Gevalletje Estelle.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu is zij niet bepaald een groot licht (haar documentaires moet je met een schepje zout bekijken, zeg maar), maar het verbaast me toch dat zij zich verliest in Guzman.
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 01:06 schreef Andromache het volgende:
Lees ik nou goed dat hij die documentairemaakster tijdens het filmen versierd heeft en ze nu een relatie hebben? Mens, waar begin je toch aan...
Waarom? Je kunt zóveel beter krijgen!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef Principessa het volgende:
Ik zou 'm gevenen daarna hard wegrennen, hoor!
Maar zij heeft hem geredquote:Op zondag 24 februari 2013 01:06 schreef Andromache het volgende:
Lees ik nou goed dat hij die documentairemaakster tijdens het filmen versierd heeft en ze nu een relatie hebben? Mens, waar begin je toch aan...
hahahahah je bent de derde die dat vraagtquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Copycat het volgende:
Jij was toch niet een van de dames die te laat binnenkwamen, luid praatten, met hun telefoontjes in de weer bleven en daar Javier uit de zaal werden gestuurd, hè?
Is het al weer uit?!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Gisteren kaartjes gewonnen voor zijn show.
Door SHO ging ik er echt met een vet vooroordeel heen en dacht ik niet dat ik zou kunnen lachen om hem.
Maar eerlijk is eerlijk....hij deed het best oke en ik heb ook moeten lachen.
Het is btw uit met zijn vriendin en hij is heel erg trots op zichzelf dat hij niet terug heeft gegrepen naar de drank of coke
Twee keer met mijn gezicht in je kruis!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hahahahah je bent de derde die dat vraagt
Het enige waar je mij hebt op kunnen betrappen is dat Pussydeluxe (had ook kaartjes gewonnen) mijn jeans dicht heeft dichtgeknoopt op de plee (pols gebroken, andere pols carpaal tunnelsyndroom, ikke is een beetje gehandicapt)
Theo Maassen had dit gewoon gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:07 schreef tong80 het volgende:
Op het moment dat Javier ze wegstuurde had hij een flesje water in zijn handen. Het publiek riep op om het voorwerp naar de dames te gooien
Mag ie ook zijn als het waar is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is btw uit met zijn vriendin en hij is heel erg trots op zichzelf dat hij niet terug heeft gegrepen naar de drank of coke
ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Twee keer met mijn gezicht in je kruis!
Straks hangt ie zich nog op. Heeft ie een gebroken nek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe vaak kan je als mens in de bladen 'gebroken' genoemd worden? "Gebroken door de drank", "Gebroken door het niet mogen zien van zijn kind", "Gebroken door de drugs", "Gebroken door de liefde"...
Hoe dan ook wordt iets gebroken bij zo'n actie; Mislukt het is er de kop 'Gebroken touw'quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks hangt ie zich nog op. Heeft ie een gebroken nek.
'De kop is eraf.'quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe dan ook wordt iets gebroken bij zo'n actie; Mislukt het is er de kop 'Gebroken touw'
lijkt wel GTST!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe vaak kan je als mens in de bladen 'gebroken' genoemd worden? "Gebroken door de drank", "Gebroken door het niet mogen zien van zijn kind", "Gebroken door de drugs", "Gebroken door de liefde"...
Vertel eens. Nooit een aflevering van gezien. Maar het stikt van die derderangs acteurs op TV als presentator van schansen afspringend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |