Dat is dan 75 euroquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, nu is alles al weer beter.
Ik heb geen idee wat je bedoelt met de packquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow, skills.
En je wil in de pack staan uiteindelijk?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Tegen betaling welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je aan pala vragen.
Misschien mag je wel meedoen ook.
Heaven is a place on earth with you
Forwards? Hm ik heb geen idee hoe die shit heet bij AF. Zo heet het bij rugby.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt met de pack
Maar ik ben wel van plan om hard te beesten volgend jaar
Ik teken wel even op whiteboard in tcquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Forwards? Hm ik heb geen idee hoe die shit heet bij AF. Zo heet het bij rugby.
Hun beste plaat was toch wel:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
"You don't succeed 'cause you hesitate"
Copyright:
Samen met Lapdancequote:
Eensquote:
She wants to move <-- heerlijkquote:
Man dat nummer is baasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:14 schreef Sinosappel het volgende:
She wants to move vond ik maar slapjes.
Daar bestaat een heerlijke club mix van!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:14 schreef Sinosappel het volgende:
She wants to move vond ik maar slapjes.
De orginele is net te kort en net iets te saai vind ik.quote:
Hoe ist verder gegaan met Anja kree?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allen, pffff zoveel topics verder weer na een dagje werken.
Heb het maar niet doorgelezen
Heb een paar stalpoten van het werken.Werk is niet goed voor je als je de hele dag moet staan.
Saai is ie niet, kort wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De orginele is net te kort en net iets te saai vind ik.
Eurotrip gezien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Waarom heeft toch iedere homo die niet uit Nederland komt het idee dat Amsterdam het fucking walhalla van de wereld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |