quote:Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef Morendo het volgende:
Eerder keihard lachen. Kijk: een paar duizend puistenkoppen onder de pep met het iq van een stoeptegel die heel hard 'boe' roepen als de scheidsrechter fluit, dat noem ik geen goede voetbalsfeer.
Volwassen mannen die met ontbloot bovenlijf 'oe, ah' roepen kan dan wel weer.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerder keihard lachen. Kijk: een paar duizend puistenkoppen onder de pep met het iq van een stoeptegel die heel hard 'boe' roepen als de scheidsrechter fluit, dat noem ik geen goede voetbalsfeer.
Ik weet niet of jij Ajacied bent. Maar indien dit het geval is dan is deze opmerking hi-la-risch.quote:
Op wie reageer je? Of zit het zo diep nadat je van club geswitcht bent?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Intellectueel het volgende:
Feyenoord.Van geen sfeer sprake man.
Op die lieden die hier Feyenoord als antwoord invullen. Ik baseer mijn uitspraak op de keren dat ik er geweest ben, met als laatst de bekerwedstrijd tegen Zwolle. Het is al tien jaar kut qua sfeer, met hier en daar wat uitzonderingen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:31 schreef Boma het volgende:
[..]
Op wie reageer je? Of zit het zo diep nadat je van club geswitcht bent?
Van een club als Zwolle kan ik dan ook niet warm of koud worden. Kan je wel geforceerd sfeer lopen maken, maar wie geeft er een neuk? Dus dan hangt het van de wedstrijd af, en als dat niet om aan te gluren is kan je in de Kuip inderdaad een speld horen vallen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Op die lieden die hier Feyenoord als antwoord invullen. Ik baseer mijn uitspraak op de keren dat ik er geweest ben, met als laatst de bekerwedstrijd tegen Zwolle. Het is al tien jaar kut qua sfeer, met hier en daar wat uitzonderingen.
Niet huilen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:56 schreef Boma het volgende:
[..]
Van een club als Zwolle kan ik dan ook niet warm of koud worden. Kan je wel geforceerd sfeer lopen maken, maar wie geeft er een neuk? Dus dan hangt het van de wedstrijd af, en als dat niet om aan te gluren is kan je in de Kuip inderdaad een speld horen vallen.
Overigens schijnt qua sfeer tijdens voetbalwedstrijden Zweden ook wel een aanrader te zijn. Om toch nog iets van een bijdrage te leveren: http://supportersnotcusto(...)holm-derby-syndrome/
Je gaf zelf aan dat de sfeer tijdens de bekerwedstrijd tegen Zwolle niet best was. Overigens, waar huil ik?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet huilen.
Niemand heeft het over Zwolle gehad.
Heb dus helemaal niks met dat Duitse sfeertje he. De hele tijd dat monotone getrommel en gedrein van dat gezang. Jammer dat dat in Nederland nog zo vaak gekopieerd word. Heb veel meer met het Britse sfeertje, geen getrommel, zo af en toe een liedje, maar vooral het helemaal opgaan in de wedstrijd. Moet je tegenwoordig wel vooral voor naar de lagere divisies.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dortmund #1 uiteraard. Sowieso Duitsland.
Dit dus. De mix tussen stilte, beleving en extreem luid (langzaam) gezang / gejuich is onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:04 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb dus helemaal niks met dat Duitse sfeertje he. De hele tijd dat monotone getrommel en gedrein van dat gezang. Jammer dat dat in Nederland nog zo vaak gekopieerd word. Heb veel meer met het Britse sfeertje, geen getrommel, zo af en toe een liedje, maar vooral het helemaal opgaan in de wedstrijd. Moet je tegenwoordig wel vooral voor naar de lagere divisies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |