SPOILER: Dit zijn de specs:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou had ik bij m'n vorige pc win7 64bit gekocht, dus die heb ik ze gevraagd erop te zetten. Maar ik start hem dus net op, maar hij blijft, na de Bios setup-melding, steken bij deze melding:
(Trying to establish Link)
PXE-E61 - Media test failure, check cable
PXE-M0F - Exiting Intel Boot device
Reboot and select proper Boot device
or insert Boot Media in selected Boot Device and press a key
Iemand hier een idee waar dat mee te maken heeft?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik heb net de win7 cd erin gedaan en de enige opties die ik kreeg was of een update toevoegen of een aangepaste versie installeren. Dus ik kreeg het idee dat windows er wel op stond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef FredvZ het volgende:
Je moet Windows nog installeren.
Blijkbaar hebben ze verkeerd begrepen en gingen ze er bij Alternate vanuit dat je zelf Windows ging installaren.
Anders krijg je volgens mij die pxe niet te zien iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef LompeHork het volgende:
Kijk eens naar de bootvolgorde in de BIOS.
edit: mitchelll0181 was me voor, het zou kunnen zijn dat Alternate installeert vanaf PXE vanwege de installatie. Long shot, maar het kan.
Niet direct in ieder geval, of er zitten wat kabels losquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Anders krijg je volgens mij die pxe niet te zien idd
Wat voor BIOS is het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef The_Substitute het volgende:
Ik kom net uit de Bios, en de enige dingen die ik kan veranderen zijn:
show setup prompt --> enabled/disabled
Setup menu wait time --> 2/5/10 seconden
Bij de bootvolgorde zijn geen verdere opties mogelijk.
Mwah, heb zelf nog wel eens meegemaakt dat er een kabeltje los schoot tijdens transport, dus iets in die trend kan ik mij nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
das raar ...
Zouden ze geen sata kabels erin gedaan hebben ?lol
Idem, wel mooi spul. (ik zag de specs over het hoofd eerder) hier trouwens een voorbeeld-screenshot van de boot opties:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
He dat ding heeft een uefi bios..
http://nl.hardware.info/r(...)7---bios-screenshots
Daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee ...
Maar suggereert dat gedeelte check cable niet dat er gewoon iets niet goed zit met de hardware?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef FredvZ het volgende:
Das wel vreemd, maar de melding die je ziet komt toch echt voort uit het feit dat er geen besturingssysteem op staat.
Dan wordt dit heel aanemelijk. Want er komt een kabel vanuit de kast naar buiten; en die zit aangesloten op de sata-uitgang.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, heb zelf nog wel eens meegemaakt dat er een kabeltje los schoot tijdens transport, dus iets in die trend kan ik mij nog wel voorstellen
Jammer, dat was te laat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oja ... mischien te laat maar kijk ook of de schijf (schijven) voeding krijgen... er zitten dus 2 stekkers per schijf in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |