Ja maat dan zou je dus eigenlijk alleen kunnen neuken als: vriendin, uit huis, ouders wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Jahr00n het volgende:
Zoek een studentenhuis ofzo dan. Je gaat toch geen smatje meenemen terwijl je bij je ouders woont.
"Ben jij dezelfde als vorige week"?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef LXIV het volgende:
Ik vond het vroeger ook altijd lichtelijk genant om bij een meisje te blijven slapen dat nog thuis woonde. Dat je de volgende ochtend zo naar beneden moest lopen en dat die Pa je aankeek vanachter de krant. 'Wie ben je en waar kom jij vandaan?'
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb t vroeger wel gedaan toen ik thuis woonde. Deden m'n ouders nooit zo moeilijk over.
Waarom niet? Schaamte?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef AgLarrr het volgende:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde? No fucking way dat ik dat in mijn hoofd haalde..
Nee, goor zwijn, dat doet niemand. Ik snap ook niet hoe je op het idee komt. GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef Zolder het volgende:
Dat doe ik dus soms wel eens, meestal is het gewoon eenmalig maar op een of andere manier vind ik dit een beetje genant tegenover mn ouders, is dit terecht?
Doen jullie dit gewoon of niet zomaar? Ben 18
En toen werd je met een natte ballenknijper wakker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef Zolder het volgende:
Dat doe ik dus soms wel eens, meestal is het gewoon eenmalig maar op een of andere manier vind ik dit een beetje genant tegenover mn ouders, is dit terecht?
Doen jullie dit gewoon of niet zomaar? Ben 18
Echt he...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, goor zwijn, dat doet niemand. Ik snap ook niet hoe je op het idee komt. GADVERDAMME!
Wat denk je zelf?
Als vader van een zoon zou ik het tof vinden dat 'ie een chick mee naar huis heeft weten te nemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:44 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En toen werd je met een natte ballenknijper wakker.
OT: Hoe zou jij het vinden als jij vader was? Daarnaast bij jij de enige die je ouders kent.
Ja want nou? Wat is dat nou voor een vraag?quote:
Ik zeg ook niet dat hij dan negatief zou reageren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als vader van een zoon zou ik het tof vinden dat 'ie een chick mee naar huis heeft weten te nemen
Als vader van een dochter zou ik de boel afbreken omdat mijn kleine meid uitgewoond gaat worden door een holbewonende puistenpuber in vuilniszakkenjas.
That's life, deal with it.
Nou, los van het feit dat het niet mocht zou ik me inderdaad heel a-relaxt voelen als ik m'n scharrels elke keer aan mijn moeder moest voorstellen (niet dat ik die nou zoveel had op mijn 18e, maar soit). Laat staan dat die meiden door op zaten te wachten.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:05 schreef pqrstuvw het volgende:
Ik ben als jongste van 4 kinderen het langste thuis blijven wonen. Dat besef je later pas maar vooral in die opgroeiende jaren ben ik ontzettend door mijn moeder betutteld. Ze kreeg al een rolberoerte als ik het over uitgaan had, dus ja, zoon dat je bent, doe je dat maar niet. Achteraf bleek dat angst te zijn mij ook gauw kwijt te raken.
Uiteindelijk is de tijd gekomen dat je toch eens met een meisje thuiskwam, maar uiteraard mankeerde er altijd wel wat aan. Dan weer niets voor mij, dan weer ordi, dan weer te bijdehand, enz. Al had ik met een prinses thuisgekomen bij wijze van spreken.
Gelukkig voor mijn moeder ben ik pas vanuit huis getrouwd op mijn 27e.
Niet iedere ouder is dus enthousiast al is dat vaak niet om het meisje hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |