abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18522653
Ik weet nog dat ik toen ik net begon met boarden op stadhuisplein altijd met open mond naar hem zat te staren als hij weer moddervette tricks deed .
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_18536194
Check http://www.bobstricktips.com voor uitleg over de ollie. Er zijn nog meer en betere sites, maar daar heb ik het van geleerd.

...nou ja, 'geleerd'... Daar heb ik gelezen hoe het moest. Ik heb er heel wat weekjes oefening in zitten. Ik begin hem nu pas lekker te leren, ik begin 90 en 180 graden ollies te snappen enzo.

Ik denk dat ik binnenkort eens 50-50's ga uitproberen op de funbox. Polsbeschermers aan, dat wel . Ik ben programmeur, als ik mijn pols breek kan ik niet meer werken .
pi_18536341
Mijn favo skaters zijn toch echt Danny Way en Rodney Mullen.

Rodney omdat 'ie gewoon tricks kan waar andere skaters nog een puntje aan kunnen zuigen.

Danny omdat 'ie echt alles uitprobeert wat 'ie tegenkomt. Het obstakel waar Danny geen gebruik van kan maken moet nog uitgevonden worden.

Enneh, Wieger? Vette skater, maar ik heb hem vorig jaar in Area 51 op de NK gezien en ik vond hem eigenlijk nogal arrogant overkomen. Hij deed leuke tricks, maar hij stak niet met kop en schouders uit boven de rest, terwijl hij best wel beter is. Misschien was er te weinig publiek. Of misschien dat hij zich wilde sparen voor iets anders.

Zweep de rest dan op of doe gewoon niet mee als je je kop toch op iets anders gezet hebt. Op de manier waarop hij deed, hielp hij het skateboarden in Nederland nou niet echt vooruit. Ik vind dat hij best wel wat mag doen voor al die sponsoring die hij krijgt. Doordat die Amerikaanse gesponsorde skaters dat wel doen, is het Amerikaans skateboarden zo groot geworden.

Edit:

Is dit topic vol ofzo, ik kan niet meer verder reageren? Ik ben de opener van het originele topic, dus zal ik wel een nieuwe openen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')