Ik wilde beginnen met BJJ, maar ik zou ook graag iets doen om me 'boxing' bij te brengen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
Jaa dat is balen, ik had alleen op the Reem ingezet
Hebben we hier nog goede voornemens?
Zoals MMA gaan beoefenen? Meer gaan kijken? Etc etc
Toch jammer dat parkeren daar totaal niet mogelijk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ga MMA weer volledig oppakken bij R-Grip zodra de vernieuwde Gym klaar is. Zal ergens begin februari zijn.. Verder doe ik altijd 2x per week aan kracht training.
door krachttraining verlies je juist dat spekquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef leeroy het volgende:
Ik ben begonnen met minimaal 2 keer in de week te gaan kickboksen.
En na de verbouwing van de gym wil ik ook MMA gaan doen! Wil nu nog een kilo of 5 verliezen en dan krachttraining weer oppakken
Oude foto, met de UFC belt erin geshoptquote:
Meen je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oude foto, met de UFC belt erin geshopt![]()
Ow, ik dacht dat hij al UFC kampioen wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oude foto, met de UFC belt erin geshopt![]()
Jaa dat is ook maar ik wil echt zien dat die laatste 5 eraf zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door krachttraining verlies je juist dat spek
quote:
gewoon leuk, op zondagochtend bij de koffiequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Call me spoiled maar dit vind ik wederom een matige card worden..
UFC on Fuel 2 (Sweden)
Main Card
Stann vs. Sakara
Maguire vs. Johnson
Undercard
Kruth vs. Diabate
Yousef vs. Thoresen
Cedenblat vs. Carmont
Head vs. Abedi
Bendo FTW!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Bodog odds voor Edgar 1.77 vs Bendo 2.05
Ik wilde er graag naar toe maar als ik dit alweer ziequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon leuk, op zondagochtend bij de koffie
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Call me spoiled maar dit vind ik wederom een matige card worden..
UFC on Fuel 2 (Sweden)
Main Card
Stann vs. Sakara
Maguire vs. Johnson
Undercard
Kruth vs. Diabate
Yousef vs. Thoresen
Cedenblat vs. Carmont
Head vs. Abedi
Dat is het.. maar wat verwacht je, die gratis cards zuigen wel vaker..quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wilde er graag naar toe maar als ik dit alweer zie
Dan maar USA van de zomer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |