abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106396608

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

14.gif AVNZMG-verkiezingen!
Jawel, we hebben onze eigen verkiezingen. Wie is de leukste, liefste of de geilste? Wie zou jij keihard raken of wie zou je zelfs dronken nog je bed uit schoppen?

We zijn nu nog bezig met het maken van de definitieve vragenlijst, maar stemmen zal later mogelijk worden; klik.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

De OP vind je hier
pi_106396623
:(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_106396628
KutTT :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_106396638
Ik ga tr doen mang.
pi_106396648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Pff ja dat is echt wanhopig.
Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft, maar eigenlijk altijd pas nadat ik initiatief heb getoond? Dan durf ik hem echt niet uit te vragen. Dan weet ie dat ik hem leuk vind, en dan hoop ik eigenlijk dat hij met iets komt. Anders vind ie me niet leuk genoeg, (denk ik dan). Terecht?
Nee, Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft Dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten, maar dat zegt niet dat hij jou mee uit moet vragen, dat mag jij ook gewoon doen hoor. :)
pi_106396676
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef SiIk het volgende:
KutTT :')
aarsTT :')
pi_106396735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft Dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten, maar dat zegt niet dat hij jou mee uit moet vragen, dat mag jij ook gewoon doen hoor. :)
Mwah, als ie me echt zou zien zitten zou hij ook weleens initiatief tonen, vind ik.
Heaven is a place on earth with you
pi_106396782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Mwah, als ie me echt zou zien zitten zou hij ook weleens initiatief tonen, vind ik.
Waarom? En hoe duidelijk ben je dan geweest over dat je hem ziet zitten?
pi_106396794
Goede TT
pi_106396801
fucking mod's
pi_106396822
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Goede TT
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106396860
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Goede TT
Voor foto's check je PM ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:03:45 #13
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106396893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom? En hoe duidelijk ben je dan geweest over dat je hem ziet zitten?
Waarom? Da's toch logisch dat je het niet atijd afwacht. Ik heb het over gewoon contact zoeken, niet uitvragen oid.
Duidelijk genoeg
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:04:32 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106396933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Pff ja dat is echt wanhopig.
Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft, maar eigenlijk altijd pas nadat ik initiatief heb getoond? Dan durf ik hem echt niet uit te vragen. Dan weet ie dat ik hem leuk vind, en dan hoop ik eigenlijk dat hij met iets komt. Anders vind ie me niet leuk genoeg, (denk ik dan). Terecht?
Dat ligt dan een beetje aan de inhoud van jouw berichtjes natuurlijk. En dan nog, heel veel mensen zijn verschrikkelijk slecht in het oppikken van hints. Dus de vraag of 't terecht is, is moeilijk te beantwoorden.
pi_106396955
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Waarom? Da's toch logisch dat je het niet atijd afwacht. Ik heb het over gewoon contact zoeken, niet uitvragen oid.
Duidelijk genoeg
Ok, ja als iemand nooit uit zichzelf jou aanspreekt en echt alles van jouw kant moet komen, dan zou ik ook niet echt heel zeker zijn dat de gevoelens wederzijds zijn.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:10:39 #16
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106397255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef twi het volgende:

[..]

Dat ligt dan natuurlijk een beetje aan de inhoud van jouw berichtjes natuurlijk. En dan nog, heel veel mensen zijn verschrikkelijk slecht in het oppikken van hints. Dus de vraag of 't terecht is, is moeilijk te beantwoorden.
Als hij nooit initiatief neemt maar als we contact hebben (wat ik gestart heb) is het wel heel erg leuk en merk ik wel dat hij interesse heeft...Tsja om gek van te worden vind ik dat. Lijkt me echt niet dat het dan een kwestie is van slecht oppikken van hints.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:21:02 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106397736
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Als hij nooit initiatief neemt maar als we contact hebben (wat ik gestart heb) is het wel heel erg leuk en merk ik wel dat hij interesse heeft...Tsja om gek van te worden vind ik dat. Lijkt me echt niet dat het dan een kwestie is van slecht oppikken van hints.
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.
pi_106397754
Gadverdamme die TT's gaan er steeds verder op achteruit (no offense mini).
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 15:21:44 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_106397775
Persoonlijk als ik nooit initiatief neem heb ik inderdaad geen interesse, of het gesprek leuk is of niet.
Maar wat voor een interesse bedoel jij precies dat hij uit?
What can change the nature of a man?
pi_106397940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.
Ja dit. Ik laat dat soort contacten altijd verwateren, anders ga ik me er te druk om maken.
pi_106397951
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
_O-
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106398002
quote:
Ja he. :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:27:26 #23
349633 SiIk
Echt zijde
pi_106398067
quote:
:')
pi_106398069
quote:
Hmm... is minibeer van naam gewisseld??
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:29:40 #25
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106398169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef twi het volgende:

[..]

Ja dat kan wel goed. Of dat ie geen relatie wil.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Coco98 het volgende:
Persoonlijk als ik nooit initiatief neem heb ik inderdaad geen interesse, of het gesprek leuk is of niet.
Maar wat voor een interesse bedoel jij precies dat hij uit?
Ja zo denk ik er dus ook over, als ik de situatie omdraai, heb ik inderdaad niet genoeg interesse in zo'n man.
Nou dit is een situatie van een tijdje terug, speelt nu niet meer want heb het maar gelaten voor wat het is. Zie hem af en toe nog weleens en dan is het erg leuk weer maarja. Voel me wanhopig rond hem. De interesse die hij uit is dat ie me knap noemt, en leuk, lief etc. Dat we urenlang leuk kunnen praten, en dat ie met me flirt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')