Alles 3 gouden sterren tot Mirror, daar ongeveer halverwege. Al tijdje niet gespeeld door feestdagen en tentamens, binnenkort maar weer eens doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoever is iedereen met Mario Kart? Ik ben bezig om 100cc op goud te halen waarna ik door ga naar 150cc. Het is nog niet moeilijk ofzo, maar ik wil ze op volgorde spelen
De feestdagen (of eigenlijk heel december) waren voor mij ook te druk. Heb nauwelijks gespeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alles 3 gouden sterren tot Mirror, daar ongeveer halverwege. Al tijdje niet gespeeld door feestdagen en tentamens, binnenkort maar weer eens doen
Nog niet aangekondigd voor Europa toch?quote:
Tales of the Abyss?quote:
Was op de GB toch ook al?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Land 2 hapert...framerate daalt soms naar onder 10 lijkt het wel...
Vooral in die 'mechanische mario' kon de framerate inzakken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee, kan me dat niet herinneren. Maar ja, lang geleden en lang niet zo kritisch als nu
Zelda.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:52 schreef _Flea_ het volgende:
Welke kleur of speciale uitvoering hebben jullie van de 3DS?
2 x aqua bluequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:52 schreef _Flea_ het volgende:
Aqua Bluequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:52 schreef _Flea_ het volgende:
Enkel bij Mario Kart.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:46 schreef maxmit het volgende:
[..]
Aqua Blue
Ik merk trouwens steeds vaker dat ik na een tijdje spelen last van m'n rechterpols/hand begin te krijgen. Hebben meer mensen hier last van of hou ik 'm gewoon debiel vast??![]()
Super ergonomisch is ie natuurlijk niet.
ik heb dit bij tetris, maar ik heb geen ideeeee of het is omdat je de pijltjestoetsen gebruikt en die lager zit als normaal of dat het gewoon de reuma in mijn handen isquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:46 schreef maxmit het volgende:
[..]
Aqua Blue
Ik merk trouwens steeds vaker dat ik na een tijdje spelen last van m'n rechterpols/hand begin te krijgen. Hebben meer mensen hier last van of hou ik 'm gewoon debiel vast??![]()
Super ergonomisch is ie natuurlijk niet.
Ja ok, ik eigenlijk ook alleen nog bij MK. Misschien toch door de verkrampte houding waarmee je/ik speel(t). Je gas laat je immers zo goed als nooit los.quote:
Ik zit nu halverwege de Mirror mode.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoever is iedereen met Mario Kart? Ik ben bezig om 100cc op goud te halen waarna ik door ga naar 150cc. Het is nog niet moeilijk ofzo, maar ik wil ze op volgorde spelen
Ik stuur best veel letters, maar ik krijg amper wat terug.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:44 schreef Seria1337 het volgende:
aqua blue maar wil eingelijk een zelda versie >_<
Ik vind letterbox wel grappig, een soort van mail systeem op je ds met je ds vriendjes >_<
Gaat deze week nog MarioKart kopen.
Vind het wel jammer dat ik steeds minder mensen tegenkom die hun streetpass aan hebben.
Jullie er ook last van?
Oh, letter box...quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:44 schreef Seria1337 het volgende:
aqua blue maar wil eingelijk een zelda versie >_<
Ik vind letterbox wel grappig, een soort van mail systeem op je ds met je ds vriendjes >_<
Gaat deze week nog MarioKart kopen.
Vind het wel jammer dat ik steeds minder mensen tegenkom die hun streetpass aan hebben.
Jullie er ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |