quote:
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Eventsquote:
Een van de weinige films waarbij ik kinderen leuk vindt. Of in ieder geval, die peuter dan.quote:
sowieso kinderenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een van de weinige films waarbij ik kinderen leuk vindt. Of in ieder geval, die peuter dan.
Dat wel in veel gevallen.quote:
quote:
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.quote:
Daarom ben ik ook weg bij mijn vriendin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.Sjonge.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook weg bij mijn vriendin.
[ afbeelding ]
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeftquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.Sjonge.
Mental image..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht wat, die collega ruikt anders wanneer ze ongesteld is en gaat dan met Zwitsal lopen sprayen?Of wat?
Zulke vrouwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef wise het volgende:
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeft
da's inderdaad een kut excuusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeft
Gewoon regelmatig in de buik schoppen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou is de pil ook niet 100% betrouwbaar, maar goed..
- van de trap afquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig in de buik schoppen.
Je vergeet kleerhanger en breinaalden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- van de trap af
- stofzuiger
Zo hebben we dat ook weer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |