abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106391891

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_106391917
Of was het geen patchdag vandaag, jawel toch?
pi_106392189
Jawel patchnotes staan op de site. Niet veel bijzonders.
pi_106392312
Een patch die weer voornamelijk de kleine dingetjes aanpakt inplaats van de gamebreakende zooi.

Bounty hunter class quests bijv. waardoor je niet naar Ilum kan tenzij je "the light side" opties kiest in alle gesprekken in je laatste class quest.

Jedi knight is ook kapot.

Agent zelfde verhaal.

Eigenlijk alle companions die het niet goed doen.

Maar nee fix vooral de pvp loot containers. :')

Begin t spel echt steeds meer brak te vinden.
Misschien word t nog opgelost maar t is meer dan alleen de bugs.

De maintenance uren is ronduit aso te noemen.
En dan bioware's slappe excuus omtrend t hele gedoe.

Echt walgelijk en dan nog van die biodrones die de boel staan te verdedigen (als ze t prima vinden waarom dan terugzeiken tegen de zeikers? :') )
pi_106392775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een patch die weer voornamelijk de kleine dingetjes aanpakt inplaats van de gamebreakende zooi.

Bounty hunter class quests bijv. waardoor je niet naar Ilum kan tenzij je "the light side" opties kiest in alle gesprekken in je laatste class quest.

Agent zelfde verhaal.

maar je moet niet naar level 50 rushen, een gewoon persoon doet er 2-3 maanden over om level 50 te worden, het is je eigen schuld dat je nu niks te doen hebt
rol dan een alt ofzo
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106393494
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

maar je moet niet naar level 50 rushen, een gewoon persoon doet er 2-3 maanden over om level 50 te worden, het is je eigen schuld dat je nu niks te doen hebt
rol dan een alt ofzo
Ik speel het nu 2 weken en heb al 2 lvl 20 toons. Eerst een jedi guardian maar daar is geen zak aan. Nu een trooper commando healer. Dat is pas leuk :D. Ben vanaf 19 begonnen met questen op taris. Straks zullen de q's wel grijs zijn maar boeiend. Ik heb geen haast om 50 te worden. Tussendoor beetje pvpen en zulks soort andere bezigheden.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:41:50 #7
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106393496
Tja dat blijf je altijd houden. Mensen zonder leven die binnen 2 weken max level zijn en dan klagen dat ze niks te doen hebben. Ondertussen hebben ze wel elke quest gespatiebalkt, maar wel klagen dat het verhaal niet leuk is.

Met WoW toen der tijd ook. Ik heb er 2 of 3 maanden over gedaan om level 60 te worden, terwijl sommige figuren al na een week level 60 waren, en dachten dat de game om alleen hun draaide :')

Ik zeg altijd maar zo als ik in een warzone tegen alleen level 50 nerdjes zit: hoe dood ik iets dat geen leven heeft :{ :{ :'( :'( :D :D
Op elke fokker past een bril.
pi_106393569
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

rol dan een alt ofzo
Gister een kerel op swtor forum ook al dik aan het zeiken dat er niks was. Hij was al lvl 50, valor 61(!!!!) en had alle hardmodes 1x (!) gedaan.

Zeuren tegen mensen dat ie geen alt wou maken omdat hij alleen voor pvp speelde (om rank 61 te halen moet je wss meer dan 1000 potjes hebben gespeeld).

Ik snap dat al die bugs er uit moeten, maar qua content kunnen mensen toch niet verwachten dat er al 10 raids en een dik arena systeem in zit?
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:46:02 #9
126783 pjats
The Pjatser
pi_106393669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Agent zelfde verhaal.

Eigenlijk alle companions die het niet goed doen.

Maar nee fix vooral de pvp loot containers. :')

Begin t spel echt steeds meer brak te vinden.
Misschien word t nog opgelost maar t is meer dan alleen de bugs.

De maintenance uren is ronduit aso te noemen.
En dan bioware's slappe excuus omtrend t hele gedoe.

Echt walgelijk en dan nog van die biodrones die de boel staan te verdedigen (als ze t prima vinden waarom dan terugzeiken tegen de zeikers? :') )
Jedi Knight is al gedeeltelijk opgelost. Al in de vorige patch. Alleen de mensen die het probleem al hadden, daarvoor is het nog niet opgelost. Dat lijkt me ook wat moeilijker.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:46:24 #10
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106393681
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Pixell het volgende:

[..]

Gister een kerel op swtor forum ook al dik aan het zeiken dat er niks was. Hij was al lvl 50, valor 61(!!!!) en had alle hardmodes 1x (!) gedaan.

Zeuren tegen mensen dat ie geen alt wou maken omdat hij alleen voor pvp speelde (om rank 61 te halen moet je wss meer dan 1000 potjes hebben gespeeld).

Ik snap dat al die bugs er uit moeten, maar qua content kunnen mensen toch niet verwachten dat er al 10 raids en een dik arena systeem in zit?
Na 7 jaar ontwikkelingstijd, 6 maanden beta en 300 miljoen erin gepompt te hebben zou je toch wel wat iets meer verwachten dan alleen een leuke questlijn.
pi_106393722
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Na 7 jaar ontwikkelingstijd, 6 maanden beta en 300 miljoen erin gepompt te hebben zou je toch wel wat iets meer verwachten dan alleen een leuke questlijn.
Na 120 euro (ce) erin gepompt te hebben en vanaf eind deze maand 13 euro p/maand ben ik tevreden met wat er geleverd is :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_106393769
Mijn CE toch maar ongeopend gelaten en geen moment spijt van gehad. Af en toe beetje stof weghalen en over een tijdje doorverkopen.

Lol @ die /dance bug trouwens.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:50:20 #13
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106393846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Cara het volgende:
Mijn CE toch maar ongeopend gelaten en geen moment spijt van gehad. Af en toe beetje stof weghalen en over een tijdje doorverkopen.

Bedankt dat je ons op de hoogte houdt!
Op elke fokker past een bril.
pi_106393873
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Cara het volgende:

Normale versie erbij gekocht? Ik heb 2 CE's gehaald, 1 in seal in de kast met een pre order code in seal. 120 per stuk betaald.
pi_106394093
Geweldig, mijn pc heeft het volgens mij begeven :S start hem net op, hij blijft echter telkens opnieuw opstarten.. niks geen beeld ;(
pi_106394155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Normale versie erbij gekocht? Ik heb 2 CE's gehaald, 1 in seal in de kast met een pre order code in seal. 120 per stuk betaald.
Ja, had nog even mn twijfels maar ben gewoon op launchday een random winkel ingelopen en de SE gehaald.
De virtuele items van de CE voegen niets toe en je hebt er helaas zeer weinig aan. Als het een republic statue had geweest had ik hem waarschijnlijk wel gehouden.
Ik heb er 125 voor betaald maar verwacht er uiteindelijk wel minstens het dubbele voor te kunnen krijgen.
pi_106394190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Cara het volgende:

[..]

Ja, had nog even mn twijfels maar ben gewoon op launchday een random winkel ingelopen en de SE gehaald.
De virtuele items van de CE voegen niets toe en je hebt er helaas zeer weinig aan. Als het een republic statue had geweest had ik hem waarschijnlijk wel gehouden.
Ik heb er 125 voor betaald maar verwacht er uiteindelijk wel minstens het dubbele voor te kunnen krijgen.
Ik denk dat je dat wel kan vergeten. :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:00:14 #18
126783 pjats
The Pjatser
pi_106394223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Ik doe het beter :P Ik heb 1 CE besteld en betaald en 2 CE's gekregen :P

Maar ik ben nog steeds wel blij met het spel. De enigste crashes die ik had (die space mission bug) zouden nu ook opgelost moeten zijn. Maar ik ben wel zo'n persoon die de hele tijd alts maakt. Heb nu alweer een Jedi Guardian erbij :S
pi_106394254
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ik denk dat als dat ding hier een paar jaar staat dat dat nog wel eens meer zou kunnen zijn.
pi_106394281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog wel meer waard word dan die 250, zoek eens een gesealde originele wow ce op, sowieso spreekt de CE ook star wars collectors aan, en die zijn er meer dan wow collectors.
pi_106394385
Je hebt inderdaad wel een punt dat je natuurlijk gewoon Star Wars verzamelaars hebt, dan heb je er misschien wel meer kans op. Maar wees eerlijk, een C.E. is tegenwoordig net zo speciaal als een gewone versie aangezien zo'n beetje elke game met een C.E. uitgebracht word.

En ja.. de eerste World of Warcraft is inderdaad wel wat geld waard. Maar dat zegt niets over deze game. Kijk naar alle MMO's die zijn uitgekomen en wat die C.E.'s waard zijn, waarschijnlijk bar weinig.
pi_106394531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef ApoclysmX het volgende:
Je hebt inderdaad wel een punt dat je natuurlijk gewoon Star Wars verzamelaars hebt, dan heb je er misschien wel meer kans op. Maar wees eerlijk, een C.E. is tegenwoordig net zo speciaal als een gewone versie aangezien zo'n beetje elke game met een C.E. uitgebracht word.

En ja.. de eerste World of Warcraft is inderdaad wel wat geld waard. Maar dat zegt niets over deze game. Kijk naar alle MMO's die zijn uitgekomen en wat die C.E.'s waard zijn, waarschijnlijk bar weinig.
True, maar de andere mmo's hebben ook een kleinere fanbase (ook de lore waar ze over gaan) en mindere CE's. WoW is een extreem voorbeeld ivm de vele mensen die het zijn gaan spelen, maar star wars zou toch wel meer dan een warhammer CE moeten opbrengen. SWTOR CE's waren ook niet zo uitbundig verspreid als bijvoorbeeld warhammer, of rift CE, of alle wow uitbreiding CE's sinds WOTLK

//edit: Laten we hopen dat SWTOR over 5 jaar ook rond de 10 mil subs zit :) dan is het een goede investering geweest, als ik hem voor 150+ verkoop na paar jaar is het grappig geweest :P

[ Bericht 13% gewijzigd door DrParanoid op 04-01-2012 14:14:13 ]
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:24:48 #23
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106395190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

True, maar de andere mmo's hebben ook een kleinere fanbase (ook de lore waar ze over gaan) en mindere CE's. WoW is een extreem voorbeeld ivm de vele mensen die het zijn gaan spelen, maar star wars zou toch wel meer dan een warhammer CE moeten opbrengen. SWTOR CE's waren ook niet zo uitbundig verspreid als bijvoorbeeld warhammer, of rift CE, of alle wow uitbreiding CE's sinds WOTLK

//edit: Laten we hopen dat SWTOR over 5 jaar ook rond de 10 mil subs zit :) dan is het een goede investering geweest, als ik hem voor 150+ verkoop na paar jaar is het grappig geweest :P
http://www.vg247.com/2012(...)t-peaking-at-350000/

Denk niet dat als het zo door gaat dat gaat gebeuren :') En dit is nog wel in de gratis maand.
pi_106395242
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

http://www.vg247.com/2012(...)t-peaking-at-350000/

Denk niet dat als het zo door gaat dat gaat gebeuren :') En dit is nog wel in de gratis maand.
Wat ik me trouwens afvraag, als jij niets met dit spel hebt, waarom ben je hier dan de hele tijd?
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:27:27 #25
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106395284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat ik me trouwens afvraag, als jij niets met dit spel hebt, waarom ben je hier dan de hele tijd?
Ik speel het wel hoor. Ik vind het een leuk spel, de questlijn bedoel ik daarmee. Ik speel alle classes en dan ben ik er klaar mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')