Kan je ook een post maken zonder het woord "kanker" er in te verwerken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:30 schreef Jiggens het volgende:
Je komt terug want je doet mij na
Alle meiden die jij kent zitten al vol met mijn vla
Je betaalt voor seks
maar je hebt alleen genoeg om het te doen met een kanker heks
Nee, ik heb de printplaatjes gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef zolderraam het volgende:
de echte lichtknoppen zitten aan de zijkant van het tafel. buiten de camera...
Er zitten geen schakelaars aan de buitenkant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Het beeld is te beperkt, te ver ingezoomd. Z'n handen zijn telkens buiten beeld. Geen idee of er nog meer schakelaars zijn, buiten beeld. Dit zou je heel makkelijk zo kunnen namaken.
En hoe weet de schakelaar dan welk lichtpunt hij moet schakelen? Dat hangt blijkbaar af van de kleur van de lamp. Maar hoe dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Er zitten geen schakelaars aan de buitenkant.
Er zit een bepaalde code (qua aan/uitschakelen) in waarmee je alles reset en weer opnieuw begint.
Daar zit ook een bepaalde code in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En hoe weet de schakelaar dan welk lichtpunt hij moet schakelen? Dat hangt blijkbaar af van de kleur van de lamp. Maar hoe dan?
Pics van de printplaat dan? Ik ben best benieuwd nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Daar zit ook een bepaalde code in.
Moet je kijken op circuitsonline.netquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pics van de printplaat dan? Ik ben best benieuwd nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |