er wel weer tijd voor![]()
Truste/werk ze
Je hebt een kattenbak?quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:19 schreef hole1988 het volgende:
WAT EEN KUT WEER, maar de kranten liggen er weer in.
Waarschuwing voor hoogwater hier, dag dag havenquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:19 schreef hole1988 het volgende:
WAT EEN KUT WEER, maar de kranten liggen er weer in.
quote:
scherp +1quote:
I work outquote:
I'm sexy and I know itquote:
Wij zijn hier net weer boven water gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, de wind begint weer aan te wakkeren en met de informatie van buienradar vermoed ik binnen nu en 5 minuten een stortbui
di.fm Hardcore stream. Dan komt alles goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef over_hedge het volgende:
Wat blijft 3fm een kut radio station als net je relatie kapot isAl valt het vanaaf wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |