Jij mag natuurlijk bij mij op de kamer hequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap wel daar, want het OV is volgens mij niet handig.
Hoe laat begint het? Want ik mag echt niet blijven slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:15 schreef Royco1 het volgende:
Heloef, je mag niet naar huis, want dan moet je rond 9 uur al weg
Tuurlijk, je bent 18 dan en ik ben heel betrouwbaar zeg maar tegen je moederquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe laat begint het? Want ik mag echt niet blijven slapen.
Je gaat "met mij mee naar huis" of bij VH ofzo. Althans, dat zeg je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe laat begint het? Want ik mag echt niet blijven slapen.
Dat gaat hem echt niet worden, ik heb geen zin om weer alles aan elkaar te liegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent 18 dan en ik ben heel betrouwbaar zeg maar tegen je moeder
Ik ga sowieso vrij vragen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Dat wordt hopen dat ik niet om 12:00 hoef te beginnen de volgende dag.
Kan je daar een beetje parkeren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent 18 dan en ik ben heel betrouwbaar zeg maar tegen je moeder
Je hoeft ook niet te liegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat hem echt niet worden, ik heb geen zin om weer alles aan elkaar te liegen.
Ja dat gaat welquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje parkeren?
Ik zou daar ook over liegenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te liegen.
Vertel het je moeder gewoon eerlijk
Dan kan ik het wel helemaal vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te liegen.
Vertel het je moeder gewoon eerlijk
Je slaapt bij mij? Oke. Wie speelt voor mijn vader of moeder?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel helemaal vergeten.
Sommige dingen kan die vrouw niet aan.
Zo erg is een meet toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel helemaal vergeten.
Sommige dingen kan die vrouw niet aan.
Ik heb een 2persoonsluchtbed. Delen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, voor de zekerheid.
''Ik ga bij een vriend van de MER zuipen want hij is jarig, mag ik de auto lenen + ik blijf daar wel pitten dus rij de volgende dag terug''quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou daar ook over liegenSommige dingen kan je je ouders gewoon beter niet vertellen
Dit.quote:
Slaap lekkerquote:
Allochtonen zijn altijd wat minder los.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
Dan zijn mijn ouders altijd wel makkelijk geweest
Eentje van de legendarische soort: thuismeetsquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
Is er nu weer een meet op de 28e? Wat voor meet is dat dan weer?
Die zijn het best.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eentje van de legendarische soort: thuismeets
Jazekersquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een 2persoonsluchtbed. Delen?
Hoe, wat, waar? Of zal ik maar gewoon teruglezen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eentje van de legendarische soort: thuismeets
Binnenkort meer info.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar? Of zal ik maar gewoon teruglezen?
Dit kan niet hè...quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien moeten we een aparte kamer eisen?
Ik ga wel gewoon om 9 uur naar huis, hier wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eisen gaat me wel wat ver. En anders neuken we gewoon op de plee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Was een grapje, jij blijft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon om 9 uur naar huis, hier wil ik niks mee te maken hebben.
En anders met toeschouwersquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eisen gaat me wel wat ver. En anders neuken we gewoon op de plee.
Geil man.quote:
er is gratis bier. Je krijgt hem toch niet meer omhoog als het goed isquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Was een grapje, jij blijft.
Royco, blowen is toegestaan?
Seks > Bier. Keuze is dan snel gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
er is gratis bier. Je krijgt hem toch niet meer omhoog als het goed is
Beneden-Leeuwen, 28 januariquote:
Zolang je het maar niet op het biljart doet als er geen zeil op ligtquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohmygod! Die moet ik afwerkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op het biljart doet als er geen zeil op ligt
Gelderland. En het is Boven-Leeuwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het dom als ik niet weet in welke provincie dat ligt?
Dit is een grapje.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelderland. En het is Boven-Leeuwen
Oh. Niet te doen, dus. Zoek toch eens iets dichter bij mij in de buurtquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelderland. En het is Boven-Leeuwen
Oh hell noquote:
Ik weet niet hoe ik aan Beneden-Leeuwen kom.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang het zeil er op ligt, be my guest.
Is lekker warm aan je billen.
Ik spreek uit ervaring
Note to self: stay away from the billiards.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring
Dit is zo verleidelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring
saai hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seks > Bier. Keuze is dan snel gemaakt.
Ook van de bar danquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Note to self: stay away from the billiards.
Dat ligt ernaast, en Jochem van Gelder komt daar vandaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik aan Beneden-Leeuwen kom.
Ik kom gewoon niet, hoe vind je die?quote:
Ja die heeft daar een huge ass huisquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ligt ernaast, en Jochem van Gelder komt daar vandaan.
Je moet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet, hoe vind je die?
Dat mag niet van fayequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet, hoe vind je die?
Dat magquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mag ik jouw kroeg een dagdeel lenen?
Ik durf niet meer te poolen en aan de bar te zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Heloef, ik ben bang. Er worden hier allerlei wilde plannen bekokstoofd
.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
Ik beloof plechtig, als ik ooit neuk alleen thuis, in bed.
Ik denk niet alleen aan mezelf, ook aan de anderen op dezen aard.quote:
Ik wil meubels en openbare plaatsen sparen. Nieuwjaarsresolutie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Heloef, ik ben bang. Er worden hier allerlei wilde plannen bekokstoofd
.
Serieus? Dat is saai man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
Dit is mijn thuis he heloef, en alleen je bed is saaiquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
Het was je bevallen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil meubels en openbare plaatsen sparen. Nieuwjaarsresolutie.
Niks openbaars tenminste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is mijn thuis he heloef, en alleen je bed is saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |