t waren gewoon lelijke chicks... hij heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:02 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Heb je je wel eens afgevraagd of je hetero of homo bent ?
Nee hoor, ik was vroeger nogal verlegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:02 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Heb je je wel eens afgevraagd of je hetero of homo bent ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toen ik 16 was en voor het eerst met een meisje naar bed ging, wist ik echt nog kk weinig van seks. voor haar was het ook de eerste keer, en het deed haar nogal zeer.
2 dagen later zag ik haar weer, was ze naar ziekenhuis geweest, pa boos, bleek dat ik haar in kont had geneukt en dat dat wat was uitgescheurd. was rap uit trouwens daarna
Hahahaha niet echt geloofwaardig, maar wel episch als het waar isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toen ik 16 was en voor het eerst met een meisje naar bed ging, wist ik echt nog kk weinig van seks. voor haar was het ook de eerste keer, en het deed haar nogal zeer.
2 dagen later zag ik haar weer, was ze naar ziekenhuis geweest, pa boos, bleek dat ik haar in kont had geneukt en dat dat wat was uitgescheurd. was rap uit trouwens daarna
Dit moet een grapje zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als je met hem meegaat ben je nog niet van hem af. Dan kun je beter gewoon de kroeg verlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:13 schreef Velma het volgende:
Ik heb me een keer bijna laten ompraten om met iemand mee naar huis te gaan, terwijl ik echt niet wilde. Hij bleef maar op me inpraten, op een gegeven moment liep ik weg maar hij bleef lastig doen en echt, ik had bijna ingestemd het te doen. Puur om van hem af te zijn. Tot mensen met wie ik was het doorkregen en ingrepen. Daar heb ik nog wel een tijd wakker van gelegen van 'wtf'. Ik was 16 en hij ergens begin 20.
Er is niets mis met ballenwarmersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef rosepetals het volgende:
Nah, geen seksblunder. Maar ik heb tot mijn 20ste geloofd dat alle mannen in de winter ballen warmers dragen. Had iemand me verteld toen ik 16 was
Dit vind ik geen blunder, eerder goed gehandeld (door je vrienden). Ik vind het altijd zo verwerpelijk om van die gasten in de 20 bezig te zien met dronken meisjes van 16quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:13 schreef Velma het volgende:
Ik heb me een keer bijna laten ompraten om met iemand mee naar huis te gaan, terwijl ik echt niet wilde. Hij bleef maar op me inpraten, op een gegeven moment liep ik weg maar hij bleef lastig doen en echt, ik had bijna ingestemd het te doen. Puur om van hem af te zijn. Tot mensen met wie ik was het doorkregen en ingrepen. Daar heb ik nog wel een tijd wakker van gelegen van 'wtf'. Ik was 16 en hij ergens begin 20.
Haha. Dat is hooguit de helft van de mannen die dat doet. En dan nog alleen wanneer het streng vriest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef rosepetals het volgende:
Nah, geen seksblunder. Maar ik heb tot mijn 20ste geloofd dat alle mannen in de winter ballen warmers dragen. Had iemand me verteld toen ik 16 was
Dat is voor jongens zonder haar op hun balletjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef rosepetals het volgende:
Voor mij dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat is voor jongens zonder haar op hun balletjes.
nou ik begrijp persoonlijk niet dat niet elke man ze draagt. heerlijk warmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef rosepetals het volgende:
http://www.fashionnewz.nl(...)de-ballenwarmer.htmlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef rosepetals het volgende:
http://partyflock.nl/albumelement/60433816:Ballenwarmer.htmlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:42 schreef FokR het volgende:
[..]
http://www.fashionnewz.nl(...)de-ballenwarmer.html
Mijn ballen zijn altijd warm.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:47 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/60433816:Ballenwarmer.html
Ik vond deze wel mooi
Zadelhoes? En jij denkt gelijk aan een piemel. Haha. Iets tekort?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Haha. Nou ik vond zo'n leren geval wat echt zo'n piemel en ballen vorm had op de kamer van iemand. Maar toen bleek dus dat het een zadelhoes was voor op de fiets
Haha nou hehe, het zag er ook echt raar uit hoor. En hij zei het op een hele normale manier. 'Ja..oh. ja. Dat zijn ballenwarmers, voor in de winter'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:57 schreef FokR het volgende:
[..]
Zadelhoes? En jij denkt gelijk aan een piemel. Haha. Iets tekort?
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha nou hehe, het zag er ook echt raar uit hoor. En hij zei het op een hele normale manier. 'Ja..oh. ja. Dat zijn ballenwarmers, voor in de winter'
Bovendien was ik 16!
Wat ben ik uitgelachen door mijn vrienden zeg.
Dat heet fatsoen. Vrouwen diggen dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:00 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wie heeft ook wel eens van die acties gemaakt waarvan je later wakker lag
Een keer in de kroeg stond ik met een meid te dansen en op een gegeven moment vroeg ze of ik d'r tieten wilde voelen toen zei ik nee
Een andere keer vroeg een meisje die er goed uit zag of ik bij haar wilde slapen, toen had ik gezegd dat ik bij een maat zou blijven pitten.....
Waarom.... waarom
Van haar?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Fes1-2 het volgende:
Kvroeg een keer aan een meid of ze mn lul wilde voelen. Zei ze ook nee. Echt dikke faal van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |