quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jullie vragen er ook gewoon om. En trouwens ik boos?
wtf ze zouden jou moeten ophangen daar bij crimson orderquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef Morthill het volgende:
Eindelijk Sith Lordwat is het toch heerlijk om good guy te spelen
Tier IV Light Side.
Ik zit gewoon op de forums te lezen. Ik kan niet posten, aangezien ik op werk niet kan inloggen ivm security check.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef Cara het volgende:
ik neem aan dat het klopt dat alles plat ligt en ik niet op de forums kan posten?
Even tinfoil hat op. Zou het zo maar kunnen dat ze zonder wat te zeggen de maintenance gesplitst hebben en nu gewoon de rest doen? Vond het al zo kort gisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef RickoKun het volgende:
Hij zou gewoon pvp perm enabled moeten zijn, ook voor de sith wtf morthill echt kom dan jong baklap
-edit-
Ja cara alles ligt plat
Nee, ze gaan vandaag een nood-patch doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Even tinfoil hat op. Zou het zo maar kunnen dat ze zonder wat te zeggen de maintenance gesplitst hebben en nu gewoon de rest doen? Vond het al zo kort gisteren.
quote:Earlier today, we deployed patch 1.0.2. You can read the full list of updates that the patch brought here.
We are working on getting a patch deployed to address the issues that some players are still experiencing after 1.0.2 including:
•Fixing an issue that causes in-game chat channels to stop functioning for some players.
•Preventing social emotes (like /getdown) from interfering with combat.
We’re currently testing this patch, and we hope to have it deploy sometime in the early hours of the morning tomorrow (CST), but if we experience any issues with this patch, we may hold off its deployment until tomorrow night.
There will be notifications that the servers will be going down before the patch is put in place, so please keep an eye out for these.
In addition, earlier today we deployed a patch (1.0.2a) that resolved a client crash upon character selection that some users were experiencing. The full patch note reads:
•Fixed an issue that could cause players to crash to desktop after selecting a character.
Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience.
lolquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef RickoKun het volgende:
Hij zou gewoon pvp perm enabled moeten zijn, ook voor de sith wtf morthill echt kom dan jong baklap
Er is vanmorgen wat gepatched, ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Die noodpatch was vanochtend toch al? tenminste ik heb een paar Mb download gehad vanochtend om 06:00
Maar er komt nog wat aan.quote:In addition, earlier today we deployed a patch (1.0.2a) that resolved a client crash upon character selection that some users were experiencing. The full patch note reads:
quote:•Fixing an issue that causes in-game chat channels to stop functioning for some players.
•Preventing social emotes (like /getdown) from interfering with combat.
We’re currently testing this patch, and we hope to have it deploy sometime in the early hours of the morning tomorrow (CST), but if we experience any issues with this patch, we may hold off its deployment until tomorrow night.
Mijn BH is compleet neutraal xD wat gek genoeg best nog makkelijk te doen is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:40 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik heb ook veel meer plezier op m'n LS BH dan m'n DS Inq.
Met een BH is dat idd goed te doen met de keuzes die je krijgt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mijn BH is compleet neutraal xD wat gek genoeg best nog makkelijk te doen is.
(ik deed het niet expres zeg maar)
Even hierop terugkomen. Ik zit wel op de forums, maar er wordt niks nieuws gepost, dus ik denk dat er voor mij wat fout gaat en dat ik eigenlijk niet op het forum zou mogen zijn :Squote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de forums te lezen. Ik kan niet posten, aangezien ik op werk niet kan inloggen ivm security check.
Wat er meestal gebeurt, is dat de forums ook helemaal offline gaan. Dan krijg je een berichtje dat ze bezig zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Satex het volgende:
Als er een patch is en de servers gaan offline zetten ze de post functie uit op het forum. Waarschijnlijk om de spam van "I can't login wtf?" tegen te gaan.
Wat ik wel raar vind is dat ze totaal geen ETA geven hoe lang dit gaat duren, echt zeer slecht.
Ze hadden gisteren 8 uur downtime gecommuniceerd. als ze de patches al klaar hadden staan hadden ze die gisterne wel geïmplementeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef Cara het volgende:
Ik vind het heel erg vreemd dat er geen ETA is.
Nog terugkomend op mijn theorie dat daarom gisteren onder andere de maintenance zo kort hadden, omdat de helft nog niet eens geimplementeerd was..
En ja, ik weet dat ze zeggen dat dit een noodpatch is.. maar ze kunnen alles zeggen.
Gisteren is die emotes bug pas bekend geworden. Ben dus wel blij dat ze proberen om het zo snel mogelijk op te lossen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef Friday12 het volgende:
dus gister doen ze snelle maintenance om ons vandaag te pesten
Nee hoor gisteren deden ze precies het zelfde:quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:27 schreef pjats het volgende:
[..]
Wat er meestal gebeurt, is dat de forums ook helemaal offline gaan. Dan krijg je een berichtje dat ze bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |