Ze gaan verhuizen naar een iets gunstigere locatiequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Toch jammer dat parkeren daar totaal niet mogelijk is.
Kost de hoofdprijs
Ik heb dezelfde plannenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wilde er graag naar toe maar als ik dit alweer zie
Dan maar USA van de zomer ofzo
Een kaart is toch ook vrij prijzigquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:33 schreef Opperkwal het volgende:
Nog mensen die naar Zweden gaan eigenlijk? Retourtje vliegen is maar 90 euro ongeveer.
Als je een beetje leuk wilt zitten betaal je wel rond de 2- 300 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
Een kaart is toch ook vrij prijzig
Cees had andere dingen aan zijn hoofd, hij gaat nu vast de backlog wegwerken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:32 schreef leeroy het volgende:
Ik krijg een beetje de schijt van the Reem webshop
22-12-11 is de status van mijn bestelling veranderd in shipped tot op heden nog niks ontvangen
2x gemailt en nog 0 reacties gekregen...
Daar zal hij toch wel wat mannetjes voor hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cees had andere dingen aan zijn hoofd, hij gaat nu vast de backlog wegwerken!
Cees is zijn K1 verlies aan het terug verdienen door het opnaaien van zijn webshop klanten!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cees had andere dingen aan zijn hoofd, hij gaat nu vast de backlog wegwerken!
Cees heeft aan UFC141 wss meer verdiend dan aan zijn K1 GP overwinning.. maar dat doet er niet toequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Cees is zijn K1 verlies aan het terug verdienen door het opnaaien van zijn webshop klanten!
Niet teveel klagen, anders komt Cees verhaal halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:32 schreef leeroy het volgende:
Ik krijg een beetje de schijt van the Reem webshop
22-12-11 is de status van mijn bestelling veranderd in shipped tot op heden nog niks ontvangen
2x gemailt en nog 0 reacties gekregen...
Dunno je weet het nooit met Aldo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:36 schreef Paxlie het volgende:
Aldo @ 1.40
Mendez @ 2.80
Ik geef Mendez veel meer kans dan dat, dat had een stuk dichter bij elkaar moeten liggen.
Toch maar even wat geld op Mendez.
Als het Hominick al lukt om hem op de grond te krijgen. Hij was daar totaal niet op zijn plek. Veel op de grond betekent ook dat zijn explosiviteit eraan gaat want alles verzuurt. Ik geef Mendez echt wel kansen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dunno je weet het nooit met Aldo.Plus ik had gelezen dat hij aan zijn TDD werkt samen met Maynard.
Je klinkt zeker van je zaak. Hoeveel ga je inzetten op Mendes?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als het Hominick al lukt om hem op de grond te krijgen. Hij was daar totaal niet op zijn plek. Veel op de grond betekent ook dat zijn explosiviteit eraan gaat want alles verzuurt. Ik geef Mendez echt wel kansen.
10 euro maarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je klinkt zeker van je zaak. Hoeveel ga je inzetten op Mendes?
All -seeing Geo eye will judge appearances?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat ook te denken om wat op Mendes te zetten maar ik ga eerst zijn fights wat beter bekijken..
Plus denk dat ik pas na de weigh ins inzet om te kijken hoe Aldo eruit ziet, volgens mij heeft hij meer en meer moeite om de cut te halen.
Haha ik ben niet een sterk in lichaamstaal dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
All -seeing Geo eye will judge appearances?Dan moet er grof gewed gaan worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |