Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...
Ik ga vanaf nu maar eens nadenken over vrouwen!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Gerard bedankt voor de waarschuwing, kan twitter weer uit op donderdagavond.
Je kunt bij tweetdeck toch ook bepaalde hashtags blokkeren ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Alleen voor de relationele kant, voor andere zaken prefereer ik een manquote:
Begint het weer, ja? Volg het niet, zie er alleen op Twitter veel over langs komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Wat was de waarschuwing?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef themauster het volgende:
Ja maar er zijn zoveel mensen die over Wie is de mol twitteren zonder de hashtag #widm te gebruiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt bij tweetdeck toch ook bepaalde hashtags blokkeren ?
Scheelt dat ik Roos, Domien enz. allemaal niet volg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar er zijn zoveel mensen die over Wie is de mol twitteren zonder de hashtag #widm te gebruiken.
Dit ook ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik Roos, Domien enz. allemaal niet volg.
Geil. Met pics graag van actie momentenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer al die hosselpogingen van bezette mannen...
Ik ga vanaf nu maar eens nadenken over vrouwen!
Klopt, stuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Dat afsluitmuziekje lijkt op een deuntje van een nummer van de Partysquad oid..
Art is de mol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef alors het volgende:
[..]
omg jaa het is vandaag al donderdagwoohoo eindelijk
Naar jong, nu verklap je hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Art is de mol.
O sorry voor geen spoilertags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |