Alex Riley die bijna vermoord werdquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Raw van gister was leuker dan wrestlemania. 4 uur mannen in onderbroek is denk ik wat teveel voor me :$
A-Train die teveel sushi heeft gegeten
Want A-Train was al zo'n slanke den?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Raw van gister was leuker dan wrestlemania. 4 uur mannen in onderbroek is denk ik wat teveel voor me :$
A-Train die teveel sushi heeft gegeten
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want A-Train was al zo'n slanke den?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worstelen is na deze raw wel weer wat intressanter geworden voor me, nadat ik gister nog zo kritisch was over WM..
zit ik nu de heletijd te F5-en of er iets nieuws is.."Zou Je Haar Geven?? :P"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het publiek bij Raw vond ik de hele show eigenlijk wel briljantquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef Axia het volgende:
Nu Raw aan het kijken. Het publiek is wel tof'yesyesyesyesyesyesyesyes'
Episch genoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 07-04-2012 08:33:39 ]
Alhoewel ik het tof vind dat brock terug is, ziet hij er echt uit alsof hij het laatste jaar geen fitness ruimte meer in is geweest, hij kan iig een paar maandjes training gebruiken om geloofwaardig over te komenquote:
Tja dat vind ik ook. maar hij is lang ziek geweest + hij werd gesloopt door Overeem in UFC. Maar het is idd niet meer de oude Lesnarquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik het tof vind dat brock terug is, ziet hij er echt uit alsof hij het laatste jaar geen fitness ruimte meer in is geweest, hij kan iig een paar maandjes training gebruiken om geloofwaardig over te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |