Ga naar de sportschool, borstspieren trainenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
Mensen verleiden met je tieten... Wou dat ik dat kon
Ik kan ze op commando aanspannenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ga naar de sportschool, borstspieren trainen
Als t maar werkt dan is het goed toch.. Alleen moet ik dan geen sportbh aandoen want dan kan ik springen wat ik wil.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, dat noemen ze de wet van traagheid Thinkk-Pinkk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_Newton
De eerste wet van newton is toepasbaar op je bouncende boobies
Vandaar ook ''sport-bh'', die hadden ze uitgevonden voor te dikke vrouwen die dagelijks hun tieten moeten bouncen, sinds de komst van de sport-bh bleven ze maar springen en vielen ze vanzelf af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als t maar werkt dan is het goed toch.. Alleen moet ik dan geen sportbh aandoen want dan kan ik springen wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik kan ook het e.e.a. laten bewegen als ik springquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan ze als ik spring laten bewegen...
He bahquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kan ook het e.e.a. laten bewegen als ik spring
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaar ook ''sport-bh'', die hadden ze uitgevonden voor te dikke vrouwen die dagelijks hun tieten moeten bouncen, sinds de komst van de sport-bh bleven ze maar springen en vielen ze vanzelf af.Ja maar zooo erg is t bij mij nou ook weer niet hoor.. Ja of Pinda moet daar van houden natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Ja maar jij bent man en Pinda wil vrouwmenschquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kan ook het e.e.a. laten bewegen als ik spring
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef Pindasoepje het volgende:
Nehh voorlopig help ik mezelf wel :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik help mezelf ook altijd, welke hand gebruik jijGewoon voor beide natuurlijk hoe meer handen hoe meer vreugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 hele handen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Gewoon voor beide natuurlijk hoe meer handen hoe meer vreugd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |