Ja. Dat kan. Helemaal terug naar fabrieksinstellingen en je kan er een nieuw account op aanmaken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef KingLysandus het volgende:
Ben een beetje aan het rondkijken voor een 2e hands 3DS.
Denken jullie dat je hem kan registreren als iemand anders hem al eerder heeft geregistreerd?
Top. Bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Dat kan. Helemaal terug naar fabrieksinstellingen en je kan er een nieuw account op aanmaken.
Hoezo? Zijn de gratis games dan weg?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Jesse_ het volgende:
Zou ik alleen niet doen bij een ambassadeur 3DS
Zijn toch aan de DS gekoppeld en niet aan het account?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Jesse_ het volgende:
Zou ik alleen niet doen bij een ambassadeur 3DS
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn toch aan de DS gekoppeld en niet aan het account?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet ik gewoon vaker gaan shoppen
Je bent ze kwijt maar kunt ze weer opnieuw downloaden voor dat systeem.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar als je een factory reset doet, zoals Roy zegt, ben je toch alles kwijt?
Of kan je dan, met ander account, alles opnieuw downloaden?
Hele avond in Den Haag geweest, 3DS vergeten mee te nemen. Zo wordt mijn Mii nooit bevrijdquote:
Je bent nog niet erg ver of wel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:38 schreef _Flea_ het volgende:
Waarom is SML3D zo makkelijk? Biedt niet echt uitdaging.
Waar je ook vrienden toe kan voegen, een van die vier knoppen boven in het menu.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef _Flea_ het volgende:
Waar kan ik btw die friendcode vinden?
Net tetris highscore gehaald, ik ging voor de 999.999quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hele avond in Den Haag geweest, 3DS vergeten mee te nemen. Zo wordt mijn Mii nooit bevrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |