Misschien is dat hun doel ook helemaal niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Dat is nou juist wél een muis en olifant vergelijken, maar dan niet qua grootte maar qua type dier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Misschien is dat hun doel ook helemaal niet?
EVE Online bewijst al jaren dat je een goed draaiende MMO naast WoW kunt hebben.
Dit lijkt me ook niet de bedoeling, waarom zo je uberhaupt met wow willen concurreren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat zei ik ook aanvankelijk. Maar ik zie het gewoon niet meer gebeuren. Sommige dingen moet je gewoon erkennen. Dit is er een van. SW:TOR zal niet nummer 1 worden. Nu niet. Volgend jaar niet. Over 5 jaar niet.
Vooruit dan: LotrO heeft 4 jaar als subscription based MMO bestaan naast WoW voordat het naar een succesvoller F2P-base ging.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is nou juist wél een muis en olifant vergelijken, maar dan niet qua grootte maar qua type dier.
Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. Wat niet wil zeggen dat ik niet weer schrok van de klok netquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat geldt voor 99% van wat de afgelopen jaren aan games wordt uitgebracht. Het kost teveel om een baanbrekende nieuwe IP op te zetten door de enorme ontwikkelingskosten tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. ...
Oh, don't get me wrong: voor mij is SW:TOR ook een heerlijke time sink. Ik vind het dan ook wel een fijne game, maar er zitten zoveel haken en ogen aan dat ik (en daar ben ik natuurlijk niet de enige in) me soms afvraag wat ze uitgespookt hebben in al die jaren. Een vrije terecht vraag, lijkt me.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Met de huidige content ben ik dat met je eens, de game innoveert te weinig om revoluties te weeg te brengen. Wat niet wil zeggen dat ik niet weer schrok van de klok net
met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Oh, don't get me wrong: voor mij is SW:TOR ook een heerlijke time sink. Ik vind het dan ook wel een fijne game, maar er zitten zoveel haken en ogen aan dat ik (en daar ben ik natuurlijk niet de enige in) me soms afvraag wat ze uitgespookt hebben in al die jaren. Een vrije terecht vraag, lijkt me.
Ja, de beta en de launch gingen eigenlijk vlekkeloos. Ook weinig tot geen downtime gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
met die ontelbare configuraties waar ze rekening mee moeten houden valt het me 110% mee heo het draait. (nog) geen gamebreaking bugs gehad, alleen wat kleine glitches.
Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vergelijk een muis met een olifant.
De ene 2 weken oud en de ander 6 jaar.
7 jaar ontwikkelingstijd en dan continue requirements toe blijven voegen aan je product zorgt ook niet voor een goede oplossing.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:00 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Alsnog mag je de game niet vergelijken met WoW van jaren terug. Als je het wil vergelijken dat moet je dat doen met de game van vandaag de dag.
Een MMO maken zonder de voorsprong, aan fouten en goede dingen, van blizzard te gebruiken is gewoon dom. Ik zeg niet dat dat niet gebeurt is, maar zeggen: WoW had in het begin ook geen PvP en bleh (oid), slaat gewoon nergens op.
Ja, die nodes, daar had WoW volgens mij ten tijde van vanilla ook last van. En die lootbug bij WoW was ook stom, die zat er zelfs na de beta nog in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar performance is ook een heel typisch iets natuurlijk.. .IK heb nergens last van terwijl iemand anders met nagenoeg dezelfde setup wel last heeft. Ga het maar zoeken.
unharvestable nodes vind ik persoonlijk de grootste ergernis.
linkmuisknop die af en toe niet werkt is met 2 x CTRL+U op te lossen en voorlopig een goede workaround.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.
Laatste waarschuwing.
Gebruik je geen CC?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sommige quests zijn wel friggin moeilijkzat net op Alderaan een Heroic te doen, zelf lvl 34, twee lvl 33's en een lvl 29. Quest is voor 31 of zo en we werden gewoon gewiped
Ik vond dat gevoel echt geweldig toen ik SWTOR voor 't eerst speelde, nostalgisch gevoel als dat ik bij WoW voor 't eerst had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.
Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen
Ik ben echt noob
Ik niet, maar de party wel natuurlijk. Al was een betere healer vast goed geweest. Het lag iig niet aan mijn tanken.quote:
Je leert vanzelfquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is mijn eerste MMO. Ben level 11 en volg quests alleen snap geen bal van Crew Skills en Advanced Class enz.
Heb nog helemaal geen mogelijkheid gehad om die te krijgen! Tevens zit ik in een wereld waar ik niet eens weet waar ik nieuwe abilities kan krijgen en trainen
Ik ben echt noob
Ik heb het in dit topic nergens over dat SWTOR kut is. Heb het alleen over dat de vergelijking van WoW Vanilla tot SWTOR niet opgaat. En in het begin van de pagina gewoon een discussie met DrParanoid over aankomende MMO's met verwachtingen qua aantal subs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef STING het volgende:
Nogmaals, zet de MMO discussie elders voort en hou het ontopic.
Vind je SW: TOR kut, prima, verkondig het eenmaal en move on. Verpest het niet voor de andere mensen die het spel wel leuk vinden.
Laatste waarschuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |