Dat spreek ik toch niet tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef wuuht het volgende:
krav maga is ook zelf verdediging en het is zeker handig
ja sorry ik let niet zo goed op wat ik zei is voor Lesnar bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat spreek ik toch niet tegen
Ik heb trouwens ook een tijdlang Krav Maga gedaan, prima voor op straat
i know,daarom postte ik eerst de kop en daarna de inhoud,lolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
Je was me een paar seconden op voor FXR! Wat een nieuws
You sneaky bastardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
i know,daarom postte ik eerst de kop en daarna de inhoud,lol
quote:UPDATE: UFC president Dana White was on ESPN radio today and stated Santos will be stripped of the Strikeforce Women’s Featherweight Championship and Cyborg’s positive test “pretty much kills” the women’s featherweight division in Strikeforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada Added to UFC on Fuel TV 2 in Stockholm, Sweden
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben al bijna overtuigd om naar Zweden te gaan in april
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef McNulty het volgende:
Ik heb benieuwd hoe de andere female fighters hierop gaan reageren. Cyborg is vooral door haar kracht de gevaarlijkste female striker en champ geworden. Daarnaast hebben vrouwen een veel minder gunstige hormoonhuishouding om sterk te worden. Cyborgs steroid gebruik heeft dus dubbel uitbetaald. Ik zou haar mijden als de pest.
twitter:mmasarah twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 04:08:10Im interested in hearing what cris has to say RT @SeanPeconi: Cris cyborg tests positive for anabolic steroids #MMA #UFC thoughts? reageer retweet
twitter:RondaRousey twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:27:49I'm about to fall off the grid for a few days, my last words: I told you so!!!! reageer retweet
twitter:MieshaTate twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:53:30B4 we all judge Cris Cyborg Santos too harshly let's all give her a chance 2 make a statement, I will wait until 2... http://t.co/TFaYyMZ3 reageer retweet
twitter:QoSBaszler twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 01:46:14Im not defending cyborg or not, but its not always accurate how the media blows things up or paints things reageer retweet
twitter:
twitter:joeshowradio twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:16:17This just in. Jan Finney is calling for a rematch with Cyborg after her testing positive for PEDs. reageer retweet
twitter:MegaMeguCat twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 04:48:29@ProfessorFulton Cyborg. . . I'm very sad. . . reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |