Haha lekker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/boeven-pakken-voor-mmafans/
Boeven pakken voor MMAfans
Stel je voor dat je in een winkel werkt en er opeens iemand voor je neus staat die geld eist. Hoe reageer je dan? Als je slim bent geef je netjes al het geld van je baas weg en bel je daarna de politie. Maar wat doe je als je weet dat je een KO in je linkerhand hebt? Deze dude speelt het slim.
=============
Snap niet helemaal waarom ze hem op een brancard wegvoeren als hij wel gewoon op kon staan om z'n bloed weg te vegen
Hij laat m zn eigen bloed opvegenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Stel je voor dat je in een winkel werkt en er opeens iemand voor je neus staat die geld eist. Hoe reageer je dan? Als je slim bent geef je netjes al het geld van je baas weg en bel je daarna de politie. Maar wat doe je als je weet dat je een KO in je linkerhand hebt? Deze dude speelt het slim.
=============
Snap niet helemaal waarom ze hem op een brancard wegvoeren als hij wel gewoon op kon staan om z'n bloed weg te vegen
eindbaasquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
=============
Very nice, zonder geluid gekeken maar die neus ziet er gebroken uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
=============
Ik zie hem ook echt niet winnen..quote:
Het blijft MMAquote:
Dat is waar! Ik zag johnny Hendricks ook niet winnenquote:
Dat heeft mij ook een enorme combo-bet gekostquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat is waar! Ik zag johnny Hendricks ook niet winnen
Jaa dat is balen, ik had alleen op the Reem ingezetquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook een enorme combo-bet gekost
Was ook geen main event om parlays mee te makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook een enorme combo-bet gekost
Haha de reacties over jon fitch eronder!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
=============
Kim, Fitch, Pearson en Volkmann was de combo. Fitch verpeste het behoorlijk, het leek zo'n veilige comboquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook geen main event om parlays mee te makenveel te veel underdogs met veel value, alle underdogs hadden een goede kans om te winnen.
Combo's zijn nooit veilig, laat dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kim, Fitch, Pearson en Volkmann was de combo. Fitch verpeste het behoorlijk, het leek zo'n veilige combo
pucky payback met Bas Ruttenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
=============
Bring it!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
UFC targeting summer for Junior Dos Santos vs. Alistair Overeem title fight
Geen pro-wrestling hier, k thnx.quote:
Ik probeer een school te vinden voor Luta Livre. Tegen de duitse grens zijn er wel een paar, maar hier in de randstand is het vrij dun gezaaid wat deze MMA tak betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
Jaa dat is balen, ik had alleen op the Reem ingezet
Hebben we hier nog goede voornemens?
Zoals MMA gaan beoefenen? Meer gaan kijken? Etc etc
Genoeg leuke MMA schooltjes in Amsterdam hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik probeer een school te vinden voor Luta Livre. Tegen de duitse grens zijn er wel een paar, maar hier in de randstand is het vrij dun gezaaid wat deze MMA tak betreft.
Geweldig!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Dr. Andy Nguyen with ChokeOut Cancer was hanging with Fabricio Werdum at the Strikeforce event in New Jersey. It was the Strikeforce Fedor Vs. Antonio BigFoot Silva main event part of the HeavyWeight World Grand Prix. As Werdum and I entered the elevator and went up 1 floor, Fedor and his entire entourage and team got in on the very next floor. It was just some what of an uncomfortable and awkward silent moment for a second.
Remember at that time Fedor had not fought BigFoot Silva yet and Werdum was still the only man to have beaten and made Fedor Submit. Werdum tries to break the ice and speak Croatian to the Russians. He ended up saying "Good Morning" "Good Afternoon" "Good Evening" and "..I F#CK you M@ther.." to Fedor and his high Priest. I just happen to have my camera and captured the two fighters sharing an elevator ride and wanted to post the footage for all the MMA fans.
Waarom wil je speciaal bij een Luta Livre gym? Wat is er anders aan dan BJJ en waarom wil je specifiek dat en niet gewoon een andere gym met BJJ/submission grappling?quote:
Wheheh "jebem ti mater"quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Dr. Andy Nguyen with ChokeOut Cancer was hanging with Fabricio Werdum at the Strikeforce event in New Jersey. It was the Strikeforce Fedor Vs. Antonio BigFoot Silva main event part of the HeavyWeight World Grand Prix. As Werdum and I entered the elevator and went up 1 floor, Fedor and his entire entourage and team got in on the very next floor. It was just some what of an uncomfortable and awkward silent moment for a second.
Remember at that time Fedor had not fought BigFoot Silva yet and Werdum was still the only man to have beaten and made Fedor Submit. Werdum tries to break the ice and speak Croatian to the Russians. He ended up saying "Good Morning" "Good Afternoon" "Good Evening" and "..I F#CK you M@ther.." to Fedor and his high Priest. I just happen to have my camera and captured the two fighters sharing an elevator ride and wanted to post the footage for all the MMA fans.
§Geeft niets... droogt wel weer op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:10 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Oei.. nee dat denk ik niet. Las er een beetje overheen
Naar wat ik begrijp is dit submission wrestling gecombineerd met no gi BJJ. (Ook in die volgorde)quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wil je speciaal bij een Luta Livre gym? Wat is er anders aan dan BJJ en waarom wil je specifiek dat en niet gewoon een andere gym met BJJ/submission grappling?
Ik had er hiervoor nog niet eens van gehoord
quote:The UFC's Swedish debut has been rumored for a long time and now it's official: the promotion will bring the Octagon to Stockholm's Ericsson Globe Arena on April 14th, 2012, for an event that will be televised on Fuel TV in the U.S. The news was tweeted earlier today.
quote:The only fight that's been reported for this card so far, is a welterweight scrap between Damarques Johnson and British grappler, John Maguire, but as we get closer to April, it's likely that we'll see a lot of European talent added to this event. A prime candidate for a headlining spot on the card would be Sweden's own Alexander Gustafsson, given his rapid rise up the light heavyweight ranks, and a standout performance against Vladimir Matyushenko last weekend. Other Swedish fighters on the UFC roster include: Papy Abedi, and TUF 14 agitator, Akira Corassani.
Norwegian weltweight prospect, Simeon Thoresen, was also signed by the UFC last week, and it's probably that he'll make his debut on this card as well. We'll of course keep you updated as the match-ups are booked, as well as if any new fighters are signed by the UFC.
Je moet van zijn humor houden denk ik, maar ik vind het echt een geweldige gastquote:
Vast meer dan mij.. lilliken natnek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:09 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel had ik goed trouwens vorige event? Weet alleen nog dat ik Nam Phan Overeem en Diaz had gepicked.
Ik wilde beginnen met BJJ, maar ik zou ook graag iets doen om me 'boxing' bij te brengen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
Jaa dat is balen, ik had alleen op the Reem ingezet
Hebben we hier nog goede voornemens?
Zoals MMA gaan beoefenen? Meer gaan kijken? Etc etc
Toch jammer dat parkeren daar totaal niet mogelijk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ga MMA weer volledig oppakken bij R-Grip zodra de vernieuwde Gym klaar is. Zal ergens begin februari zijn.. Verder doe ik altijd 2x per week aan kracht training.
door krachttraining verlies je juist dat spekquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef leeroy het volgende:
Ik ben begonnen met minimaal 2 keer in de week te gaan kickboksen.
En na de verbouwing van de gym wil ik ook MMA gaan doen! Wil nu nog een kilo of 5 verliezen en dan krachttraining weer oppakken
Oude foto, met de UFC belt erin geshoptquote:
Meen je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oude foto, met de UFC belt erin geshopt![]()
Ow, ik dacht dat hij al UFC kampioen wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oude foto, met de UFC belt erin geshopt![]()
Jaa dat is ook maar ik wil echt zien dat die laatste 5 eraf zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door krachttraining verlies je juist dat spek
quote:
gewoon leuk, op zondagochtend bij de koffiequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Call me spoiled maar dit vind ik wederom een matige card worden..
UFC on Fuel 2 (Sweden)
Main Card
Stann vs. Sakara
Maguire vs. Johnson
Undercard
Kruth vs. Diabate
Yousef vs. Thoresen
Cedenblat vs. Carmont
Head vs. Abedi
Bendo FTW!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Bodog odds voor Edgar 1.77 vs Bendo 2.05
Ik wilde er graag naar toe maar als ik dit alweer ziequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon leuk, op zondagochtend bij de koffie
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Call me spoiled maar dit vind ik wederom een matige card worden..
UFC on Fuel 2 (Sweden)
Main Card
Stann vs. Sakara
Maguire vs. Johnson
Undercard
Kruth vs. Diabate
Yousef vs. Thoresen
Cedenblat vs. Carmont
Head vs. Abedi
Dat is het.. maar wat verwacht je, die gratis cards zuigen wel vaker..quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wilde er graag naar toe maar als ik dit alweer zie
Dan maar USA van de zomer ofzo
Ze gaan verhuizen naar een iets gunstigere locatiequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Toch jammer dat parkeren daar totaal niet mogelijk is.
Kost de hoofdprijs
Ik heb dezelfde plannenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wilde er graag naar toe maar als ik dit alweer zie
Dan maar USA van de zomer ofzo
Een kaart is toch ook vrij prijzigquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:33 schreef Opperkwal het volgende:
Nog mensen die naar Zweden gaan eigenlijk? Retourtje vliegen is maar 90 euro ongeveer.
Als je een beetje leuk wilt zitten betaal je wel rond de 2- 300 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef leeroy het volgende:
[..]
Een kaart is toch ook vrij prijzig
Cees had andere dingen aan zijn hoofd, hij gaat nu vast de backlog wegwerken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:32 schreef leeroy het volgende:
Ik krijg een beetje de schijt van the Reem webshop
22-12-11 is de status van mijn bestelling veranderd in shipped tot op heden nog niks ontvangen
2x gemailt en nog 0 reacties gekregen...
Daar zal hij toch wel wat mannetjes voor hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cees had andere dingen aan zijn hoofd, hij gaat nu vast de backlog wegwerken!
Cees is zijn K1 verlies aan het terug verdienen door het opnaaien van zijn webshop klanten!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Cees had andere dingen aan zijn hoofd, hij gaat nu vast de backlog wegwerken!
Cees heeft aan UFC141 wss meer verdiend dan aan zijn K1 GP overwinning.. maar dat doet er niet toequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Cees is zijn K1 verlies aan het terug verdienen door het opnaaien van zijn webshop klanten!
Niet teveel klagen, anders komt Cees verhaal halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:32 schreef leeroy het volgende:
Ik krijg een beetje de schijt van the Reem webshop
22-12-11 is de status van mijn bestelling veranderd in shipped tot op heden nog niks ontvangen
2x gemailt en nog 0 reacties gekregen...
Dunno je weet het nooit met Aldo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:36 schreef Paxlie het volgende:
Aldo @ 1.40
Mendez @ 2.80
Ik geef Mendez veel meer kans dan dat, dat had een stuk dichter bij elkaar moeten liggen.
Toch maar even wat geld op Mendez.
Als het Hominick al lukt om hem op de grond te krijgen. Hij was daar totaal niet op zijn plek. Veel op de grond betekent ook dat zijn explosiviteit eraan gaat want alles verzuurt. Ik geef Mendez echt wel kansen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dunno je weet het nooit met Aldo.Plus ik had gelezen dat hij aan zijn TDD werkt samen met Maynard.
Je klinkt zeker van je zaak. Hoeveel ga je inzetten op Mendes?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als het Hominick al lukt om hem op de grond te krijgen. Hij was daar totaal niet op zijn plek. Veel op de grond betekent ook dat zijn explosiviteit eraan gaat want alles verzuurt. Ik geef Mendez echt wel kansen.
10 euro maarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je klinkt zeker van je zaak. Hoeveel ga je inzetten op Mendes?
All -seeing Geo eye will judge appearances?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat ook te denken om wat op Mendes te zetten maar ik ga eerst zijn fights wat beter bekijken..
Plus denk dat ik pas na de weigh ins inzet om te kijken hoe Aldo eruit ziet, volgens mij heeft hij meer en meer moeite om de cut te halen.
Haha ik ben niet een sterk in lichaamstaal dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
All -seeing Geo eye will judge appearances?Dan moet er grof gewed gaan worden!
Zijn standup zuigt helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:04 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind Aldo aantrekkelijker dan Mendes, zijn TDD is bizar, Mendes heeft 0 power en zijn stand up zuigt. Maar hangt van de cut af idd.
Hij heeft 2.2 miljoen gekregen voor UFC141. Dat is wel iets meer jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees heeft aan UFC141 wss meer verdiend dan aan zijn K1 GP overwinning.. maar dat doet er niet toehij heeft recht op dat geld.
Yup, 10 euro @ 4.8quote:
Zet dan je geld in op Amagov, heb je tenminste een reële kans dat de underdog zal winnenquote:
quote:German-based BJJ black belt, Carlos Eduardo Rocha, hasn't fought in the UFC since a close decision loss to Jake Ellenberger back in February. Although he hoped to compete on the upcoming card in his native Brazil, Rocha tells Tatame that he's still recovering from elbow surgery and is targeting an early spring return to the Octagon.
In the meantime, Rocha has moved to the U.S. and begun training at Black House alongside the likes of Anderson Silva, the Nogueira brothers, and Lyoto Machida, while hiring Black House head, Ed Soares, as his manager.
Waarschijnlijk ticketmaster en anders moet je even kijken op de site van de locatiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Lesnar het volgende:
waar kan ik tickets voor ufc fuel zweden kopen? zit op de site van ufc te kijken..
een aantal wel, zelf doe ik aan kickboksenquote:
zoek een school waar ze mma geven. Dan krijg je stand-up en grondwerk. Kickboksen voor mma is anders dan kickboksen voor kickboksenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:23 schreef Gauner het volgende:
Ben de laatste tijd steeds meer geïnteresseerd geworden in de sport en wil misschien zelf ook wel iets met vechtsport gaan doen naast mijn fitness/bodybuilding activiteiten.
Wat is volgens jullie het beste om mee te beginnen, kickboksen?
In onze sportschool wordt gebokst en gekickbokst, denk dat ik daar gewoon eens een paar keer ga meedoen om er enigszins een indruk van te krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zoek een school waar ze mma geven. Dan krijg je stand-up en grondwerk. Kickboksen voor mma is anders dan kickboksen voor kickboksen
Mijn houding is niet geschikt om een worstelaar op te vangen bijvoorbeeld.
Succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef Gauner het volgende:
[..]
In onze sportschool wordt gebokst en gekickbokst, denk dat ik daar gewoon eens een paar keer ga meedoen om er enigszins een indruk van te krijgen.
ik wel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef Lesnar het volgende:
waarom wordt er eigenlijk zo weinig krav maga getraind door de mma vechters? ik snap dat niet alle technieken toepasbaar zijn, maar er zitten wel veel effectieve technieken bij.
krav maga is ook zelf verdediging en het is zeker handigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:15 schreef slashdotter3 het volgende:
^^ welnee man, Krav Maga moet het hebben van de 'vieze' trucs die je wel bij een straatgevecht kan doen maar niet in de ring of tijdens sparren: strottehoofd stoten, knietjes in de ballen, vingers in de ogen.
Als je dat allemaal weghaalt heb je een slap aftreksel van kickboksen
Dat spreek ik toch niet tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef wuuht het volgende:
krav maga is ook zelf verdediging en het is zeker handig
ja sorry ik let niet zo goed op wat ik zei is voor Lesnar bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat spreek ik toch niet tegen
Ik heb trouwens ook een tijdlang Krav Maga gedaan, prima voor op straat
i know,daarom postte ik eerst de kop en daarna de inhoud,lolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
Je was me een paar seconden op voor FXR! Wat een nieuws
You sneaky bastardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
i know,daarom postte ik eerst de kop en daarna de inhoud,lol
quote:UPDATE: UFC president Dana White was on ESPN radio today and stated Santos will be stripped of the Strikeforce Women’s Featherweight Championship and Cyborg’s positive test “pretty much kills” the women’s featherweight division in Strikeforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
Paulo Thiago vs. Siyar Bahadurzada Added to UFC on Fuel TV 2 in Stockholm, Sweden
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben al bijna overtuigd om naar Zweden te gaan in april
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:28 schreef McNulty het volgende:
Ik heb benieuwd hoe de andere female fighters hierop gaan reageren. Cyborg is vooral door haar kracht de gevaarlijkste female striker en champ geworden. Daarnaast hebben vrouwen een veel minder gunstige hormoonhuishouding om sterk te worden. Cyborgs steroid gebruik heeft dus dubbel uitbetaald. Ik zou haar mijden als de pest.
twitter:mmasarah twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 04:08:10Im interested in hearing what cris has to say RT @SeanPeconi: Cris cyborg tests positive for anabolic steroids #MMA #UFC thoughts? reageer retweet
twitter:RondaRousey twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:27:49I'm about to fall off the grid for a few days, my last words: I told you so!!!! reageer retweet
twitter:MieshaTate twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:53:30B4 we all judge Cris Cyborg Santos too harshly let's all give her a chance 2 make a statement, I will wait until 2... http://t.co/TFaYyMZ3 reageer retweet
twitter:QoSBaszler twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 01:46:14Im not defending cyborg or not, but its not always accurate how the media blows things up or paints things reageer retweet
twitter:
twitter:joeshowradio twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 02:16:17This just in. Jan Finney is calling for a rematch with Cyborg after her testing positive for PEDs. reageer retweet
twitter:MegaMeguCat twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 04:48:29@ProfessorFulton Cyborg. . . I'm very sad. . . reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 07:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK!-meet van maken, dan krijgt Geo6hoek een stomp op z'n muil.
twitter:bjpenndotcom twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 23:38:03@CesarGracieBJJ Excuses?? The whole world knows I lost the fight including myself. I’m tired of you talking down to me Cesar, I hope youre in training camp right now because the next time I see you, you better not be scared homie! reageer retweet
Ik las het een paar dagen geleden al waar hij opeens zei van:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:02 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit het ook net te lezen, erg vaag. Net of iemand zijn account zit te hacken.
Ik gun die man zijn belt, silva vs sonnen 2 FTW!quote:
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:49 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik gun die man zijn belt, silva vs sonnen 2 FTW!
Misschien geen legitieme reden, maar hij is gewoon een karakter. Soms misschien meer standup comedian dan vechter, maar ik vind het een geweldig figuur.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op basis van wat?![]()
Ik gun hem een kans op de vacant MW title als Andy Sonnen voor de 2e keer verslagen heeft en unbeaten in de UFC met pensioen gaat
Dit is echt een verschrikkelijke matchup voor bigfoot!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
'Bigfoot' Silva set to debut in UFC against Cain Velasquez in April
Rodrigo Minotauro revealed on Saturday in his weekly column in the Rio newspaper Extra, which is close to Antonio Silva hit with the UFC. The premiere was in April at an event to confirm. The opponent would be none other than Cain Velasquez, former heavyweight champion and just lost his belt to Junior Dos Santos in November
Bigfoot has not fought since September, when he was knocked out by Daniel Cormier in the semifinal of the Strikeforce GP. The athlete of Team Nogueira should follow the natural path of some of the Strikeforce heavyweight, since the event purchased by UFC extinguish the category of the heavy end of the GP. That's what happened to the friend of Bigfoot, Fabricio Werdum, who confirmed his return to the Ultimate in February, against Roy Nelson chubby. The Brazilian giant underwent shoulder arthroscopy in November, but has returned to training.
Dat cain die HGH junkie,maar helemaal verrot slaat![]()
Ik vind Forrest Griffen ook geweldig maar dat wil niet zeggen dat hij een title shot verdiendquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:44 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Misschien geen legitieme reden, maar hij is gewoon een karakter. Soms misschien meer standup comedian dan vechter, maar ik vind het een geweldig figuur.
Wtfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
'Bigfoot' Silva set to debut in UFC against Cain Velasquez in April
Rodrigo Minotauro revealed on Saturday in his weekly column in the Rio newspaper Extra, which is close to Antonio Silva hit with the UFC. The premiere was in April at an event to confirm. The opponent would be none other than Cain Velasquez, former heavyweight champion and just lost his belt to Junior Dos Santos in November
Bigfoot has not fought since September, when he was knocked out by Daniel Cormier in the semifinal of the Strikeforce GP. The athlete of Team Nogueira should follow the natural path of some of the Strikeforce heavyweight, since the event purchased by UFC extinguish the category of the heavy end of the GP. That's what happened to the friend of Bigfoot, Fabricio Werdum, who confirmed his return to the Ultimate in February, against Roy Nelson chubby. The Brazilian giant underwent shoulder arthroscopy in November, but has returned to training.
Dat cain die HGH junkie,maar helemaal verrot slaat![]()
quote:I would like to sincerely apologize to StrikeForce, the Zuffa organization, Hioko Yamanaka and my fans for my failed drug test.
I am ultimately responsible for everything I put in my body, and at the end of the day, there is no excuse for having a prohibited substance in my system. I do not condone the use of any performance enhancing drugs by myself or any other professional athlete, and willingly accept the penalties and fines that have been handed down to me by the California State Athletic Commission and those of the StrikeForce/Zuffa organization.
While I was preparing myself for my last fight I was having a difficult time cutting weight and used a dietary supplement that I was assured was safe and not prohibited from use in sports competition. It was never my intention to obtain an unfair advantage over Hiroko, mislead StrikeForce, the Commission or my fans. I train harder than any fighter in MMA and do not need drugs to win in the cage, and I have proven this time and time again! My only mistake is not verifying the diet aid with my doctor beforehand, and understanding that it was not approved for use in the ring. Unfortunately in the end I suffer the consequences and must accept the responsibility for my actions.
I will do everything I can to show my fans that I can still compete at the professional level without the use of any prohibited substances, and ask God's forgiveness for my mistake.
Cris Santos - Curitiba, Brazil January 7th, 2012
Advocaat/PR manager doet smoesje bedoel jequote:
ach, ze had gepakt moet worden op efedrine, dat zit in dieet pillenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:02 schreef kevin_ het volgende:
Een supplement om te cutten? Iedereen weet dat dit niet bestaan.
Vooral dat kill em all, doet het hem!quote:
Joe noemde het in podcast een trampstamp en vroeg zich af voor wie hij het had gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Vooral dat kill em all, doet het hem!
Bij voetbal gebeurt dat vaker dan in MMAquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:56 schreef wuuht het volgende:
gebeuren dit soort dingen in dit filmpje op 0:31 vaak of is dat wel een uitzondering?
Hij ziet er nog wel erg kwetsbaar uit op de grond zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Gilbert begint volwassen te worden, eindelijk eens respectvol naar de tegenstander toe. Wel een slap fake complimentje ("give it up for Damian want hij is een awesome guy")
bj says!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:02 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit het ook net te lezen, erg vaag. Net of iemand zijn account zit te hacken.
Ha!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bj says!
"Hey guys sorry for the posts this morning my fb and twitter moderator lost it.. The disgrace thing was not said by me but by my moderator.." via Facebook
quote:Jon Jones called about four days ago and said 'okay let's go, I'm done with vacation.' He said he wanted to take all this time off and then they were calling me four days ago saying he wants to fight as soon as possible. He's ready to go. What could end up happening is Dan Henderson fights Jon Jones first, and then Jones' subsequent fight would be close to the time that Rashad fights. Or we see how things go with Rashad versus Phil Davis and Rashad fights him first.
Waarom dragen die batties roze polsbandjes?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie de SF weigh in video nog gezien? Wat ziet Jardine er uitgemergeld uit zeg, die gaat sowieso gassen.
[ afbeelding ]
Op het moment vecht er zelfs een battie met roze haarquote:Op zondag 8 januari 2012 02:36 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Waarom dragen die batties roze polsbandjes?
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:53 schreef rumiii het volgende:
Shiit, voeten die de andere kant buigen?!
Gebroken elleboog en een gescheurde enkelband.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:07 schreef rumiii het volgende:
Hebben hier mensen al hevige blessures mogen meemaken? Geen prettige filmpjes hierboven
En nu 15min wachten tot de main cardquote:Op zondag 8 januari 2012 03:38 schreef Hooidraad het volgende:
Er is alweer een robbery en een early stoppage geweest in de 4 prelims
quote:Op zondag 8 januari 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nu 15min wachten tot de main card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iddquote:Op zondag 8 januari 2012 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
Easy cut, feel new, nothing but excitement hear blabla ..gast je klinkt alsof je slaapwandelt..
quote:Op zondag 8 januari 2012 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Wat ik er wel nog even aan wil toevoegen... easy money weerquote:Op zondag 8 januari 2012 11:43 schreef Paxlie het volgende:
Ook weer gezien, ga er geen woorden aan vuil maken. Het is al gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Het is een Kiai masterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 06:02 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik zei toch dat de odds goed warenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Na wat videobeelden bekeken te hebben maakt Mendes best kans (op een gassende aldo en decision), hij is erg snel en heeft een goede timing voor takedowns, hij is wel een beetje een lay n pray'ert want zodra hij iemand op de mat heeft doet hij vrij weinig.
Het zal afhangen van Aldo zijn weightcut, cardio en takedown defense. In de standup verwacht ik dat Aldo veel beter is, de vraag is of hij legkicks wil gebruiken om Mendes te vertragen maar daarmee loop je het risico om neer gehaald te worden.
De kans dat Aldo gewoon wint is groter hoor. Alleen als je gaat kijken welke kans Mendes wel heeft, dan zijn de odds gewoon erg goed.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Verdomme lees ik nu dat 65% van de Fokkers hier vertrouwen hebben in Mendes?
Ik zeg (of we, maar ik praat voor mezelf) dat er value in zit om te wedden, zeker als Aldo zijn cardio/gastank niet op orde heeft, wil niet zeggen dat ik Mendes pick om te winnen .. maar hij maakt zeker kansquote:Op zondag 8 januari 2012 16:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Verdomme lees ik nu dat 65% van de Fokkers hier vertrouwen hebben in Mendes?
Zit te dicht bij elkaar.quote:
Lastig.. beide kunnen wisselvallig zijn en cardio issues hebben, ik denk dat Rumble zijn cardio beter zullen zijn nu hij naar MW gaat ipv WW. Lastig te zeggen Vitor is erg wisselvallig, ik denk dat als Rumble een goede strategie heeft en zijn wrestling gebruikt en wat wall'n'stall/dirty boxing om de eerste twee rondes puur alleen maar Vitor te frustreren en zijn gewicht laten dragen dat hij wint.quote:
Perfect voor half-time van de NFL gamequote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef THEFXR het volgende:
http://www.mmafighting.com/2012/01/08/best-mma-photos-of-2011/
beste foto's van 2011
Fantastische quote inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
'This is the amazing fight... no one saw on TV.'
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef THEFXR het volgende:
http://www.mmafighting.com/2012/01/08/best-mma-photos-of-2011/
beste foto's van 2011
Mwoah, daar zaten nog een paar mooie slams van Kimbo in. Verder was het ruk idd. Saaiste was Shamrock vs Severn @ UFC 9quote:Op zondag 8 januari 2012 21:05 schreef Opperkwal het volgende:
Een vriend en ik hadden het vanmiddag over saaie gevechten naar aanleiding van de Strikeforce van gisteren en toen kwam Slice vs Houston Alexander ter sprake, kan iemand zich deze nog herinneren
Vooral de humor die Quarry gelukkig kon opbrengen bracht de fight iets speciaalsquote:Op zondag 8 januari 2012 21:13 schreef Paxlie het volgende:
Al heeft Kalib Starnes ook een goede poging gedaan tegen Nate Quarry. Het is dat Quarry bleef jagen anders had die wedstrijd het gewonnen.
Elephant move ftwquote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vooral de humor die Quarry gelukkig kon opbrengen bracht de fight iets speciaals
Nee, dat had ik al gemeldquote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef THEFXR het volgende:
had ik gemeld? ze gaan tate vs rousy doen for the belt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.141 was mainevent van leuk
Ik heb ook nog 139 gekeken..man man wat een main event![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 01:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kijk sinds 140 mee
140 was echt geweldigUit de kom? Die arm was gewoon dwars doormidden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.141 was mainevent van leuk
Ik heb ook nog 139 gekeken..man man wat een main event
Die slugfest van Hendo & Shogun was inderdaad geweldig!
Had ook hetzelfde gevoel bij die foto's, alles komt weer terug
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Was een clean break idd. Eigenlijk zelfs beter dan een arm uit de kom ivm herstel wat veel sneller is bij een breuk.quote:Op maandag 9 januari 2012 07:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Uit de kom? Die arm was gewoon dwars doormidden!
Vanavond boksles, dus ik zal het ook wel in me armen/polsen voelen morgenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:11 schreef Jajong het volgende:
Nou, voor 't eerst sinds halverwege december weer de sportschool in. Dat wordt weer een weekje spierpijn.
Heb vanavond evt. ook nog MMA-training maar om nou gelijk te beginnen met 2 trainingen op een dag, mwahquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vanavond boksles, dus ik zal het ook wel in me armen/polsen voelen morgen
Vanavond kickboksen! Ik probeer van de week 3 keer te gaanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vanavond boksles, dus ik zal het ook wel in me armen/polsen voelen morgen
Ga je krachttraining doen? 2 lessen achter elkaar trek ik conditioneel nietquote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb vanavond evt. ook nog MMA-training maar om nou gelijk te beginnen met 2 trainingen op een dag, mwah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor Emelianenko possible as Strikeforce's 'plus-one' heavyweight for Heavyweight Finals
Maar natuurlijk!Een echte baas komt gewoon terug om het nog een keer te proberen!
Dit was mij niet duidelijk/nergens gelezen, dat zou wel erg bruut zijn om Cormier erbij te krijgen en wellicht ook Barnett (al zie ik die kans niet groot in, net als die van Fedor)quote:LAS VEGAS – Soon, the Strikeforce heavyweight grand prix will come to a conclusion, and the entire division then will be sent to the UFC.
Die ufc trainer op de console? En hoeveel ben je kwijt dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik train 2x per week UFC en 1x per week fitness, van UFC trainen heb ik wel veel geleerd en ben ik ook wel afgevallen!
Nee je weet wel UFC trainen, met zulke submissions en trappen, stoten, ellebogen alles bij elkaar.. UFC! Train jij geen UFC dan? Alleen kickbox?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die ufc trainer op de console? En hoeveel ben je kwijt dan?
De patat-friet discussie van het MMA in die threadquote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor Emelianenko possible as Strikeforce's 'plus-one' heavyweight for Heavyweight Finals
Maar natuurlijk!Een echte baas komt gewoon terug om het nog een keer te proberen!
en dan maakt hij korte metten met Barnett of Cormier, en dan word hij overgenomen in de UFC!![]()
Vergeet niet aan te geven aan elke partner dat je een zwakke knie hebtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Woensdag ga ik ook weer eens grapplen. Toch al wat maanden geleden maar mij knie is weer zo goed als nieuw
Dude!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
hij trapte er wel in, al was het maar een beetje.
Ja Idd ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vergeet niet aan te geven aan elke partner dat je een zwakke knie hebt. Dus voorlopig geen heelhooks etc.
Ja klopt, maar niet voor de PS3 toch? Of wel met die move camera.. geen idee ik dacht Xdoos, die heb ik niet.. Maar sommige mensen zeggen dan dat ze UFC trainen als ze MMA bedoelenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dude!
Maar je hebt toch ufc personal trainer ofzo?
Greg Jackson deed iets in dat spel volgens mij
Ook voor de PS3 met de move controller inderdaad. Je krijgt er dan een elleboog bandje bij ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet voor de PS3 toch? Of wel met die move camera.. geen idee ik dacht Xdoos, die heb ik niet.. Maar sommige mensen zeggen dan dat ze UFC trainen als ze MMA bedoelen
Ik ben wel benieuwd naar wat reviews van UFC Undisputed 3, misschien dat ik hem dan ga halen(nu we het toch over games hebben
)
Ik was helemaal verslaafd aan UFC Undisputed 1 maar dat was al gauw afgelopen bij deeltje 2... Veelste uitgebreid..quote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat reviews van UFC Undisputed 3, misschien dat ik hem dan ga halen(nu we het toch over games hebben
)
Klopt, komt omdat Jones na 4dagen Dana opbelde blijkbaar en zei ik heb genoeg vakantie gehad.. i wanna get back in!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Er gaan op twitter geruchten dat Jones vs Henderson gepland staat voor 145
Ik vind het een schijt matchup... Loop er niet bepaald warm voor. Tuurlijk is het een mooie naam op zijn kill lijstje maar imo is er op dit moment geen serieuze dreiging voor Jones in de LHW'squote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, komt omdat Jones na 4dagen Dana opbelde blijkbaar en zei ik heb genoeg vakantie gehad.. i wanna get back in!
De vraag is wordt het Rashad of Hendo.. Hendo zal wel geschorst zijn vanwege de Rua fight.. weet niet meer hoelang, en Rashad heeft een gevecht met Davis is ook afwachten of die er zonder blessure uitkomt.
Maar ik wil wel Jones vs Hendo zien, vanwege de leeftijd van Hendo.
Ik denk dat Jones die gewoon gaat winnen, vooral de cardio en het nalaten van wrestling van Hendo.. daardoor heeft hij een punchers chance..
Zou weer een fantastische naam zijn voor Bones. (LHW GOAT @ 25?)
Maar zou wel erg leuk zijn dat Hendo nog UFC gold wint![]()
Klopt maar Dana ziet PPV's rates.. vanwege de naamquote:Op maandag 9 januari 2012 15:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik vind het een schijt matchup... Loop er niet bepaald warm voor. Tuurlijk is het een mooie naam op zijn kill lijstje maar imo is er op dit moment geen serieuze dreiging voor Jones in de LHW's
Jonathan Iveyquote:
Hoppa, Dan Henderson. Wie is de volgende?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Er gaan op twitter geruchten dat Jones vs Henderson gepland staat voor 145
Rashadquote:Op maandag 9 januari 2012 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoppa, Dan Henderson. Wie is de volgende?
twitter:mmaencyclopedia twitterde op maandag 09-01-2012 om 18:39:24Heard Nick Diaz no showed his UFC Countdown appearance. Uh Oh! reageer retweet
Als Bones weer van plan is om veel te vechten dit jaar:quote:
twitter:Verafied twitterde op maandag 09-01-2012 om 17:11:12Good Morning FB!!! I just heard my dear friend Thiago Silva is back...... I want that ass. No H_m_. reageer retweet
Eén van hen moet wel een winning streak opbouwen en dat is vrij lastig aangezien de top op LHW erg aan elkaar gewaagd is. Hendo en Evans zitten er warmpjes bij wat dat betreft maar Shogun komt net van een loss en is reeds in de pan gehakt door Jones. Mo zit in Strikeforce en is geen champ, dus moet eerst zijn waardigheid bewijzen. Gustaf moet zich ook nog een weg banen door de zee van goeie fighters in de top van LHW (Machida, Rampage, Little Nog, Bader...).quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Als Bones weer van plan is om veel te vechten dit jaar:
Hendo, Evans, Shogun, King Mo, Gustafsson
here we go again!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
Gerucht:twitter:mmaencyclopedia twitterde op maandag 09-01-2012 om 18:39:24Heard Nick Diaz no showed his UFC Countdown appearance. Uh Oh! reageer retweet
De spoeling is idd een beetje dun, zeker in het tempo waarin Jones zijn partijen af aan het werken is. Ik vond het al moeilijk om deze 5 te kiezen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eén van hen moet wel een winning streak opbouwen en dat is vrij lastig aangezien de top op LHW erg aan elkaar gewaagd is. Hendo en Evans zitten er warmpjes bij wat dat betreft maar Shogun komt net van een loss en is reeds in de pan gehakt door Jones. Mo zit in Strikeforce en is geen champ, dus moet eerst zijn waardigheid bewijzen. Gustaf moet zich ook nog een weg banen door de zee van goeie fighters in de top van LHW (Machida, Rampage, Little Nog, Bader...).
Wordt niet makkelijk om de volgende te kiezen.
Wordt sowieso lastiger dan afgelopen Strikeforce event, daar had ik 5/5 (zoals waarschijnlijk iedereen)quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Niet gepost![]()
![]()
Ben benieuwd naar alle picks deze week.
UFC in Sweden:twitter:ufc twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 01:50:32five more fights get the green light for UFC's Sweden debut http://t.co/mSUWGifw reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |