Zijn standup zuigt helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind Aldo aantrekkelijker dan Mendes, zijn TDD is bizar, Mendes heeft 0 power en zijn stand up zuigt. Maar hangt van de cut af idd.
Hij heeft 2.2 miljoen gekregen voor UFC141. Dat is wel iets meer jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees heeft aan UFC141 wss meer verdiend dan aan zijn K1 GP overwinning.. maar dat doet er niet toehij heeft recht op dat geld.
Yup, 10 euro @ 4.8quote:
Zet dan je geld in op Amagov, heb je tenminste een reële kans dat de underdog zal winnenquote:
quote:German-based BJJ black belt, Carlos Eduardo Rocha, hasn't fought in the UFC since a close decision loss to Jake Ellenberger back in February. Although he hoped to compete on the upcoming card in his native Brazil, Rocha tells Tatame that he's still recovering from elbow surgery and is targeting an early spring return to the Octagon.
In the meantime, Rocha has moved to the U.S. and begun training at Black House alongside the likes of Anderson Silva, the Nogueira brothers, and Lyoto Machida, while hiring Black House head, Ed Soares, as his manager.
Waarschijnlijk ticketmaster en anders moet je even kijken op de site van de locatiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Lesnar het volgende:
waar kan ik tickets voor ufc fuel zweden kopen? zit op de site van ufc te kijken..
een aantal wel, zelf doe ik aan kickboksenquote:
zoek een school waar ze mma geven. Dan krijg je stand-up en grondwerk. Kickboksen voor mma is anders dan kickboksen voor kickboksenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:23 schreef Gauner het volgende:
Ben de laatste tijd steeds meer geïnteresseerd geworden in de sport en wil misschien zelf ook wel iets met vechtsport gaan doen naast mijn fitness/bodybuilding activiteiten.
Wat is volgens jullie het beste om mee te beginnen, kickboksen?
In onze sportschool wordt gebokst en gekickbokst, denk dat ik daar gewoon eens een paar keer ga meedoen om er enigszins een indruk van te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zoek een school waar ze mma geven. Dan krijg je stand-up en grondwerk. Kickboksen voor mma is anders dan kickboksen voor kickboksen
Mijn houding is niet geschikt om een worstelaar op te vangen bijvoorbeeld.
Succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef Gauner het volgende:
[..]
In onze sportschool wordt gebokst en gekickbokst, denk dat ik daar gewoon eens een paar keer ga meedoen om er enigszins een indruk van te krijgen.
ik wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef Lesnar het volgende:
waarom wordt er eigenlijk zo weinig krav maga getraind door de mma vechters? ik snap dat niet alle technieken toepasbaar zijn, maar er zitten wel veel effectieve technieken bij.
krav maga is ook zelf verdediging en het is zeker handigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:15 schreef slashdotter3 het volgende:
^^ welnee man, Krav Maga moet het hebben van de 'vieze' trucs die je wel bij een straatgevecht kan doen maar niet in de ring of tijdens sparren: strottehoofd stoten, knietjes in de ballen, vingers in de ogen.
Als je dat allemaal weghaalt heb je een slap aftreksel van kickboksen
Dat spreek ik toch niet tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef wuuht het volgende:
krav maga is ook zelf verdediging en het is zeker handig
ja sorry ik let niet zo goed op wat ik zei is voor Lesnar bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat spreek ik toch niet tegen
Ik heb trouwens ook een tijdlang Krav Maga gedaan, prima voor op straat
i know,daarom postte ik eerst de kop en daarna de inhoud,lolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
Je was me een paar seconden op voor FXR! Wat een nieuws
You sneaky bastardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
i know,daarom postte ik eerst de kop en daarna de inhoud,lol
quote:UPDATE: UFC president Dana White was on ESPN radio today and stated Santos will be stripped of the Strikeforce Women’s Featherweight Championship and Cyborg’s positive test “pretty much kills” the women’s featherweight division in Strikeforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada Added to UFC on Fuel TV 2 in Stockholm, Sweden
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben al bijna overtuigd om naar Zweden te gaan in april
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef McNulty het volgende:
Ik heb benieuwd hoe de andere female fighters hierop gaan reageren. Cyborg is vooral door haar kracht de gevaarlijkste female striker en champ geworden. Daarnaast hebben vrouwen een veel minder gunstige hormoonhuishouding om sterk te worden. Cyborgs steroid gebruik heeft dus dubbel uitbetaald. Ik zou haar mijden als de pest.
twitter:mmasarah twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 04:08:10Im interested in hearing what cris has to say RT @SeanPeconi: Cris cyborg tests positive for anabolic steroids #MMA #UFC thoughts? reageer retweet
twitter:RondaRousey twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:27:49I'm about to fall off the grid for a few days, my last words: I told you so!!!! reageer retweet
twitter:MieshaTate twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:53:30B4 we all judge Cris Cyborg Santos too harshly let's all give her a chance 2 make a statement, I will wait until 2... http://t.co/TFaYyMZ3 reageer retweet
twitter:QoSBaszler twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 01:46:14Im not defending cyborg or not, but its not always accurate how the media blows things up or paints things reageer retweet
twitter:
twitter:joeshowradio twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:16:17This just in. Jan Finney is calling for a rematch with Cyborg after her testing positive for PEDs. reageer retweet
twitter:MegaMeguCat twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 04:48:29@ProfessorFulton Cyborg. . . I'm very sad. . . reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.
twitter:bjpenndotcom twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 23:38:03@CesarGracieBJJ Excuses?? The whole world knows I lost the fight including myself. I’m tired of you talking down to me Cesar, I hope youre in training camp right now because the next time I see you, you better not be scared homie! reageer retweet
Ik las het een paar dagen geleden al waar hij opeens zei van:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:02 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit het ook net te lezen, erg vaag. Net of iemand zijn account zit te hacken.
Ik gun die man zijn belt, silva vs sonnen 2 FTW!quote:
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:49 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik gun die man zijn belt, silva vs sonnen 2 FTW!
Misschien geen legitieme reden, maar hij is gewoon een karakter. Soms misschien meer standup comedian dan vechter, maar ik vind het een geweldig figuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op basis van wat?![]()
Ik gun hem een kans op de vacant MW title als Andy Sonnen voor de 2e keer verslagen heeft en unbeaten in de UFC met pensioen gaat
Dit is echt een verschrikkelijke matchup voor bigfoot!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
'Bigfoot' Silva set to debut in UFC against Cain Velasquez in April
Rodrigo Minotauro revealed on Saturday in his weekly column in the Rio newspaper Extra, which is close to Antonio Silva hit with the UFC. The premiere was in April at an event to confirm. The opponent would be none other than Cain Velasquez, former heavyweight champion and just lost his belt to Junior Dos Santos in November
Bigfoot has not fought since September, when he was knocked out by Daniel Cormier in the semifinal of the Strikeforce GP. The athlete of Team Nogueira should follow the natural path of some of the Strikeforce heavyweight, since the event purchased by UFC extinguish the category of the heavy end of the GP. That's what happened to the friend of Bigfoot, Fabricio Werdum, who confirmed his return to the Ultimate in February, against Roy Nelson chubby. The Brazilian giant underwent shoulder arthroscopy in November, but has returned to training.
Dat cain die HGH junkie,maar helemaal verrot slaat![]()
Ik vind Forrest Griffen ook geweldig maar dat wil niet zeggen dat hij een title shot verdiendquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:44 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Misschien geen legitieme reden, maar hij is gewoon een karakter. Soms misschien meer standup comedian dan vechter, maar ik vind het een geweldig figuur.
Wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
'Bigfoot' Silva set to debut in UFC against Cain Velasquez in April
Rodrigo Minotauro revealed on Saturday in his weekly column in the Rio newspaper Extra, which is close to Antonio Silva hit with the UFC. The premiere was in April at an event to confirm. The opponent would be none other than Cain Velasquez, former heavyweight champion and just lost his belt to Junior Dos Santos in November
Bigfoot has not fought since September, when he was knocked out by Daniel Cormier in the semifinal of the Strikeforce GP. The athlete of Team Nogueira should follow the natural path of some of the Strikeforce heavyweight, since the event purchased by UFC extinguish the category of the heavy end of the GP. That's what happened to the friend of Bigfoot, Fabricio Werdum, who confirmed his return to the Ultimate in February, against Roy Nelson chubby. The Brazilian giant underwent shoulder arthroscopy in November, but has returned to training.
Dat cain die HGH junkie,maar helemaal verrot slaat![]()
quote:I would like to sincerely apologize to StrikeForce, the Zuffa organization, Hioko Yamanaka and my fans for my failed drug test.
I am ultimately responsible for everything I put in my body, and at the end of the day, there is no excuse for having a prohibited substance in my system. I do not condone the use of any performance enhancing drugs by myself or any other professional athlete, and willingly accept the penalties and fines that have been handed down to me by the California State Athletic Commission and those of the StrikeForce/Zuffa organization.
While I was preparing myself for my last fight I was having a difficult time cutting weight and used a dietary supplement that I was assured was safe and not prohibited from use in sports competition. It was never my intention to obtain an unfair advantage over Hiroko, mislead StrikeForce, the Commission or my fans. I train harder than any fighter in MMA and do not need drugs to win in the cage, and I have proven this time and time again! My only mistake is not verifying the diet aid with my doctor beforehand, and understanding that it was not approved for use in the ring. Unfortunately in the end I suffer the consequences and must accept the responsibility for my actions.
I will do everything I can to show my fans that I can still compete at the professional level without the use of any prohibited substances, and ask God's forgiveness for my mistake.
Cris Santos - Curitiba, Brazil January 7th, 2012
Advocaat/PR manager doet smoesje bedoel jequote:
ach, ze had gepakt moet worden op efedrine, dat zit in dieet pillenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:02 schreef kevin_ het volgende:
Een supplement om te cutten? Iedereen weet dat dit niet bestaan.
Vooral dat kill em all, doet het hem!quote:
Joe noemde het in podcast een trampstamp en vroeg zich af voor wie hij het had gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Vooral dat kill em all, doet het hem!
Bij voetbal gebeurt dat vaker dan in MMAquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:56 schreef wuuht het volgende:
gebeuren dit soort dingen in dit filmpje op 0:31 vaak of is dat wel een uitzondering?
Hij ziet er nog wel erg kwetsbaar uit op de grond zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Gilbert begint volwassen te worden, eindelijk eens respectvol naar de tegenstander toe. Wel een slap fake complimentje ("give it up for Damian want hij is een awesome guy")
bj says!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:02 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit het ook net te lezen, erg vaag. Net of iemand zijn account zit te hacken.
Ha!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bj says!
"Hey guys sorry for the posts this morning my fb and twitter moderator lost it.. The disgrace thing was not said by me but by my moderator.." via Facebook
quote:Jon Jones called about four days ago and said 'okay let's go, I'm done with vacation.' He said he wanted to take all this time off and then they were calling me four days ago saying he wants to fight as soon as possible. He's ready to go. What could end up happening is Dan Henderson fights Jon Jones first, and then Jones' subsequent fight would be close to the time that Rashad fights. Or we see how things go with Rashad versus Phil Davis and Rashad fights him first.
Waarom dragen die batties roze polsbandjes?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie de SF weigh in video nog gezien? Wat ziet Jardine er uitgemergeld uit zeg, die gaat sowieso gassen.
[ afbeelding ]
Op het moment vecht er zelfs een battie met roze haarquote:Op zondag 8 januari 2012 02:36 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Waarom dragen die batties roze polsbandjes?
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:53 schreef rumiii het volgende:
Shiit, voeten die de andere kant buigen?!
Gebroken elleboog en een gescheurde enkelband.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:07 schreef rumiii het volgende:
Hebben hier mensen al hevige blessures mogen meemaken? Geen prettige filmpjes hierboven
En nu 15min wachten tot de main cardquote:Op zondag 8 januari 2012 03:38 schreef Hooidraad het volgende:
Er is alweer een robbery en een early stoppage geweest in de 4 prelims
quote:Op zondag 8 januari 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nu 15min wachten tot de main card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iddquote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
Easy cut, feel new, nothing but excitement hear blabla ..gast je klinkt alsof je slaapwandelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |