Ja he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja! Ik keek even naar de z.g. BN'ers, we kennen er maar 2 of 3 van
Die sowieso maar mijn El Safrano kan er ook wat vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt dan ook twee goeie scootmobielen voor de deurAudi
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Lekker hoor, beetje pittig rijden. Doe ik ook met de scootmobiel
Lekker Hobje!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef MissHobje het volgende:
zo ff douche en dan hups naar de tokoga soto ayam maken
en iets met noedels voor morgen
Als je die hebt hoop ik dat je ze snel uitplast. Sterktequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Ik wil met een dekentje op de bank
Nierstenen volgens de huisarts (klinkt aannemelijk) en net 10 minuten een beugel. Au.
He waardeloos zeg, en pijnlijk ook nog *quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Nierstenen volgens de huisarts (klinkt aannemelijk) en net 10 minuten een beugel. Au.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Jullie verwachten nooit meer dan 10K aan brieven te versturen per jaar?
Wacht maar tot je mee mag rijden in mijn nieuwe scootmobielquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die sowieso maar mijn El Safrano kan er ook wat van
Trouwens in mijn oude brikkie,t micraatje, zat ook meer pit dan men dacht
Ik heb al bedacht wat het gaat worden de 14equote:Op woensdag 4 januari 2012 12:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik heb zulke leuke kookboeken gehad net!
Ottolenghi the cookbook, kan niet wachten om eruit te koken, klinkt zo lekkeren slow cooking, das een leuk boek zeg! Dit weekend maar eens iets uit maken, iets hartverwarmends en winters
Auwquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Toch is het leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan ff shoppen in Haarlem voor zwarte glanspanty's voor mn optreden
Geen hond die het ziet, en het is maar voor 2 minutes of fame, maar toch
hahaha ben benieuwd, oh en niet beledigd zijn als ik snel vol zit, das blijkbaar even zo sinds t ziekenhuisquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht wat het gaat worden de 14eBereid je voor op veel kcals en carbs
Wees niet bang! Alles wat er over blijft, gaat de vriezer inquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hahaha ben benieuwd, oh en niet beledigd zijn als ik snel vol zit, das blijkbaar even zo sinds t ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |