Perfect voor half-time van de NFL gamequote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef THEFXR het volgende:
http://www.mmafighting.com/2012/01/08/best-mma-photos-of-2011/
beste foto's van 2011
Fantastische quote inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
'This is the amazing fight... no one saw on TV.'
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef THEFXR het volgende:
http://www.mmafighting.com/2012/01/08/best-mma-photos-of-2011/
beste foto's van 2011
Mwoah, daar zaten nog een paar mooie slams van Kimbo in. Verder was het ruk idd. Saaiste was Shamrock vs Severn @ UFC 9quote:Op zondag 8 januari 2012 21:05 schreef Opperkwal het volgende:
Een vriend en ik hadden het vanmiddag over saaie gevechten naar aanleiding van de Strikeforce van gisteren en toen kwam Slice vs Houston Alexander ter sprake, kan iemand zich deze nog herinneren
Vooral de humor die Quarry gelukkig kon opbrengen bracht de fight iets speciaalsquote:Op zondag 8 januari 2012 21:13 schreef Paxlie het volgende:
Al heeft Kalib Starnes ook een goede poging gedaan tegen Nate Quarry. Het is dat Quarry bleef jagen anders had die wedstrijd het gewonnen.
Elephant move ftwquote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vooral de humor die Quarry gelukkig kon opbrengen bracht de fight iets speciaals
Nee, dat had ik al gemeldquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef THEFXR het volgende:
had ik gemeld? ze gaan tate vs rousy doen for the belt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.141 was mainevent van leuk
Ik heb ook nog 139 gekeken..man man wat een main event![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 01:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kijk sinds 140 mee
140 was echt geweldigUit de kom? Die arm was gewoon dwars doormidden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.141 was mainevent van leuk
Ik heb ook nog 139 gekeken..man man wat een main event
Die slugfest van Hendo & Shogun was inderdaad geweldig!
Had ook hetzelfde gevoel bij die foto's, alles komt weer terug
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Was een clean break idd. Eigenlijk zelfs beter dan een arm uit de kom ivm herstel wat veel sneller is bij een breuk.quote:Op maandag 9 januari 2012 07:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Uit de kom? Die arm was gewoon dwars doormidden!
Vanavond boksles, dus ik zal het ook wel in me armen/polsen voelen morgenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:11 schreef Jajong het volgende:
Nou, voor 't eerst sinds halverwege december weer de sportschool in. Dat wordt weer een weekje spierpijn.
Heb vanavond evt. ook nog MMA-training maar om nou gelijk te beginnen met 2 trainingen op een dag, mwahquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vanavond boksles, dus ik zal het ook wel in me armen/polsen voelen morgen
Vanavond kickboksen! Ik probeer van de week 3 keer te gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vanavond boksles, dus ik zal het ook wel in me armen/polsen voelen morgen
Ga je krachttraining doen? 2 lessen achter elkaar trek ik conditioneel nietquote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb vanavond evt. ook nog MMA-training maar om nou gelijk te beginnen met 2 trainingen op een dag, mwah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |