haha ja, zo zou het misschien wel eens kunenn gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef KoningStoma het volgende:
Windows 8. Zal wel weer ruk zijn. Windows 9 is dan weer goed
Pssst, die verbeteringen heten Service Packsquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er komt toch alweer een nieuwe windows?
Vind zo raar dat windows nooit dingen verbeterd, maar juist veel vernieuwd... kortom, fouten door fouten vervangen.
Ja, maar dan zoals XP, dan komt er vista. Ze hadden beter XP wat kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pssst, die verbeteringen heten Service Packs
Dat dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Vista trok gewoon heel veel geheugen en was niet het meest stabiele OS. Windows 7 is fantastisch
Windows 7 is een geoptimaliseerde Vista + extra'squote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar dan zoals XP, dan komt er vista. Ze hadden beter XP wat kunnen verbeteren.
windowsquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
Overigens run ik zelf nog Vista, omdat ik te lui ben om W7 te installeren! Nou was ik van plan dat deze week te doen, maar me pc start niet op atm
Haha ook, maar daar ging het niet omquote:
Nie miepe, schiet die foto MET Post-ITquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Doopstah.Overdrijven is ook een vak he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |