En ik heb een tongpiercing
tip:
oefenen
oefenen
oefenen
wat is goed?
als je klaarkomt? lijkt me nieteens nodig voor goede pijpbeurd
[Dit bericht is gewijzigd door Cat-Active op 15-07-2002 11:52]
quote:Ja, als ik het niet leuk had gevonden zou ik er idd minder aandacht aan geven enzo...de vrouw moet het idd met plezier doen, dan is het lekker
Op maandag 15 juli 2002 11:51 schreef pineukio het volgende:
Kijk dat bedoel ik, je vindt het lekker om te doen dus let je er waarschijnlijk ook niet op hoe lang je er meer bezig bent, je speelt er echt mee en vindt het dus echt leuk.
Maar denk je niet als je het niet leuk had gevonden of een beetje vies dat het voor de man minder had geweest en waarschijnlijk korter had geduurd.
Wat betreft de tongpiercing, dit is altijd een heerlijke bijkomstigheid.
quote:Dat is zoenen dat mag natuurlijk niet!
Op maandag 15 juli 2002 11:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een rare handeling die helemaal niet bij sex hoort. Van mij hoeft die nonsens niet.
quote:Een rare handeling
Een rare handeling die helemaal niet bij sex hoort. Van mij hoeft die nonsens niet.
quote:Jahaaa, lezen...ikke dus
Op maandag 15 juli 2002 12:26 schreef Papie_Chulo het volgende:
Zijn er uberhaupt wel vrouwen die het ECHT lekker vinden?
quote:yeps me too
Op maandag 15 juli 2002 12:26 schreef Papie_Chulo het volgende:
Zijn er uberhaupt wel vrouwen die het ECHT lekker vinden?
quote:Ik wel
Op maandag 15 juli 2002 12:29 schreef Twiggy het volgende:
Niet veel mannen kunnen echt goed beffen/vingeren...
quote:Tja, het blijft natuurlijk gokken of ze de waarheid heeft verteld.
Op maandag 15 juli 2002 12:44 schreef NuKeFaCe het volgende:[..]
Ik wel
(tenminste ... dat zei ze)
quote:Ze maakte ook aardig wat geluid ... dus zit wel goed denk ik
Op maandag 15 juli 2002 12:46 schreef Lucille het volgende:[..]
Tja, het blijft natuurlijk gokken of ze de waarheid heeft verteld.
quote:Niets met watjes te maken... Wellis gedacht aan niet lekker vinden...
Op maandag 15 juli 2002 12:02 schreef Orkaantje het volgende:
en maar zeuren over dat vrouwen niet goed kunnen pijpen maar 90% van de heren geeft geen tongzoen nadat ze net zijn klaargekomen!! stelletje watjes
Van mij hoeven ze het ook niet in de mond te nemen als ze niet willen... Dit meisje wilde het zelde en slikte ook gelijk (tis maar wat je lekker vind)...
quote:jup, heb em gevolgd. Kon me trouwens niks nieuws vertellen, wat betreft theorie ben ik een expert
Op maandag 15 juli 2002 12:40 schreef Lucille het volgende:
Voor geinteresseerden, is er een pijpcusus te vinden bij www.vrouwenonline.nl maar dat kost wel iets. Zijn er mensen die deze cursus gevolgt hebben trouwens?
ik heb trouwens alles gecopypaste
quote:Praktijk of niet
Oefening baart kunst, net als neuken, beffen, strelen en zoenen trouwens. En praat er gewoon samen over wat je wel en niet lekker vindt. Niet iedereen is hetzelfde en als je niet precies weet wat het andere geslacht lekker vind dan blijft het lastig, tenzij je te horen krijgt wat je het beste moet doen. Voor geinteresseerden, is er een pijpcusus te vinden bij www.vrouwenonline.nl maar dat kost wel iets. Zijn er mensen die deze cursus gevolgt hebben trouwens?
quote:BETER
Op maandag 15 juli 2002 13:17 schreef Quosego het volgende:[..]
Niets met watjes te maken... Wellis gedacht aan niet lekker vinden...
Heb het 1 keer gedaan, ze sprong gewoon op me en begon me te tongen... Lekker is anders... Zij dacht daar trouwens anders over...Van mij hoeven ze het ook niet in de mond te nemen als ze niet willen... Dit meisje wilde het zelde en slikte ook gelijk (tis maar wat je lekker vind)...
quote:Dan ben ik dus een van de weiniggśh die d'r niet zo'n probleem mee heeft
Op maandag 15 juli 2002 13:28 schreef pineukio het volgende:
over die 90% gesproken, je hoeft absoluut geen watje te zijn als je na het klaarkomen geen zoen meer wilt geven.
Ik vindt het ook smerig.. sorry
quote:dus zij mag wel met je kwakkie in d'r mond gaan lopen maar jij bedankt er dan voor?
over die 90% gesproken, je hoeft absoluut geen watje te zijn als je na het klaarkomen geen zoen meer wilt geven.
wees dan een fantoenlijke vent en kom niet klaar in d'r mond
Ik denk dat je stelling wel klopt, maar dat geldt voor alles. Als je iets met tegenzin doet dat lukt dat zoiezo minder goed dan wanneer je er zelf ook plezier aan beleefd toch?
Mijn vorige vriendin kon er echt niets van, vondt het eng en zo.
Mijn huidige is echter een kampioen erin, oa omdat ze het zelf ook leuk en geil vindt.
En die tongpiercing maakt het nog leuker ja .
quote:Geen fatsoenlijke vent, ik heb toch niet gezegd dat ik in haar mond klaar moet komen, daar beslist ze zelf over.
Op maandag 15 juli 2002 13:38 schreef Kratje_Bier het volgende:[..]
dus zij mag wel met je kwakkie in d'r mond gaan lopen maar jij bedankt er dan voor?
tssk.. als er iets zwak is dan is dat het wel.wees dan een fantoenlijke vent en kom niet klaar in d'r mond
Zelf heb ik ook wat wisselende ervaringen. Het ligt ook een beetje aan de instelling van de vrouw om haar grenzen te verleggen, maar is lijkt ook wel een element 'talent' aan te pas te komen.
Overigens vindt ik het een beetje flauw als een man wil klaarkomen in de mond van een vrouw maar niet eens zichzelf wil proeven, maar als het in goede harmonie gaat, ach, waarom niet. Ik heb er zelf geen probleem mee.
Mijn nummer 2 fantasie "gepijpt worden door en zoenen met een vrouw met een tongpiercing" is helaas nog niet in vervulling gegaan ... lijkt me ge-wel-dig ... dus vrijwilligsters kunnen zich hier aanmelden
Offtopic: Ennuh, jij bent niet eens te bereiken, je mailadres staat nergens ook....
[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 15-07-2002 19:59]
quote:Hmmm ... sinds zeer recentelijk is het ex-vriendin, dus dat zou niet veel uithalen als ik het haar vroeg.
Op maandag 15 juli 2002 18:23 schreef nrg het volgende:
Vraag je toch aan je vriendin of ze er een wil nemen?Offtopic: Ennuh, jij bent niet eens te bereiken, je mailadres staat nergens ook....
Good point ...
* dadutchdude gooit dan maar een kwakje anonimiteit overboord
persoonlijk denk ik dat beffen een stuk moeilijker is en dat meer vrouwen goed kunnen pijpen dan mannen goed kunnen beffen.
Gelukkig kan ik wel vingeren, geniet ik ook meer van dan beffen.
quote:*volkomen mee eens zijn*
Op maandag 15 juli 2002 11:52 schreef Nadiya het volgende:
met overtuiging heet dat...
en dat is niet alleen bij sex, ook bij werk, sport etc...
als je ergens zin in hebt zul je altijd beter je best doen
quote:Watje........is toch extra geil?
quote:wacht maar tot je zelf aans ex toe bent.
Toch is dit voor mannen denk verschillend, wat de 1ne man lekker vind is voor de ander weer minder.
Aangeven tijdens "de beurt" wat je lekker vind en alles komt in orde
Ik kan niet oordelen over tongpiercings, niet meegemaakt, en dat zal ook niet gebeuren (of m'n meissie moet opeens een gat in der tong laten boren )
Over het zoenen erna, geen probs mee...
En vies zijn van je eigen sperma vind ik raar.
quote:Eigenlijk wel vrij logisch.
Op maandag 15 juli 2002 11:36 schreef pineukio het volgende:
Ik heb aardig wat vriendinnetjes gehad maar ik vindt dat er veel verschil zit tussen de pijpende vrouwen.
Als de vrouw pijpt puur om de jongen een plezier te doen of omdat ze vinden dat het er bij hoort zullen sommige misschien wel aardig kunnen pijpen maar nooit een wereldster worden. Uit mijn ervaring het ik gemerkt dat alleen diegene die het echt leuk en geil vinden en er echt in opgaan en op allerlei manieren met de genotsknots te werk gaan dat die voor de hoofdprijs gaan. Tongpiercing kan ook lekker zijn trouwens. Hoe denken de mannen en de vrouwen hierover...
quote:Maar je kan toch ook vies zijn van je eigen oorsmeer?
Op dinsdag 16 juli 2002 10:28 schreef shmoopy het volgende:
En vies zijn van je eigen sperma vind ik raar.
( Niet dat ik wil zeggen vies te zijn van mn eigen sperma overigs )
quote:reageer dan niet....
Op dinsdag 16 juli 2002 10:36 schreef Bastard het volgende:[..]
Maar je kan toch ook vies zijn van je eigen oorsmeer?
quote:Je moet het als vrouw idd lekker vinden, je merkt het zo aan een vrouw als ze het meer voor haar mannetje doet, omdat ze dan met tegenzin pijpt. Maar er zijn gneoeg vrouwen die wel lekker kunnen pijpen
Ik heb aardig wat vriendinnetjes gehad maar ik vindt dat er veel verschil zit tussen de pijpende vrouwen.
Als de vrouw pijpt puur om de jongen een plezier te doen of omdat ze vinden dat het er bij hoort zullen sommige misschien wel aardig kunnen pijpen maar nooit een wereldster worden. Uit mijn ervaring het ik gemerkt dat alleen diegene die het echt leuk en geil vinden en er echt in opgaan en op allerlei manieren met de genotsknots te werk gaan dat die voor de hoofdprijs gaan. Tongpiercing kan ook lekker zijn trouwens. Hoe denken de mannen en de vrouwen hierover...
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-07-2002 18:06]
quote:Dat kan natuurlijk alleen beweerd worden als het onderbouwd wordt met een reeks onafhankelijke tests
Op dinsdag 16 juli 2002 21:02 schreef spiesbok het volgende:
Mijn vriendin is the best![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dadutchdude op 16-07-2002 22:03]
toch liever mijn eigen vriendin die kan het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig !! !!!!
en zoenen er na ook geen problemen meej tis immers me eigen kwakkie!
Greetzzzzzzz
quote:Heather Brooke
Op woensdag 17 juli 2002 14:31 schreef Ger-E het volgende:
Jenna Jameson......
quote:Waar kan ik inschrijven om vrijwillig mee te doen? (om gepijpt te worden dus, hehe)
Oefening baart kunst, net als neuken, beffen, strelen en zoenen trouwens. En praat er gewoon samen over wat je wel en niet lekker vindt. Niet iedereen is hetzelfde en als je niet precies weet wat het andere geslacht lekker vind dan blijft het lastig, tenzij je te horen krijgt wat je het beste moet doen. Voor geinteresseerden, is er een pijpcusus te vinden bij www.vrouwenonline.nl maar dat kost wel iets. Zijn er mensen die deze cursus gevolgt hebben trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door Phynny op 17-07-2002 16:38]
quote:Wat nobel van je om jezelf als oefenpop te laten gebruiken
Op woensdag 17 juli 2002 16:25 schreef Phynny het volgende:[..]
Waar kan ik inschrijven om vrijwillig mee te doen? (om gepijpt te worden dus, hehe)
quote:Mannen.........
Op woensdag 17 juli 2002 20:11 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Wat nobel van je om jezelf als oefenpop te laten gebruiken
quote:Jij zegt het
Op woensdag 17 juli 2002 20:25 schreef sassa_s het volgende:[..]
Mannen.........
*Muurbloempje mee eens zijn*
Ik wil me ook wel aanmelden voor die vrouwtjes die willen oefenen
*pats - da's nie goed, meid
En idd als de vrouw er zelf op kickt en er geil van wordt is het fijner voor de man...
Een man merkt meteen wanneer een vrouw dit met tegenzin doet.
Wat me btw ook opvalt is dat sommige vrouwen zich alleen concentreren op de eikel... Is dat niet een beetje erg monotoon? Bedoel... er zit tenslotte nog wat meer aan nietwaar?
quote:Ja dat is bout ja.
Op donderdag 18 juli 2002 12:49 schreef Mukie het volgende:
Tongpiercing is voor sommige mannen idd erg lekker...En idd als de vrouw er zelf op kickt en er geil van wordt is het fijner voor de man...
Een man merkt meteen wanneer een vrouw dit met tegenzin doet.
Wat me btw ook opvalt is dat sommige vrouwen zich alleen concentreren op de eikel... Is dat niet een beetje erg monotoon? Bedoel... er zit tenslotte nog wat meer aan nietwaar?
quote:Als zij voor mij slikt heb ik het voor haar over om nog met d'r te zoenen als ze dat fijn vind.. You take some you give some
quote:
Op maandag 15 juli 2002 11:43 schreef ivetje het volgende:
Hmm, ik hoor mijn vriend nooit klagen...maar ik vind het dan ook gewoon echt lekker om te doen.En ik heb een tongpiercing
quote:en maar blijven corrigeren, ook als ze het echt super goed kan
Op donderdag 18 juli 2002 10:34 schreef daNpy het volgende:
LolIk wil me ook wel aanmelden voor die vrouwtjes die willen oefenen
*pats - da's nie goed, meid
![]()
quote:ik mag in mijn handen wrijven dat ik een vriendin heb die het heerlijk vindt om te pijpen, én om te slikken. ik ben me er maar al te bewust van dat veel vrouwen dat niet doen...so I'm a lucky guy.
een flinke smile is dus wel op zijn plek ->
quote:Zolang ze er iedere keer, vaak meerdere malen, op klaarkomt... En nee, daar wordt niks bij gefaked, dat is nou het voordeel als je ruim 20 jaar samen bent: ik merk įlles
Op maandag 15 juli 2002 12:46 schreef Lucille het volgende:[..]
Tja, het blijft natuurlijk gokken of ze de waarheid heeft verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |