abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106401781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Misschien is dat hun doel ook helemaal niet?

EVE Online bewijst al jaren dat je een goed draaiende MMO naast WoW kunt hebben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106401818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Misschien is dat hun doel ook helemaal niet?

EVE Online bewijst al jaren dat je een goed draaiende MMO naast WoW kunt hebben.
Dat is nou juist wél een muis en olifant vergelijken, maar dan niet qua grootte maar qua type dier. ;)
pi_106401869
quote:

[..]

Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Dit lijkt me ook niet de bedoeling, waarom zo je uberhaupt met wow willen concurreren?
pi_106401876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat is nou juist wél een muis en olifant vergelijken, maar dan niet qua grootte maar qua type dier. ;)
Vooruit dan: LotrO heeft 4 jaar als subscription based MMO bestaan naast WoW voordat het naar een succesvoller F2P-base ging.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_106401892
quote:

[..]

Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. Wat niet wil zeggen dat ik niet weer schrok van de klok net :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106402055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. ...
Wat geldt voor 99% van wat de afgelopen jaren aan games wordt uitgebracht. Het kost teveel om een baanbrekende nieuwe IP op te zetten door de enorme ontwikkelingskosten tegenwoordig.
Speel op safe; en maak iets van voor 90% lijkt op iets wat al bestaat en voeg 10% nieuwe features toe.
pi_106402062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. Wat niet wil zeggen dat ik niet weer schrok van de klok net :')
Oh, don't get me wrong: voor mij is SW:TOR ook een heerlijke time sink. Ik vind het dan ook wel een fijne game, maar er zitten zoveel haken en ogen aan dat ik (en daar ben ik natuurlijk niet de enige in) me soms afvraag wat ze uitgespookt hebben in al die jaren. Een vrije terecht vraag, lijkt me. :D
pi_106402164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Oh, don't get me wrong: voor mij is SW:TOR ook een heerlijke time sink. Ik vind het dan ook wel een fijne game, maar er zitten zoveel haken en ogen aan dat ik (en daar ben ik natuurlijk niet de enige in) me soms afvraag wat ze uitgespookt hebben in al die jaren. Een vrije terecht vraag, lijkt me. :D
met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.

Het speelt beter weg dan Deus Ex: Human Revolution waar ik hetzelfde initiele bedrag voor neergeteld had maar de eerste 3 weken niet kon spelen omdat het direct crashte...
pi_106402169
Sterker nog, ik (en ook dar ben ik vast niet de enige in) durf wel te beweren dat Bioware geluk heeft gehad met het feit dat het Star Wars is, en dat de content die ze nu hebben in orde is. Maar dingen als UI-problemen, filters die niet werken, laggy performances, memory leaks (al lijkt het nu minder te zijn): allemaal vrij cruciale dingen die een spel echt maken of breken. Ik snap alle zorgen van spelers hier en op het officiële forum dan ook wel.

Het worden spannende weken voor Bioware in ieder geval. :P
pi_106402258
Maar performance is ook een heel typisch iets natuurlijk.. .IK heb nergens last van terwijl iemand anders met nagenoeg dezelfde setup wel last heeft. Ga het maar zoeken.

unharvestable nodes vind ik persoonlijk de grootste ergernis.
linkmuisknop die af en toe niet werkt is met 2 x CTRL+U op te lossen en voorlopig een goede workaround.
pi_106402271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.

Ja, de beta en de launch gingen eigenlijk vlekkeloos. Ook weinig tot geen downtime gehad.
pi_106402291
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Vergelijk een muis met een olifant.

De ene 2 weken oud en de ander 6 jaar.
Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
pi_106402340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
7 jaar ontwikkelingstijd en dan continue requirements toe blijven voegen aan je product zorgt ook niet voor een goede oplossing.
Kijkt naar de ICT projecten van de overheid, die werken zo ;)
pi_106402379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar performance is ook een heel typisch iets natuurlijk.. .IK heb nergens last van terwijl iemand anders met nagenoeg dezelfde setup wel last heeft. Ga het maar zoeken.

unharvestable nodes vind ik persoonlijk de grootste ergernis.
linkmuisknop die af en toe niet werkt is met 2 x CTRL+U op te lossen en voorlopig een goede workaround.
Ja, die nodes, daar had WoW volgens mij ten tijde van vanilla ook last van. En die lootbug bij WoW was ook stom, die zat er zelfs na de beta nog in. :+

Verder vind ik SW:TOR meer aanvoelen als Warhammer Online dan World of Warcraft, uiteindelijk.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:34:06 #65
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_106403534
The troll saga continues.

Gasten ik kan er lang of kort over schrijven. Het boeit me geen kont of SWTOR nummer 1 of 6 wordt. Ik hoef geen WoW killer, WoW is ook een prima spel, leven en laten leven zeg ik. Ik vermaak me er momenteel prima mee, heb nog een 60 dagen prepaidkaartje in de kast liggen. Tegen die tijd zien we wel weer welke richting Bioware op gaat.

Nerdjes die binnen een week max level zijn en dan klagen dat de end game nog niet oke is heb je met elke MMO launch. Verder heb je de standaard naysayers en klagers bij elke MMO, en natuurlijk de mensen die van MMO naar MMO hoppen (waar niks mis mee is, ik heb zelf ook een groot aantal MMO's achter de rug).
Op elke fokker past een bril.
pi_106405399
Mij maakt het ook geen donder uit wat mensen allemaal van dit spel vinden. Voorlopig voor mij nog zat te doen en het enige wat me echt raakt is de serverpopulatie en hoeveel vrienden er spelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_106406224
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
pi_106406271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.

Laatste waarschuwing.
^O^

Sommige quests zijn wel friggin moeilijk :{ zat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped :{
pi_106406437
Gisteren weer met mn hart in mn keel kloppend zitten spelen van spanning. Nog nooit gehad bij een game. Vind ook goed dat de questlines kwa gevechten lastiger zijn dan bij WoW, ik heb echt gewoon tactieken moeten lezen online om gevechten door te geraken. En ik zit nog maar net op het einde van Taris.
In Tyler We Trusted
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:48:37 #70
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106406456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

^O^

Sommige quests zijn wel friggin moeilijk :{ zat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped :{
Gebruik je geen CC?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:51:22 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_106406565
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:54:06 #72
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106406687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.

Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen _O-
Ik ben echt noob
Ik vond dat gevoel echt geweldig toen ik SWTOR voor 't eerst speelde, nostalgisch gevoel als dat ik bij WoW voor 't eerst had.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106406809
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Gebruik je geen CC?
Ik niet, maar de party wel natuurlijk. Al was een betere healer vast goed geweest. Het lag iig niet aan mijn tanken.
pi_106406821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:

Ik ben echt noob
Je leert vanzelf :D lees gewoon de digitale handleiding goed door
pi_106407049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:

Laatste waarschuwing.
Ik heb het in dit topic nergens over dat SWTOR kut is. Heb het alleen over dat de vergelijking van WoW Vanilla tot SWTOR niet opgaat. En in het begin van de pagina gewoon een discussie met DrParanoid over aankomende MMO's met verwachtingen qua aantal subs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')