SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Die tool
Ik heb gewoon een naamtopic, ik weet alleen niet waar het over ging
Phantomesse je hebt gelijk!
En nog meer onzin van mensen die ik niet ken.![]()
Jahwolll, daarvan ben ik hyperquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dagelijkse dosis THC nog niet binnen?![]()
Nee, typ, meisje, TYP!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks johIk blijf even met m'n tengels van het toetsenbord af
Nu be ik een keer niet degene die teveel lult, doen![]()
![]()
Zo ben ik dus met drank op, eeuwig blablablablablaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, typ, meisje, TYP!
Nu be ik een keer niet degene die teveel lult, doen
En dan nog eeuwig ha-ha-ha-ha-ha
Neks no fowt
![]()
Niks mis mee hoor, typ zoveel je wil.
Ik ga even douchen ondertussen.
full stops and exclamation marks![]()
Ja met drank op lul ik aan 1 stuk door joh, daar is Omar echt helemaal niets bij! Ontzettend hinderlijk vind ik mezelf met drank op, en mensen die niet dronken zijn vinden mij ook hinderlijkIk kan ook nooit stil zitten dan ofzo, of uberhaupt zitten
Sta altijd van mijn ene op mijn andere been te hoppen terwijl ik hele hak-tak verhalen lul die niemand ook maar iéts interesseert.
![]()
Ghehehe maar om omar moest ik ook zó hard lachen toen. Ipv dat ie beweegt en danst staat ie stil en laat ie zn mond dansen. DamnMaar idd, zo herkenbaar. Je weet dat je hinderlijk bent maar toch blijf je lullen en de volgende dag weer van: Oh-oh..
't Is me alleen nooit daadwerkelijk gebeurd dat iemand zei van; Bek houwe nu![]()
![]()
Ik krijg stille tips wel als ik bij de overburen zit, maar iedereen haat dat wijf zo'n beetje en het boeit me ook niet zo wat zij zegt en vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehehe maar om omar moest ik ook zó hard lachen toen. Ipv dat ie beweegt en danst staat ie stil en laat ie zn mond dansen. DamnMaar idd, zo herkenbaar. Je weet dat je hinderlijk bent maar toch blijf je lullen en de volgende dag weer van: Oh-oh..
't Is me alleen nooit daadwerkelijk gebeurd dat iemand zei van; Bek houwe nuHaar vriend vind het helemaal prima en gezellig, en hij betaalt de huur, zij profiteert er maar een beetje van hem en doet jaloers.
![]()
![]()
Ik wou net zeggen, ook zo random over naar een ander onderwerp![]()
I feel like dancingggggg, maar het zit allemaal niet mee![]()
Even cru doen![]()
![]()
Wat scheelt er allemaal meid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wou net zeggen, ook zo random over naar een ander onderwerp![]()
I feel like dancingggggg, maar het zit allemaal niet mee![]()
Even cru doen![]()
Aaah, ja die storm fuckt mijn avond ook wel enigzins op ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niksniks, klotestorm en saaie vriendenOf ze zijn niet in Amsterdam op t moment
![]()
Ik heb op 1 januari mijn laatste bierie en jonko gehad, weet niet boelang ik het volhou, vandaag iig welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Dagelijkse dosis THC nog niet binnen?.
![]()
Ah, ik ook heel toevallig! Maar heb afgesprokenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga donderdag naar A'dam, wat kan ik daar doen behalve hoeren neuken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |