Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC!
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten... eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!....Meest irritante/gehate leden Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic Omg :')
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten... eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!....Meest irritante/gehate leden Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic Omg :')
eFaqt! Super handig bedrijf die een studietool hebben opgericht waar je online heel makkelijk en effectief je studieboeken kan bestuderen! Heb sindsdien bijna nooit meer een onvoldoende gehaald!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.