Lanceer de vloot, bescherm Leia!!1!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh noes er zijn imperials op hoth
![]()
Zodat we geband kunnen worden voor cheaten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Rivalo het volgende:
Als jullie nog gratis centjes in SWTOR willen:
Er staat dat ze gaan samenwerken. Is dat nou een spoiler of neit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh noes er zijn imperials op hoth
![]()
Sowieso dit op youtube zetten, hoezo je wil graag gebanned wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Rivalo het volgende:
Als jullie nog gratis centjes in SWTOR willen:
niet echt nuttige spoiler maarja dat vind ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er staat dat ze gaan samenwerken. Is dat nou een spoiler of neit?
Het is een beste grote spoiler, maarja boeiuh...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt nuttige spoiler maarja dat vind ik
Kiten, healing companion.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:31 schreef Fir3fly het volgende:
Classquest voor level 32, ik ben 32 maar moet een champion verslaan die mij gewoon zonder enige moeite in de pan hakt. Lekker is dat.
Geprobeerd, geen succes.quote:
En als het nu moeilijk was om credits te verdienen ok. maar gisteravond in anderhalf uur tijd legaal 50K verdiend... waarom zou ik cheaten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zodat we geband kunnen worden voor cheaten.
Sowieso, cheatendat doe je als je niet kan gamen.
Een champion op lvl 32 classquestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:31 schreef Fir3fly het volgende:
Classquest voor level 32, ik ben 32 maar moet een champion verslaan die mij gewoon zonder enige moeite in de pan hakt. Lekker is dat.
Ja, ik snap het ook niet. Doe geen enkele moeite en loop rond met iets van 150k credits.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En als het nu moeilijk was om credits te verdienen ok. maar gisteravond in anderhalf uur tijd legaal 50K verdiend... waarom zou ik cheaten?
ik zit op level 45 na het kopen van 3 bankslots, 2 riding skills, verschillende items van de GTN, alle rank 5 starshipupgrades nu op 530k credits, puur door het vendoren van mijn grey en green items.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een champion op lvl 32 classquestdat klinkt wat raar. Mijn lvl 32 was volgens mij gewoon een elite boss.
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Doe geen enkele moeite en loop rond met iets van 150k credits.
niet weer hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:20 schreef Cara het volgende:
en godverdomme, het zal ook eens niet he. Heb ik 15 werkdagen achter elkaar gewerkt, ff 2 dagen vrij en dan gewoon 2x maintenance achter je kiezen krijgen!
Tot 1 uurquote:
Volgens zijn die patches van nu om zaken recht te zetten die de patch van woensdag omver heeft geholpenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Tot 1 uur
Ik haat niet, snap het, patches horen enzo. Maar doen dan aan het eind 1 hele grote patch inplaats van 5 kleine achter elkaar denk ik dan
[sarcasm]quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens zijn die patches van nu om zaken recht te zetten die de patch van woensdag omver heeft geholpen
als je die patchnotes ziet word je best wel triest dat het zo lang duurt maarja ga wel huishouden doen moet ook gedaan wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Tot 1 uur
Ik haat niet, snap het, patches horen enzo. Maar doen dan aan het eind 1 hele grote patch inplaats van 5 kleine achter elkaar denk ik dan
HOE KRIEGST DAT VEUR ELKOAR MIEN JUNG!?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:31 schreef Fir3fly het volgende:
Mwah... simpele server reboot (afhankelijk van de machine) kan al 20/30 minuten duren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je die patchnotes ziet word je best wel triest dat het zo lang duurt maarja ga wel huishouden doen moet ook gedaan worden
Tot 1 uur? Tot 11 uur bedoel je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Tot 1 uur
http://www.swtor.com/comm(...)=1233290#edit1233290quote:Tonight's patch downtime will begin at 2AM CST (12AM PST/ 3AM EST/ 8AM GMT/ 9AM CET). We expect the servers to be available again by 4AM CST (2AM PST/ 5AM EST/ 10AM GMT/ 11AM CET). Thank you for your patience!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |