Faalhaasquote:Hij denkt nog na over wat hij na dit seizoen gaat doen. "Misschien neem ik een tijdje vrijaf", zei hij tegen het Eindhovens Dagblad. "Een baan als bondscoach of technisch directeur is ook mogelijk", aldus Rutten.
;iquote:
whehehequote:[img]http /i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op [url ttp /forum.fok.nl/topic/1759442/4/50#106366495]dinsdag 3 januari 2012 19:18[/url] schreef [url ttp /forum.fok.nl/user/profile/90910]Drizzt_DoUrden[/url] het volgende /b]
[ [url ttp /d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1465241_460s.jpg]afbeelding[/url] ]
;i
kerel slaat blijkbaar harder met z'n shirt uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Redbaron het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enootje_pranken.html
Die zit!
Ik dacht eerst een kaal geplukte kip te zien totdat ik die tepel zag.quote:
Mjamquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een kaal geplukte kip te zien totdat ik die tepel zag.
Ik kan er ook met geen mogelijkheid een kale kip in zienquote:
u riep?quote:
Ik vraag me af hoeveel jij hebt gezopen met de jaarwisseling als ik dit zo ziequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkijk je niet op het kleurverschil. Dus nu in het grijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat heb jij gehad dat je vier dagen bent blijven hangen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij hebt gezopen met de jaarwisseling als ik dit zo zie
Bierquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb jij gehad dat je vier dagen bent blijven hangen?
haakie dacht dat, selma niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bier
Maar hoeveel heb jij gezopen dat je nu nog het verschil tussen kip en tiet niet ziet
haakon postte datquote:
Mwaaaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef norich het volgende:
Niveau is hier altijd hoogstaand, was dat nog niet duidelijk?
Baajbaaj man, baajbaajquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:32 schreef Redbaron het volgende:
Kinderbedtijd.... Baajbaaj tukkerts, baajbaaj
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lig nu lekker warm onder de dekens in bed.
Trusten
geniaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou ook overal hč![]()
TETTEN!
TETTEN! #2
Mwoh, dat vind ik altijd wel tof om te horen, net als een echte storm met veul lawaai en regen enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 04:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Join the clubWat wil je ook met die windstoten
Dat wel ja. Ik ga proberen in slaap te dommelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 04:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, dat vind ik altijd wel tof om te horen, net als een echte storm met veul lawaai en regen enzoDat ligt zo extra lekker knus in bed
Godsalmachtig.. Net een rukwind waardoor een auto ineens akelig dicht bij me kwamquote:
Aan het fietsen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godsalmachtig.. Net een rukwind waardoor een auto ineens akelig dicht bij me kwam
Schrok me de tyfus
Goedemorgen btw
Waar was je dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet toch thuis zien te komen he?
Whehehehe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn geniale invallen![]()
[ afbeelding ]
Ik haal nog steeds bij de buschauffeur gewoon een kaartje hoor !quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Under_Score het volgende:
goedemorgen
zo, tijd voor avontuur. een OV avontuural zo lang niet meer met de bus en trein geweest. straks eerst ergens een 'anonieme' OV chipkaart zien te regelen voor de bus en maar kijken hoe het gaat
Inderdaad. Ik heb dr ook helemaal NIETS mee!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik haal nog steeds bij de buschauffeur gewoon een kaartje hoor !
Al die nieuwerwetse maniertjes bij het OV!Doe mij gewoon een papieren kaartje!
Werk je vanavond weer bij de Ikea?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Als mijn oma straks de bus/trein moet nemen voor een keertje, moet je meteen zo'n chipkaart kopen enzo. Gedoe voor oudere mensen zo.
handigquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurgh, weer eens de verwarming vergeten uit te zetten
Sukkel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurgh, weer eens de verwarming vergeten uit te zetten
True, truequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sukkel!
dat overkomt je nogal eens de laatste tijd!
Never talk about (..........)quote:
Hmmm, 't is het waard als er wat gevonden wordtquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, moet er morgenvroeg om 7u uit, half 9 in het ziekenhuis in Terneuzen zijnDat wordt dus óf nachtje doorhalen óf heul slecht slapen.
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, 't is het waard als er wat gevonden wordt
quote:
Sloapn. Bij zulke testen kun je beter uitgeslapen zijn? Of igg wat geslapen hebben,quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, moet er morgenvroeg om 7u uit, half 9 in het ziekenhuis in Terneuzen zijnDat wordt dus óf nachtje doorhalen óf heul slecht slapen.
Adriaanse?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David
wie gaat er volgend seizoen aan de slag bij PSV?
Jans, Advocaat of Cocu denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David
wie gaat er volgend seizoen aan de slag bij PSV?
en wat hoop je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jans, Advocaat of Cocu denk ik
Mourinho zou leuk zijn, eventueel Guardiolaquote:
zelfde wat we bij Twente een beetje hebben met Schreuder...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mourinho zou leuk zijn, eventueel Guardiola
Van de drie die ik noemde, verwacht ik natuurlijk veel van Advocaat, maar ik zou Cocu het ook graag zien proberen. Hoop dat zijn spelinzicht ook in zijn trainerschap tot uiting komt
Zoetsappig gedoe hier zeg.quote:
Sletje klinkt niet echt zoetsappig hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoetsappig gedoe hier zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dames, sorry het is geen pretje. Moet je nagaan dat je dat als man moet ondervinden. (Ja dat kan)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Hurr hurrquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sletje klinkt niet echt zoetsappig hoor.
Lief Sletje?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sletje klinkt niet echt zoetsappig hoor.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Tetten plettenMannen hebben geen melkklieren die geplet worden he, maar ik kan me de schaamte die een man heeft wel voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dames, sorry het is geen pretje. Moet je nagaan dat je dat als man moet ondervinden. (Ja dat kan)
Ik heb het in 2003 en 2005 twee keer moeten doen...de pijn is niet te beschrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
misschien teveel info maar mn borsten werden zo erg platgedrukt dat er druppeltjes melk op het plaatje lagen!
Deze man weetquote:
;iquote:
FTFYquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een wijsneus en net ontmaagd en nu voel ik me de man
quote:
Vanavond wat te doen?quote:
Hihihihihiihihihihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HihihihihiihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Sorry manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten weer eens zuipen in Oldenzaal
Brutal. Fucking. Metal.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry man
We moeten weer eens zuipen in Oldenzaal
Met die rare zwerfsterquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad
Potje poolen, potje darten, potje bier!
iddquote:
Ze had wel de moves man, wat een chickquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
iddWat een kampianus was dat zeg!
Nooit weer gezien Godzijdank!
Ik trek me nog weleens af op haar tandenloze gebitquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze had wel de moves man, wat een chick
Snap ik manquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik trek me nog weleens af op haar tandenloze gebit![]()
Ik denk dat ze supergoed kan pijpen.. Bijna net zo goed als Casper mijn goudvis!
David, Kim en ik gaan ooit nog eens een keer poolen. Ga je mee dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad
Potje poolen, potje darten, potje bier!
Laten we dan de rest van Fok ook uitnodigen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David, Kim en ik gaan ooit nog eens een keer poolen. Ga je mee dan?
Primaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laten we dan de rest van Fok ook uitnodigen!
TOF 2012 MEET
Dit jaar kan 't nog
Hoi!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Avond luitjesWeer lekker gewerkt
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mannen hebben geen melkklieren die geplet worden he, maar ik kan me de schaamte die een man heeft wel voorstellen.
Ik heb het in 2003 en 2005 twee keer moeten doen...de pijn is niet te beschrijven.Ik sprak een kennis (man) die dat ook had gehad. Hij zei wel. Ze hebben haast niks om er tussen te doen dus ze trekken gewoon loeihard aan de huidplooi en drukken het er vast tussen. Lijkt me ook pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Nu jij er weer bent welquote:
Ik wou 't testen met jou om het zeker te weten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen homo bent?
Heb je weer bij de IKJA gewerkt vandaag?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Badum tsss
Maar leuk om te horen
Jup. Was weer heerlijk drukquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je weer bij de IKJA gewerkt vandaag?
en dakar op rtl7quote:
ja achteraf was die chipkaart nergens voor nodig, in groningen door een defect paaltje ook niet kunnen uitloggen dus was de vraag of hij het hier nog wel zou doen, gelukkig wel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik haal nog steeds bij de buschauffeur gewoon een kaartje hoor !
Al die nieuwerwetse maniertjes bij het OV!Doe mij gewoon een papieren kaartje!
Dat niet direct, maar de neuroloog welquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog wat wijzer geworden @ ziekenhuis?
Wel zonde dat het al half 8 was, ik lag net zo heersch te dromenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, sletje
Succes in 't ziekenhuis moat
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefliciteerd Marko!
Vanavond weer richting Twente, nu eerst nog even genieten van de Franse zon!
Zondag..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer sta je weer bij de Mac?
Matig.quote:
Had je kunnen doen, maar ik zit nog in Parijs. Ga vandaag naar de begraafplaats van Kurt Cobainquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.
Ik wou haast afgelopen week een milkshake scoren bij de Mac toen ik op het Meubelplein liep.
En er is ons kennelijk onzin verteld. Na een zoektocht op wiki blijkt Cobain te zijn gecremeerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je kunnen doen, maar ik zit nog in Parijs. Ga vandaag naar de begraafplaats van Kurt Cobain
Gecondoleerd met Kurtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je kunnen doen, maar ik zit nog in Parijs. Ga vandaag naar de begraafplaats van Kurt Cobain
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En er is ons kennelijk onzin verteld. Na een zoektocht op wiki blijkt Cobain te zijn gecremeerdFAIL!
Ditquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo gefeli, prinses!![]()
Onderzoek in het ziekenhuis ook weer gehad, vrouwtje dat me onderzocht had wel wat weg van onze San (en net zo'n boezem![]()
)
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefliciteerd Marko!
Vanavond weer richting Twente, nu eerst nog even genieten van de Franse zon!
Dankjewel allenquote:
quote:
thnxquote:
Haha dankjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Mark geile witte eend. Gefeliciteerd man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
GODVERDOMME!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Alle 13 Jaanke - Witte Eend
Voor Marko
quote:
\m/quote:
Hier vanaf 4 uur.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tetten!!!!!
Hallo mensjes. Dag werk zit er weer op
Ja hier vanaf vijf uur ook al hoor, maar heb net ff gegeten enzoquote:
Oh, werk jij bij de Ikea? Dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja hier vanaf vijf uur ook al hoor, maar heb net ff gegeten enzo
Had voor de gein eens van 9 tot 5 bij de ikea. Komt ook niet vaak voor :p
Lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh, werk jij bij de Ikea? Dat wist ik niet eens!
primaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laten we dan de rest van Fok ook uitnodigen!
TOF 2012 MEET
Dit jaar kan 't nog
quote:
ook vanaf deze kant gefeliciteerd kerelquote:
Selmaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond!
Marko, gefeliciteerd![]()
Remcoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidwelterusten!
Faber misschien coach volgend seizoen las ik?
ik weet het, jij hebt liever Mourinhoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
Ach, geruchten hou je toch
Mehh, Faber is zo onervaren.. Dat is jammerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet het, jij hebt liever Mourinho
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net I Am Legend gekeken, wel een aardige film
Gerardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk nu zelf 'Gamer', met Gerard "THIS IS SPARTAAAAAAAAAA!!!!!!" Butler
wat hej op 't bord gezet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco
Vriendin van een kameraad wordt oud (25)
;iquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Durf te wedden dat Hen van d'r stoel gleed toen al die opgepompte kerels in beeld kwamen
Mirjam 25 jaarquote:
hier, sloaperdquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Mirjam 25 jaar
Bijna haaksbergenaar
Met haiko onder 1 dak
Kom maar op met het gebak
En daar onder scheef een plankje met: 'en het bier'
kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier, sloaperd
[..]![]()
en Haiko als in broer van Elke?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
waarvan/waardoor?quote:
justem... wel goed idee van dat bordje er schuin onderquote:
Een enge droomquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarvan/waardoor?
[..]
justem... wel goed idee van dat bordje er schuin onder
je droomde al over 21 december a.s.?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Er was oorlog en ellende.. En de wereld verging en alles
Zoietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je droomde al over 21 december a.s.?
Dat was maar een droom. Was je wel snel in dromenland trouwens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Er was oorlog en ellende.. En de wereld verging en alles
late reactie samen met een vriendin naast me. Maar gerard is wel redelijk ok ja. Nee ben geen homo!quote:
Bertje Vis is gaaf johquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Onverstaanbaar ADHD figuur.
Ik roep op tot een Bertmarathon!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies!7 dvd's, 7 shows (t/m Stoffe Jongens), 12 uur Bert!
quote:<naam> "Ik heb een kut met ballen volgens Steven."
ik: Dus of je bent een stoere chick of je hebt schompes veel rosbief uit je kut hangen?
Ja, da's kutquote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Werkse man
Heb ik eens een zaterdag vrij, ben ik al om 6 uur wakker. Bummer!
daar schreeuwt zo'n dvd-box natuurlijk wel omquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik roep op tot een Bertmarathon!
Hier vanavond snertquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
Straks weer gourmetten
quote:
Zelf gemaakt gisteren?quote:
Hmmmmm mmm mm kipfilet. Dat kan ik ook moeilijk laten liggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb gourmetten afgezegd.Had kipfilet gebakken voor later of morgen en kon het niet laten te snoepen uit de pan. Nou zit ik vol, ben lui en heb geen zin om een tering eind te fietsen zonder licht (bij honger deed ik het wel).
Nu zit ik hier met een wijntje het eten te laten zakken en misschien ga ik vanavond ff uit.
Gerben draait
quote:
quote:
Zwarte pizza?quote:
Jezelf quotenquote:
Ja, en te zout.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zwarte pizza?
He, dit doet me aan Hen denken..ergens in een ver verleden.
Pizza te... zout?quote:
Ja dat is heerlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Nee, kwam uit de vriezer, dan vind ik hem vaak nog lekkerder dan de eerste lading als ma een grote pan maakt
quote:
De saus!, iig iets dat ik nooit weer doequote:
quote:
Dat was toch geroosterd brood of een tosti ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zwarte pizza?
He, dit doet me aan Hen denken..ergens in een ver verleden.
Nee een pizza toch? Zwarte pizza.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was toch geroosterd brood of een tosti ofzo?
Of ze faalde twee keer hardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee een pizza toch? Zwarte pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |