smoofie toch, je hebt me al zo vaak uitgemaakt voor trol, en nog weet je het niet, ADO Den Haag, kut!quote:
Is bij elke club zo. De enige clubs waar het kabaal ook op zondag staccato van de tribunes af blijft rollen zijn juist de clubs met de supporters die zich totaal niet in de wedstrijd of het resultaat interesseren. Vaak onder aanvoering van een capo o.i.d. Ik vind het helemaal niks. Doe mij dan de sfeer bij NAC maar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Bonkers. het volgende:
NAC heeft vooral sfeer bij avondwedstrijden, de meeste zondagmidagen is het redelijk gezapig moet ik zeggen, op de belangrijke wedstrijden na.
Twente moet eens zijn eigen liederen zingen, of beter promoten.. Sowieso in eigen taal.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Galatasaray heeft volgens een officiële meeting van de medewerkes van Guinness Book of Records de decibel record in handen: 131,76 dB.
Beşiktaş heeft 132 dB gehaald, maar dat was geen officiële meeting.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Is bij elke club zo. De enige clubs waar het kabaal ook op zondag staccato van de tribunes af blijft rollen zijn juist de clubs met de supporters die zich totaal niet in de wedstrijd of het resultaat interesseren. Vaak onder aanvoering van een capo o.i.d. Ik vind het helemaal niks. Doe mij dan de sfeer bij NAC maar.
Over dat filmpje van de oude markt, dat was nou juist wel de plek waar de mensen die al jaren fan zijn zich al vanaf vroeg in de ochtend verzameld hadden. Op 't van Heekplein, het scherm bij het station en in het stadion zaten veel meer dagjesmensen e.d.
Volledig mee eens. Standard heeft de beste sfeer van Belgie, en waarschijnlijk ook de beste sfeer van de Benelux. Twee jaar terug was ik bij de Standard - Club.... fantastisch! Een oud krakkemikkig Engels stadion, steile tribunes, twee korte zijdes die elkaar toezingen.. om het hardst! 90 minuten kippevel voor de neutrale toeschouwerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:26 schreef Decrease het volgende:
Is Standard hier al langsgekomen? Ook niet slecht.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef zwaaien het volgende:
De viering van Zulte Waregem op de grote markt (2de plaats) mocht er ook zijn vind ik
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130520_00588699
Voor zo'n club
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Hey wat leuk vladesk/bojan heeft weer een nieuw account.
Sowieso jezelf 'bojan' noemen, dan heb je geen hoge verwachtingen van jezelfquote:Op woensdag 4 september 2013 17:05 schreef Caland het volgende:
Hey wat leuk vladesk/bojan heeft weer een nieuw account.
Je hebt gewoon verschil in mensen, ik ga liever naar een club kijken met goede sfeer en minder voetbal dan omgekeerd hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 18:22 schreef Tyron het volgende:
Dit soort topics
Het zijn meestal de supporters die nooit wat te vieren hebben die dan maar beginnen over hun geweldige sfeer.
Eens. Goed voetbal zie ik wel op tv.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:25 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verschil in mensen, ik ga liever naar een club kijken met goede sfeer en minder voetbal dan omgekeerd hoor
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:27 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Dortmund, Real Madrid en Galatasaray.
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nederland: Ajax
Engeland: Liverpool
Duitsland: Dortmund
Real heeft gewoon een heerlijke sfeer.quote:
Krijg er nooit wat van mee. Geld voor heel spanje al vond ik Rayo Vallecano wel leukquote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Real heeft gewoon een heerlijke sfeer.
Zelf een wedstrijd mogen meemaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |