Krio.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, maar voortaan gewoon mee scrabble spelen zaterdagavond.
En vasje nooooooooo. Thaiboksen is toch veel leuker. Het is dat meer ijdel ben dan dat ik iets leuks wil doen anders deed ik nog steeds vechtsport.
Thaiboksen is ook veel leuker ja, maar deze gym is te klein, er trainen kinderen van 10 mee met ons (echt belachelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, maar voortaan gewoon mee scrabble spelen zaterdagavond.
En vasje nooooooooo. Thaiboksen is toch veel leuker. Het is dat mijn ijdelheid het wint van plezier hebben anders deed ik nog steeds vechtsport.
guess mcdonals was closed and they got boredquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn stijve ging direct naar beneden bij het zien van dit
Je zal godverdomme je kind maar zo op internet zien manquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
guess mcdonals was closed and they got bored
I don't want to live on this planet anymore.
is the chair ok?![]()
Mjah dan is het niet leuk meer nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thaiboksen is ook veel leuker ja, maar deze gym is te klein, er trainen kinderen van 10 mee met ons (echt belachelijk) en elke week dezelfde bullshit.
Ik had de comments niet eens gelezen, gelukkig kan ik altijd op jou rekenen voor een goed lachmoment.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
guess mcdonals was closed and they got bored
I don't want to live on this planet anymore.
is the chair ok?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah dan is het niet leuk meer nee.Maar ik vond het idee van een vechtende vasje zo schattig!
quote:
Nee want hoefde daarvoor geen huur te betalen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Geld teveel als je weer bij je ouders woont he?
Had ik dat ook maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want hoefde daarvoor geen huur te betalen.Maar heb nu gewoon een betere baan, i hate it.
Thanks! Ik heb er vanmiddag een binnen gekregen die ik eerder had besteld, komt totaal niet overeen met de foto.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:19 schreef Juminelle het volgende:
De S, de S, de L L, de L, de B B, de M, de M G Money gangggg.
Oh en titi, ik vind die tas van gisteren leuk!
MMA is gemengd, dus daarbij gebruik je ook worstel en judotechnieken etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio leg me eens uit wat 't verschil tussen MMA en Thaiboksen is? Sportschool is eigenlijk niks voor me, gevoel alsof je uren op die fokking loopband staat.
Ohja juist, morgen even langs bij zo'n gym dan en gelijk een proefles doen. Ben goed bezigquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MMA is gemengd, dus daarbij gebruik je ook worstel en judotechnieken etc.
Eh, Thaiboksen is gewoon thaiboksen en MMA is Mixed Martial Arts dus verschillende vechtsporten gecombineerd, telangzaamwatJumihierbovenzegtdus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Krio leg me eens uit wat 't verschil tussen MMA en Thaiboksen is? Sportschool is eigenlijk niks voor me, gevoel alsof je uren op die fokking loopband staat.
Ah, minder. Kan je 'm terugsturen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb er vanmiddag een binnen gekregen die ik eerder had besteld, komt totaal niet overeen met de foto.
Doen! MMA is echt tof, ook al heb ik het pas één keer gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja juist, morgen even langs bij zo'n gym dan en gelijk een proefles doen. Ben goed bezig
Tijden voor mma zijn alleenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, minder. Kan je 'm terugsturen?
[..]
Doen! MMA is echt tof, ook al heb ik het pas één keer gedaan
Naar China?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, minder. Kan je 'm terugsturen?
[..]
Doen! MMA is echt tof, ook al heb ik het pas één keer gedaan
Ik zal jou eens kickboksen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Kickboksen.Jammer dat het hier in de buurt niet meer kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |