SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
maar je moet niet naar level 50 rushen, een gewoon persoon doet er 2-3 maanden over om level 50 te worden, het is je eigen schuld dat je nu niks te doen hebtquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een patch die weer voornamelijk de kleine dingetjes aanpakt inplaats van de gamebreakende zooi.
Bounty hunter class quests bijv. waardoor je niet naar Ilum kan tenzij je "the light side" opties kiest in alle gesprekken in je laatste class quest.
Jedi knight is ook kapot.
Agent zelfde verhaal.
Ik speel het nu 2 weken en heb al 2 lvl 20 toons. Eerst een jedi guardian maar daar is geen zak aan. Nu een trooper commando healer. Dat is pas leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar je moet niet naar level 50 rushen, een gewoon persoon doet er 2-3 maanden over om level 50 te worden, het is je eigen schuld dat je nu niks te doen hebt
rol dan een alt ofzo
Gister een kerel op swtor forum ook al dik aan het zeiken dat er niks was. Hij was al lvl 50, valor 61(!!!!) en had alle hardmodes 1x (!) gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar je moet niet naar level 50 rushen, een gewoon persoon doet er 2-3 maanden over om level 50 te worden, het is je eigen schuld dat je nu niks te doen hebt
rol dan een alt ofzo
Jedi Knight is al gedeeltelijk opgelost. Al in de vorige patch. Alleen de mensen die het probleem al hadden, daarvoor is het nog niet opgelost. Dat lijkt me ook wat moeilijker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een patch die weer voornamelijk de kleine dingetjes aanpakt inplaats van de gamebreakende zooi.
Bounty hunter class quests bijv. waardoor je niet naar Ilum kan tenzij je "the light side" opties kiest in alle gesprekken in je laatste class quest.
Jedi knight is ook kapot.
Agent zelfde verhaal.
Eigenlijk alle companions die het niet goed doen.
Maar nee fix vooral de pvp loot containers.
Begin t spel echt steeds meer brak te vinden.
Misschien word t nog opgelost maar t is meer dan alleen de bugs.
De maintenance uren is ronduit aso te noemen.
En dan bioware's slappe excuus omtrend t hele gedoe.
Echt walgelijk en dan nog van die biodrones die de boel staan te verdedigen (als ze t prima vinden waarom dan terugzeiken tegen de zeikers?)
Na 7 jaar ontwikkelingstijd, 6 maanden beta en 300 miljoen erin gepompt te hebben zou je toch wel wat iets meer verwachten dan alleen een leuke questlijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gister een kerel op swtor forum ook al dik aan het zeiken dat er niks was. Hij was al lvl 50, valor 61(!!!!) en had alle hardmodes 1x (!) gedaan.
Zeuren tegen mensen dat ie geen alt wou maken omdat hij alleen voor pvp speelde (om rank 61 te halen moet je wss meer dan 1000 potjes hebben gespeeld).
Ik snap dat al die bugs er uit moeten, maar qua content kunnen mensen toch niet verwachten dat er al 10 raids en een dik arena systeem in zit?
Na 120 euro (ce) erin gepompt te hebben en vanaf eind deze maand 13 euro p/maand ben ik tevreden met wat er geleverd isquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Na 7 jaar ontwikkelingstijd, 6 maanden beta en 300 miljoen erin gepompt te hebben zou je toch wel wat iets meer verwachten dan alleen een leuke questlijn.
Bedankt dat je ons op de hoogte houdt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Cara het volgende:
Mijn CE toch maar ongeopend gelaten en geen moment spijt van gehad. Af en toe beetje stof weghalen en over een tijdje doorverkopen.
Lol @ die /dance bug trouwens.
Normale versie erbij gekocht? Ik heb 2 CE's gehaald, 1 in seal in de kast met een pre order code in seal. 120 per stuk betaald.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Cara het volgende:
Mijn CE toch maar ongeopend gelaten en geen moment spijt van gehad. Af en toe beetje stof weghalen en over een tijdje doorverkopen.
Lol @ die /dance bug trouwens.
Ja, had nog even mn twijfels maar ben gewoon op launchday een random winkel ingelopen en de SE gehaald.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Normale versie erbij gekocht? Ik heb 2 CE's gehaald, 1 in seal in de kast met een pre order code in seal. 120 per stuk betaald.
Ik denk dat je dat wel kan vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, had nog even mn twijfels maar ben gewoon op launchday een random winkel ingelopen en de SE gehaald.
De virtuele items van de CE voegen niets toe en je hebt er helaas zeer weinig aan. Als het een republic statue had geweest had ik hem waarschijnlijk wel gehouden.
Ik heb er 125 voor betaald maar verwacht er uiteindelijk wel minstens het dubbele voor te kunnen krijgen.
Ik doe het beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Normale versie erbij gekocht? Ik heb 2 CE's gehaald, 1 in seal in de kast met een pre order code in seal. 120 per stuk betaald.
Ik denk dat als dat ding hier een paar jaar staat dat dat nog wel eens meer zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel kan vergeten.
Ik denk dat hij nog wel meer waard word dan die 250, zoek eens een gesealde originele wow ce op, sowieso spreekt de CE ook star wars collectors aan, en die zijn er meer dan wow collectors.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel kan vergeten.
True, maar de andere mmo's hebben ook een kleinere fanbase (ook de lore waar ze over gaan) en mindere CE's. WoW is een extreem voorbeeld ivm de vele mensen die het zijn gaan spelen, maar star wars zou toch wel meer dan een warhammer CE moeten opbrengen. SWTOR CE's waren ook niet zo uitbundig verspreid als bijvoorbeeld warhammer, of rift CE, of alle wow uitbreiding CE's sinds WOTLKquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef ApoclysmX het volgende:
Je hebt inderdaad wel een punt dat je natuurlijk gewoon Star Wars verzamelaars hebt, dan heb je er misschien wel meer kans op. Maar wees eerlijk, een C.E. is tegenwoordig net zo speciaal als een gewone versie aangezien zo'n beetje elke game met een C.E. uitgebracht word.
En ja.. de eerste World of Warcraft is inderdaad wel wat geld waard. Maar dat zegt niets over deze game. Kijk naar alle MMO's die zijn uitgekomen en wat die C.E.'s waard zijn, waarschijnlijk bar weinig.
http://www.vg247.com/2012(...)t-peaking-at-350000/quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
True, maar de andere mmo's hebben ook een kleinere fanbase (ook de lore waar ze over gaan) en mindere CE's. WoW is een extreem voorbeeld ivm de vele mensen die het zijn gaan spelen, maar star wars zou toch wel meer dan een warhammer CE moeten opbrengen. SWTOR CE's waren ook niet zo uitbundig verspreid als bijvoorbeeld warhammer, of rift CE, of alle wow uitbreiding CE's sinds WOTLK
//edit: Laten we hopen dat SWTOR over 5 jaar ook rond de 10 mil subs zitdan is het een goede investering geweest, als ik hem voor 150+ verkoop na paar jaar is het grappig geweest
Wat ik me trouwens afvraag, als jij niets met dit spel hebt, waarom ben je hier dan de hele tijd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.vg247.com/2012(...)t-peaking-at-350000/
Denk niet dat als het zo door gaat dat gaat gebeurenEn dit is nog wel in de gratis maand.
Ik speel het wel hoor. Ik vind het een leuk spel, de questlijn bedoel ik daarmee. Ik speel alle classes en dan ben ik er klaar mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag, als jij niets met dit spel hebt, waarom ben je hier dan de hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |