SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Phaidra op 15-01-2012 16:38:20 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Ik hoop het!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:05 schreef Phaidra het volgende:
Wauw, da's een mooie buik Fee-nix! Leuk vestje ook!
SE, mooi beginnetje hoor.
Katy, het is hier de laatste week/ 2 weken opeens hard gegaan, dus die buik komt er bij jou vast ook snel.
Dank je!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Fee, ik vind je haar al wel leuk hoor zo. En je buik ook natuurlijk! Erg mooi naar voren.
Thanks! Dat is liefquote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef Phaidra het volgende:
Da's toch echt een babybuik hoor. Nog niet zo groot maar onmiskenbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want ik ben ook nog zwanger in 2012, die van 2012 is ook voor mij muhahahahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:16 schreef sproet-je het volgende:
Gerberaatje, jij gaat gewoon voor de mooiste buik award van 2012![]()
Zo voelt het bij mij nog steeds hoor!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:16 schreef sproet-je het volgende:
En ik vind al die beginbuikjes zo mooi, bij jullie is het al zo echt zwanger, bij mij leek het gewoon een ordinaire vetrol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen alweer 25wkn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17w0d precies vandaagMama van F. (2012) en M. (2016)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |