SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 5% gewijzigd door Vaseline_ op 03-01-2012 17:24:06 ]![]()
Klaar voor z'n smoesje.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Was heel toevallig want ik was nog aan het scrollen en toen zag ik dwc die 1-na-lapo zetten![]()
Btw Choco, goed dat je toch de Samsung Galaxy neemt![]()
![]()
Uit pure onmacht hoor, ik had het liefst gewoon een iPhone 4(s) genomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Was heel toevallig want ik was nog aan het scrollen en toen zag ik dwc die 1-na-lapo zetten![]()
Btw Choco, goed dat je toch de Samsung Galaxy neemt
En gooi die inactieve users eens in spoilers.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
True, maar deze koop je gewoon los toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uit pure onmacht hoor, ik had het liefst gewoon een iPhone 4(s) genomen.
En gooi die inactieve users eens in spoilers.quote:Ik doe waar ik goed in ben
![]()
Neen, abo verlengings. Zonder aanbetaling die Galaxy er bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar deze koop je gewoon los toch?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Er stond eerst "klaar voor z'n tollie"quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waarom zou ik me aangesproken voelen door zo'n outta the blue opmerking? Wil juist weten tegen wiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je best want je voelt je aangesproken.
![]()
Ik wilde eigenlijk nog blijven liggen, ben moequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is kaolo half 2 nasty gyal dem.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mmmhhmm, krijg je als je altijd vakantie hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is kaolo half 2 nasty gyal dem.![]()
Jij hebt m zelf ook ja?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yessir en vind het de fijnste telefoon tot nu toequote:.
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de iPhone![]()
![]()
Ik moet even random meedelen dat ik m'n HTC nog geen één keer heb laten vallenGoed bezig, afkloppen.
![]()
Had laatst die van een mattie in handen en dat ding was zo dun, ik was bang dat ik hem doormidden zou breken wanneer ik nieste als ik hem in handen had.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yessir en vind het de fijnste telefoon tot nu toe.
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de iPhoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die van mij is al een aantal keer gevlogen en nog steeds geen scratchquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had laatst die van een mattie in handen en dat ding was zo dun, ik was bang dat ik hem doormidden zou breken wanneer ik nieste als ik hem in handen had.dus laat je niet misleiden door het dunne!
Echter, wat jouw iPhone heeft moeten doorstaan overleeft natuurlijk geen enkele tel.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die van mij is al een aantal keer gevlogen en nog steeds geen scratchdus laat je niet misleiden door het dunne!
Echter, wat jouw iPhone heeft moeten doorstaan overleeft natuurlijk geen enkele tel.
![]()
Ik laat hem minstens 2 keer per dag vallen, nog geen krasje of mankement gehad er mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet even random meedelen dat ik m'n HTC nog geen één keer heb laten vallenGoed bezig, afkloppen.
All good things are wild and free.![]()
Dit zijn nou handige onderzoekjesquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit filmpje was de doorslag voor mij om géén iPhone te nemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit zijn nou handige onderzoekjes![]()
![]()
quote:Ben benieuwd hoe je HTC het zou doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit filmpje was de doorslag voor mij om géén iPhone te nemenzijn volgens mij ook wel stevig
![]()
Nja, zoals tli hierboven al zegt. Geen krasjes niks, m'n bb zat onder de krassen inclusief schermquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd hoe je HTC het zou doenzijn volgens mij ook wel stevig
Maar dat is eigenlijk gewoon hard plastic
![]()
Oja, zit weer half te lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja, zoals tli hierboven al zegt. Geen krasjes niks, m'n bb zat onder de krassen inclusief schermMaar dat is eigenlijk gewoon hard plastic
.
Ik had hiervoor een Sony Xperia, ding begaf het na een half jaar ofzowat een rommel.
![]()
Ik had ook echt een dag voor het incident een autolader voor mijn iPhone gekocht.
Ahja, heel herkenbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik had ook echt een dag voor het incident een autolader voor mijn iPhone gekocht.Verkopen op marktplaats jeweet
![]()
Ik ga emigreren.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Straks fietsen, joy.
En ik houd niet echt van rechte pony's maar Phanny kan het hebben.
full stops and exclamation marks![]()
Let's go.quote:
Ik join ook. In Nieuw - Zeeland is het nu zomerquote:, let's go!
Chilling dat je weer phone krijgt CB, eindelijk![]()
Mijn HTC zit wel al onder de deuken, maar ik open dan ook bierflesjes ermee
Het scherm heeft wat kleine krasjes maar het duurde wel een hele tijd voor de eerste kwam, ik ga er ook echt niet zuinig mee om ofzo. De eerste dag, toen ik me bedacht dat ik het maar een kut telefoon vond en hetop marktplaats wou gaan gooien liet ik hem stuiterenGelijk een deuk in de hoek, mja de behuizing is van metaal, beschadigt wel enigzins snel maar absorbeert ook vrijwel de hele schock waardoor je je telefoon zo vaak kunt laten bouncen als je wilt.
![]()
![]()
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de rest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de iPhone
Apple fanboy.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de rest.All good things are wild and free.![]()
Ik heb mijn haar zo van links naar rechts.quote:
Tevens, beeldmateriaal van betreffende haartjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had laatst die van een mattie in handen en dat ding was zo dun, ik was bang dat ik hem doormidden zou breken wanneer ik nieste als ik hem in handen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Hehe, maak ik als ik de verf uitgespoeld heb voor je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar zo van links naar rechts.
Tevens, beeldmateriaal van betreffende haartjes.En vas heb het nu gewoon helemaal donkerbruin, had is een mix van licht en donkerbruin door elkaar met een rode glans erover. Zag er niet meer uit.
Welke kleur heb je nu gekocht? Ook 40 of andere? Fijn spul he? Alleen die geur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb net de verf eruit gehaald. Een stuk donkerder volgens mij
.
Soms twijfel ik er ook over om mijn haar te verven, kastanjebruin ofzo, maar ik durf het niet, straks gaat mijn haar weer dood en moet ik weer met een bob gaan lopen![]()
![]()
Henna.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Phantomesse het volgende:
Soms twijfel ik er ook over om mijn haar te verven, kastanjebruin ofzo, maar ik durf het niet, straks gaat mijn haar weer dood en moet ik weer met een bob gaan lopen![]()
Niet doen! Noooooit dat ik ooit nog m'n haar ga vervenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Phantomesse het volgende:
En foto's van het haar van Allure en Tli ja
Maar jou haarkleur is nuquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet doen! Noooooit dat ik ooit nog m'n haar ga verven![]()
En foto's van het haar van Allure en Tli ja
Ik heb 50 gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke kleur heb je nu gekocht? Ook 40 of andere? Fijn spul he? Alleen die geur.. 40 durfde ik nog niet
. Toch bang dat ik ergens weer rood zie
.
![]()
Heb je een bob gehad ja? Pics? Ik heb me er 3 jaar terug aan gewaagd, never nooit meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Phantomesse het volgende:
Soms twijfel ik er ook over om mijn haar te verven, kastanjebruin ofzo, maar ik durf het niet, straks gaat mijn haar weer dood en moet ik weer met een bob gaan lopen
Maar 40 was gewoon puur donkerbruin, zie je geen rood hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 50 gedaan. 40 durfde ik nog niet
. Toch bang dat ik ergens weer rood zie
.
Hoop ik
Ik heb nu weer gewoon m'n eigen haarkleurquote:
Nooit meer verven dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb nu weer gewoon m'n eigen haarkleur
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Phantomesse het volgende:
Soms twijfel ik er ook over om mijn haar te verven, kastanjebruin ofzoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja ongeveer, maar best wel een lange hoor, korter durfde ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een bob gehad ja? Pics? Ik heb me er 3 jaar terug aan gewaagd, never nooit meer.
In mijn picturetrail een levensverhaal over mijn haarhttp://www.picturetrail.com/Phantomesse
Vannacht in elkaar geflanst en er random foto's in gegooidmoet even goed doen allemaal maar geen zin in.
![]()
GODVERDOMME
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Wat is dit? discussieren over haarkleur? wat een kwaliteits drop
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Precies.quote:
Omigad, ik heb de foto's gekregen van NYE![]()
Kutleven.
My god woman, die foto met dat masker. Ik wil je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ongeveer, maar best wel een lange hoor, korter durfde ik niet
In mijn picturetrail een levensverhaal over mijn haarhttp://www.picturetrail.com/Phantomesse
Vannacht in elkaar geflanst en er random foto's in gegooidmoet even goed doen allemaal maar geen zin in.
Dat gaat al meer de goede kant op, preview?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies.
Kutleven.
![]()
![]()
Whehe, je staat erop als een kip zonder kop?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies.
Kutleven.
![]()
![]()
Ik sta er op in verschillende yogahoudingen met een fles in m'n hand en outfits aan die ik nooit heb gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, je staat erop als een kip zonder kop?
Hè, waarquote:?
Gooi op je picturetrailquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik sta er op in verschillende yogahoudingen met een fles in m'n hand en outfits aan die ik nooit heb gezien![]()
[..]
Hè, waar?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat kapsel wil ik weer! Echter kostte dat me 160 euro en 5 uur zitten bij de kapper, om vervolgens je haar met de dag doder en onhandelbaarder te zien wordenquote:liever niet meer.
![]()
ik dacht dat phato een indo was
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik sta er op in verschillende yogahoudingen met een fles in m'n hand en outfits aan die ik nooit heb gezien
Op Phanny's picturetrail dinges.quote:[..]
Hè, waar?
Whehe gelukkig sta ik daar niet op, mi gadoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef Phantomesse het volgende:
Foto's en gepainte Sala: http://www.picturetrail.com/Phantomesse![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef Phantomesse het volgende:
Foto's en gepainte Sala: http://www.picturetrail.com/PhantomesseDie had ik nieteens gezien. Die foto met dat masker is wel
Heeel misschien vanavondquote:
Nee manquote:Maori reppin hier! Du enige ekte! Ik vraag me wel af of er meer Maori's actief zijn op het forum.
![]()
Jij krijgt ze sowieso niet, nasty gurlquote:
ga dan ook uitquote:[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik draai het onderwerp even terug naar haar. Mijn haar is dus best wel pluizig. Ik gebruik al anti pluis cremespoeling, maar het blijft gewoon pluis pluis pluis.
Nu zit er ook wel een dikke slag in, en dat vind ik best wel mooi (en anders stijl ik t er altijd wel uit)
Maar omdat mn haar zo pluizig is, krijg ik nooit van die mooie plukjes en lokken haar zeg maar, het is altijd een wirwar
Hebben jullie als eventuele lifelong ervaringexperts wat tips? Moet ik gewoon naar de kapper![]()
![]()
Snap ikquote:Ik heb elke dag zin om uit te gaan, jammer dat het zo'n grafweer is anders was ik lekker richting Damsko vertrokken vanavond. Daarom moet ik ook eigenlijk niet in Damsko gaan wonen, want dan ga ik elke nacht de stad in tot 4 uur
![]()
![]()
Ghehe, het is datik zulke begravenisvrienden heb anders was ik ook wel gegaan. Maar idd, deze stormquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Snap ikIk heb elke dag zin om uit te gaan, jammer dat het zo'n grafweer is anders was ik lekker richting Damsko vertrokken vanavond. Daarom moet ik ook eigenlijk niet in Damsko gaan wonen, want dan ga ik elke nacht de stad in tot 4 uur
![]()
![]()
Zo fucking herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe, het is datik zulke begravenisvrienden heb anders was ik ook wel gegaan.
Tevens moet ik vanavond werken in deze storm, zin an.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lobster Lobi terugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij krijgt ze sowieso niet, nasty gurl.
![]()
je hebt het [sub]vaut[/s]fout gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[sub]Lobster[/s] Lobi terug.
![]()
L'oréal Elvive voor droog en onhandelbar haar en dat afwisselen met de Royal Jelly lijn. Bruine flessen zijn voor droog en onhandelbaar, wit gele flessen met Royal Jelly.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik draai het onderwerp even terug naar haar. Mijn haar is dus best wel pluizig. Ik gebruik al anti pluis cremespoeling, maar het blijft gewoon pluis pluis pluis.
Nu zit er ook wel een dikke slag in, en dat vind ik best wel mooi (en anders stijl ik t er altijd wel uit)
Maar omdat mn haar zo pluizig is, krijg ik nooit van die mooie plukjes en lokken haar zeg maar, het is altijd een wirwar
Hebben jullie als eventuele lifelong ervaringexperts wat tips? Moet ik gewoon naar de kapper
Vooral het serum van Droog en Onhandelbaar, die is wel 8 of 9 euro maar echt elke cent waard. Voorzichtig gebruiken want het is al gauw teveel en dan wordt je haar nogal stijl.
Het is nu in de aanbieding, drie halen twee betalen.![]()
HUH is die post van DWC nou weg ineens?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
je hebt het [sub]vaut[/s]fout gedaan![]()
Ah, blij dat ik he-le-maal nergens heen moet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo fucking herkenbaar dit.
Tevens moet ik vanavond werken in deze storm, zin an.![]()
Ge-edit schatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HUH is die post van DWC nou weg ineens?![]()
![]()
Dankje!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
L'oréal Elvive voor droog en onhandelbar haar en dat afwisselen met de Royal Jelly lijn. Bruine flessen zijn voor droog en onhandelbaar, wit gele flessen met Royal Jelly.
Vooral het serum van Droog en Onhandelbaar, die is wel 8 of 9 euro maar echt elke cent waard. Voorzichtig gebruiken want het is al gauw teveel en dan wordt je haar nogal stijl.
Het is nu in de aanbieding, 3 halen twee betalen.Schrijf het meteen op
moet toch nog langs t Kruidvat later vandaag (als die storm weg is.. hmm)
Ik keek zo op de foto's en volgens mij is jouw haar wel een beetje zoals dat van mij, met die slag erin, maar dat van mij is dan echt nog dik en nouja pluis pluis![]()
![]()
Ah, dus je komt om half 10 even een warme maaltijd langsbrengen? Thanks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, blij dat ik he-le-maal nergens heen moet.
Ehm, hij staat er nog gewoon hoor. En dan ge-editquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar hij is echt compleet wegkan dat ook tegenwoordig
Roti toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah, dus je komt om half 10 even een warme maaltijd langsbrengen? Thanks.![]()
![]()
Dat heb ik de laatste tijd ook heel vaak. Als je dan de pagina gaat refreshen staat hij er weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jueeeeaaaaaah!quote:
Nu zie ik hem weer na refreshenmaar het was zo
Nouja verder niet echt spannend maar het leek echt voodoo magic en van dWc verwacht ik alles![]()
Is zijn rastamagiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Nu zie ik hem weer na refreshenmaar het was zo
[ afbeelding ]
Nouja verder niet echt spannend maar het leek echt voodoo magic en van dWc verwacht ik alles![]()
![]()
Black magic.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hahahquote:![]()
On some voodoo shit
![]()
[FO] Bericht verdwijnt als het wordt geëdit
Ah dit is hetals je snel je bericht edit, verdwijnt het in plaats van geupdate te worden.
Another mystery solved![]()
Hmmm mijn haar is ook aardig dik en veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje!Schrijf het meteen op
moet toch nog langs t Kruidvat later vandaag (als die storm weg is.. hmm)
Ik keek zo op de foto's en volgens mij is jouw haar wel een beetje zoals dat van mij, met die slag erin, maar dat van mij is dan echt nog dik en nouja pluis pluisAls ik ergens ben geweest hoor ik achteraf vaak dat er overal haren van mij liggen
Mensen hebben er zelfs ruzie om gekregen, dat blonde vriendinnen opeens allemaal zwarte haren zagen op de grond
Ik ontwijk dan ook bewust slaapkamers en badkamers daardoor.
Maar ja dit zou wel moeten helpen, duurt wel even voor het goed aanslaat, en afwisselen is ook wel vereist anders kijgt je haar een soort van immuniteit ofzo.
Goedkope shampoo's en Andrélon moet je ontwijken, wil je mooi haar dan moet je echt richting Elvie, Fructise en desnoods John Frieda, maar dat vind ik weer net iets te duur![]()
![]()
Even wat tegengas:
Iemand hier nog UFC141 gezien? erg teleurstellend, vooral de mainevent.
Had sowieso de uitkomst verwacht, maar niet zo snel
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Testosterontegengas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Even wat tegengas:
Niet live gezien, wel de main event later terug gekeken.
Verwachte uitslag inderdaad.
Ik heb Overeem gezien ja, en hij is een baasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Even wat tegengas:
Wat een monsters idd, allebei.
Overeem ook gewoon geen nek en technisch superieur. Alleen dat stemmetje erbij
Goeie trap wel in Brock zijn toch al fucked up ingewanden.
Zat ook een meid bij toen we gingen kijken, keek alleen maar de andere kant oppussies.
Het is trouwens echt een dikke storm hier nu, niet normaal!Ik weet niet zo veel van UFC maar ik heb vorig jaar UFC Undisputed '10 ergens mee gewonnen (was gewoon een willekeurige game) dus die heb ik op de PS3 gespeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Even wat tegengas:
Had sowieso de uitkomst verwacht, maar niet zo sneldus ik ken nu een hoop van die kerels
![]()
![]()
Hier ook storm.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Het is trouwens echt een dikke storm hier nu, niet normaal!
[..]
Ik weet niet zo veel van UFC maar ik heb vorig jaar UFC Undisputed '10 ergens mee gewonnen (was gewoon een willekeurige game) dus die heb ik op de PS3 gespeelddus ik ken nu een hoop van die kerels
Haha semibaas
Als je naar Overeem zijn traps kijkt en hij spant ze aan, dan ga je dood.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een monsters idd, allebei.
Overeem ook gewoon geen nek en technisch superieur.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zelf je mannetje maken daar is trouwens geweldig, ik had een lightning snelle dikzak met de slagkracht van een bejaarde met reuma, hele vieze roze sik, verschrikkelijke tattoo's, Ronnie de Vreesp from Weesp![]()
Ja zo vaag, dat kan toch nooit gevormd zijn zonder steroiden ofso?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je naar Overeem zijn traps kijkt en hij spant ze aan, dan ga je dood.wat!?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Zelf je mannetje maken daar is trouwens geweldig, ik had een lightning snelle dikzak met de slagkracht van een bejaarde met reuma, hele vieze roze sik, verschrikkelijke tattoo's, Ronnie de Vreesp from Weesp
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Zelf je mannetje maken daar is trouwens geweldig, ik had een lightning snelle dikzak met de slagkracht van een bejaarde met reuma, hele vieze roze sik, verschrikkelijke tattoo's, Ronnie de Vreesp from Weesp
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KFC! Da's waar ook, het is weer Hotwings Tuesday.
![]()
![]()
Het is titty.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wil jij gewoon je mond houden.quote:
Ik PM je straks een foto titi, maar daar lijkt het alweer lichter door de gare sfeer/dimverlichting op de badkamer. Ik ben er wel blij mee iig
.
![]()
Ok.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Post die picca dan hier?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gewoon je mond houden.
Ik PM je straks een foto titi, maar daar lijkt het alweer lichter door de gare sfeer/dimverlichting op de badkamer. Ik ben er wel blij mee iig
.
![]()
Ally, ik ben inmiddels ook reuzebenieuwd hoe je er nou eigenlijk uitziet. Verwacht dan ook een foto in mijn pm![]()
![]()
Was ook de bedoeling jullie zo onherkenbaar mogelijk te maken, maar toch op de foto te laten. I did a good Jobs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het was, nu wel
Tevens allemaal even Thompson1985 DMbombarderen dat hij mij wel sexy maar geen bitch mag noemen. Sexy BITCH, zegtie.![]()
![]()
En ik heb nu zin in kreeft gekregen terwijl ik nieteens meer weer hoe het smaaktHet zal vast wel lekker zijn.
![]()
Kleine kans ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zo vaag, dat kan toch nooit gevormd zijn zonder steroiden ofso?
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gewoon je mond houden.
.
Ik ben er ook blij mee, zal straks ook eens een foto maken.
Niet hier die bullshit ook al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kleine kans ja.
[ afbeelding ]Gewoon goed trainen en eten en goede genen hebben.
Tevens heb ik mijn training toch maar even verplaatst zodat ik zo iets minder nat ben.
Beweer ik dat ik zijn vermeende steroïden gebruik als iets negatiefs zie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet hier die bullshit ook al.Gewoon goed trainen en eten en goede genen hebben.
herkenbaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede yogabenen, en dat meisje met dat witte shirtje naast die jongen die zijn tong uitsteekt tussen zijn vingers, wie?![]()
Zeg maar dat ik haar aan vind.![]()
Beweer ik dat jij beweert dat je zijn vermeende steroïdengebruik als iets negatiefs ziet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beweer ik dat ik zijn vermeende steroïden gebruik als iets negatiefs zie?Nee, het gaat meer om die vraag van 2NutZ en sowieso altijd 'vermeend steroïdengebruik' als iemand groot is.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
herkenbaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik ook ja.
Is m'n nichtjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
Goede yogabenen, en dat meisje met dat witte shirtje naast die jongen die zijn tong uitsteekt tussen zijn vingers, wie?![]()
Zeg maar dat ik haar aan vind.Ze is wel echt prachtig inderdaad
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
herkenbaar![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahah, in je hoofd klinkt het zo goed altijd en dan hoor je het terug en is het echt pure HIV.
Als kind had ik wel altijd de solo's te pakken in musicals![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Beweer ik dat jij beweert dat je zijn vermeende steroïdengebruik als iets negatiefs zie?
Dat insinueer je met je:
whehe, met die eindmusical in groep 8 ging ik bij een oefen-iets in de klas uit volle borst bléren. Toen heeft m'n juf me echt omlaag gehaald, vanaf toen heb ik maar geplaybackt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
JaHahahah, in je hoofd klinkt het zo goed altijd en dan hoor je het terug en is het echt pure HIV.
Als kind had ik wel altijd de solo's te pakken in musicals
Kutwijf.![]()
Je nichtje doetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]Dat heb ik ook ja.
[..]
Is m'n nichtjeZe is wel echt prachtig inderdaad
Zit in de familie eh eh (in het bloed ook wel.. Polynesians
)
Maarre, jij moet echt niet af gaan vallen![]()
![]()
What did I miss?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
Zeg maar dat ik haar aan vind.
Nimmer, mijn liefste chocoprince!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat insinueer je met je:
Nou ik ga even trainen en spuiten zetten etc.full stops and exclamation marks![]()
True, truequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je nichtje doetZit in de familie eh eh (in het bloed ook wel.. Polynesians
)
Maarre, jij moet echt niet af gaan vallen![]()
Meh, ga ik ook niet doen. Begin wel een buikje te krijgen tho
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
whehe, met die eindmusical in groep 8 ging ik bij een oefen-iets in de klas uit volle borst bléren. Toen heeft m'n juf me echt omlaag gehaald, vanaf toen heb ik maar geplaybackt.
Kutwijf.Awwwww
Neksquote:Ghehe, aahwwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
whehe, met die eindmusical in groep 8 ging ik bij een oefen-iets in de klas uit volle borst bléren. Toen heeft m'n juf me echt omlaag gehaald, vanaf toen heb ik maar geplaybackt.
Kutwijf.
Mijn ex heeft dat gedaan bij mijWas ik een keer aan het koken en voluit aan het zingen, kom ik de kamer in lopen is hij gewoon naar mijn slaapkamer gevlucht
Teringlijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neks
[..]
Ghehe, aahww
Mijn ex heeft dat gedaan bij mijWas ik een keer aan het koken en voluit aan het zingen, kom ik de kamer in lopen is hij gewoon naar mijn slaapkamer gevlucht
Teringlijer.
Het valt me al niet eens meer op eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jij vaak zegt is nou eenmaal: wiet, maori, alcohol, ex.
![]()
Oh right, Picturetrail. Eens even de creep uithangen.quote:
Fuck dat buikje Jum, kun je prima hebben hoor. Ik daarentegen begin echt op een ekte Maori te lijken met dikke kipknotsarmen, ga de tiende weer fitnessen met een paar mensen en vanaf dan gewoon twee keer per week. Dan maar geen D cup hoorC is ook goed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry is laatste plaatje. Ik ben zo random hyper dat ik stuk ga om deze fucking plaatjesNiet doen, jij niet afvallen, Choco ook niet afvallen en Jumi al helemaal niet afvallenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
Fuck dat buikje Jum, kun je prima hebben hoor. Ik daarentegen begin echt op een ekte Maori te lijken met dikke kipknotsarmen, ga de tiende weer fitnessen met een paar mensen en vanaf dan gewoon twee keer per week. Dan maar geen D cup hoorC is ook goed.
![]()
Ik ga hem een andere naam geven, vanaf nu noem ik hemmmmmmmm Piérre.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het valt me al niet eens meer op eigenlijkWat jij vaak zegt is nou eenmaal: wiet, maori, alcohol, ex.
![]()
Kipknotsarmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
Minder wel.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Jawel man, met kleding aan lijk ik strak enzo maar zonder kleding is het echt no me gusta terwijl ik een paar maanden terug nog een killerbody had met heerlijke strakke lijnen. Die wil ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry is laatste plaatje. Ik ben zo random hyper dat ik stuk ga om deze fucking plaatjes
[..]
Niet doen, jij niet afvallen, Choco ook niet afvallen en Jumi al helemaal niet afvallen![]()
![]()
Pics ter beoordeling.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel man, met kleding aan lijk ik strak enzo maar zonder kleding is het echt no me gusta.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ben ik de enige zonder mobiel netwerk door die storm?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Weet je het zeker? Geef anders je nummer even dan test ik het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik de enige zonder mobiel netwerk door die storm?![]()
Vanochtend lagen er wel een paar zenders uit bij mij, maar mobiel niet voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik de enige zonder mobiel netwerk door die storm?![]()
Cosigned.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Geef anders je nummer even dan test ik het.Vieze roti.quote:
Werk, spreek jullie later lobis
Eens wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Tumblr is ghey, behalve als ik er zelf wat van wil hebbenGroetjes aan je collega'squote:Werkze.
![]()
Is Teriyaki vieze roti of eet je vandaag vieze rotiquote:
Als het t eerste is, ik heb nog steeds geen roti opdus ik wil t graag bewezen zien
![]()
![]()
Vieze roti maken alleen rasechte hollanders. Die denken dat krieltjes met kip, gekruid met kerrie roti is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is Teriyaki vieze roti of eet je vandaag vieze roti
Als het t eerste is, ik heb nog steeds geen roti opdus ik wil t graag bewezen zien
![]()
![]()
ls je in Utrecht iets gekocht hebt bij Hunkemoller kun je dat ergens anders ook gewoon terugbrengen toch? BH gekocht maar hij ondersteunt amperterwijl het wel gewoon de goede maat is, maar kutkwaliteit.
![]()
Kan je gewoon overal terugbrengen ja. Ik moet ook snel nieuwe bh's kopen, want m'n tieten zijn gegroeid. Maar ik haaat dat want nergens kan ik mijn maat krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:59 schreef Phantomesse het volgende:
ls je in Utrecht iets gekocht hebt bij Hunkemoller kun je dat ergens anders ook gewoon terugbrengen toch? BH gekocht maar hij ondersteunt amperterwijl het wel gewoon de goede maat is, maar kutkwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan je gewoon overal terugbrengen ja. Ik moet ook snel nieuwe bh's kopen, want m'n tieten zijn gegroeid. Maar ik haaat dat want nergens kan ik mijn maat krijgenHoe kan dat nou weer, alles onder E is prima te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn maat is nogal flexibelik kan t bij mij aanpassen aan het model inplaats van andersom
BH's shoppen is nogal awkward nu![]()
beetje brutaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Mijn maat is nogal flexibelik kan t bij mij aanpassen aan het model inplaats van andersom
BH's shoppen is nogal awkward numaar ga jij voor implantaten of hou je het gewoon bij wat je van die hormonen krijgt?
![]()
Moa, ik moet ook altijd ff zoeken voor ik een leuke bh vind met mijn maat. Meestal zijn die als eerste weg wel, a snap ik wel dat jij er meer moeite mee hebt. Echter denk ik dat Jum wel een E heeft hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, alles onder E is prima te krijgenklein rugje maar zit aardig wat tet op wel voor zo'n slank meisje.
![]()
Geen idee, ik weet nog niet wat het wordtschijnt genetisch te zijn, en een beetje minder dan dus je moeder of zusje bvb te worden en dat zou bij mij wel okay zijn
. En het duurt heeel lang (na een jaar heb je wel wat, maar t duurt zo'n 3 jaar dacht ik)
Dus ik weet het niet, ik wil eigenlijk zo min mogelijk neps zeg maar, dus als het niet hoeft dan liever niet, maar ik moet het dus afwachten.![]()
Ik heb 65D/E, en 65 omvang is nergens te krijgen. Nu moet ik 70D vinden, maar 70 in combinatie met D is ook nauwelijks te vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, alles onder E is prima te krijgenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Pfoh lijkt me lastig wel, ik zou echt dat geduld niet hebben denk en zeggen van Pleur er maar 2 C's in! Aan de andere kant kost dat niet niets ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef Maisnon het volgende:
Geen idee, ik weet nog niet wat het wordtschijnt genetisch te zijn, en een beetje minder dan dus je moeder of zusje bvb te worden en dat zou bij mij wel okay zijn
. En het duurt heeel lang (na een jaar heb je wel wat, maar t duurt zo'n 3 jaar dacht ik)
Dus ik weet het niet, ik wil eigenlijk zo min mogelijk neps zeg maar, dus als het niet hoeft dan liever niet, maar ik moet het dus afwachten.
Wat doe je met je haar? Laseren?![]()
Ik vind al helemaal niks leuksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moa, ik moet ook altijd ff zoeken voor ik een leuke bh vind met mijn maat. Meestal zijn die als eerste weg wel, a snap ik wel dat jij er meer moeite mee hebt. Echter denk ik dat Jum wel een E heeft hoorklein rugje maar zit aardig wat tet op wel voor zo'n slank meisje.
Volgensmij denken die shops dat alleen oma's grote borsten hebben ofzo.
![]()
70D is inderdaad ook een kutmaat ja, ook een tijdje mee gelopen maar heb daar maar 2 bh's van. Tieten zijn echt hinderlijke kutdingen zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb 65D, en 65 omvang is nergens te krijgen. Nu moet ik 70D vinden, maar 70 in combinatie met D is ook nauwelijks te vinden.ze weten nooit hoe groot ze willen zijn bij mij, heb echt bh's in alle maten liggen inmiddels
![]()
![]()
Ja, mn gezichtshaar. Heb niet zo veel, beetje op mn kin, en mn bovenlip zeg maar. De rest van de haren veranderen vanzelf naar normaal zeg maarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Pfoh lijkt me lastig wel, ik zou echt dat geduld niet hebben denk en zeggen van Pleur er maar 2 C's in! Aan de andere kant kost dat niet niets ofzo
Wat doe je met je haar? Laseren?maar daar dus niet. Dat wordt trouwens wel vergoed. Moet ik dus de komende maanden elke maand doen, maar ik moet nog een huidtherapeut ervoor uitkiezen.
Nouja, dat dus, en borstgroei, mag van mij behoorlijk snel komen. Ik ben dit jaar elke dag mezelf geweest tot nu toe![]()
en het moeilijkste is gewoon de drempel van uit bed komen, maar dat ik dan nog niet... af ben. Dus dat ik nog zoveel tijd in mn gezicht moet steken en dus borsten die nep zijn.
Voor de buitenwereld valt het natuurlijk niet op, maar voor mij merk ik dat het wel een hele stap is telkens. Kan niet even een lui dagje doen, zal ik maar zeggen![]()
![]()
Bet your female friend that she can use both of her elbows to touch her belly button. Thank me later.
Ik deed het, en voel me een mongool.![]()
Vind het ook raar dat ze nooit leuke hebben bij grote maten. Ja, het gaat bij grote tetten vooral om goede ondersteuning, en mooie stofjes in dat formaat zullen ze wel te duur vinden ofzo. Vroegere vriendin van me had ook echt een partij borsten, op haar 14de al, arm kind, maar ze heeft inmiddels verkleining gedaan, echtr daarna zijn ze weer gegroeid dus nu heeft ze alsnog F of G ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind al helemaal niks leuksVolgensmij denken die shops dat alleen oma's grote borsten hebben ofzo.
![]()
Wauwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat ze nooit leuke hebben bij grote maten. Ja, het gaat bij grote tetten vooral om goede ondersteuning, en mooie stofjes in dat formaat zullen ze wel te duur vinden ofzo. Vroegere vriendin van me had ook echt een partij borsten, op haar 14de al, arm kind, maar ze heeft inmiddels verkleining gedaan, echtr daarna zijn ze weer gegroeid dus nu heeft ze alsnog F of G ofzo.Nja, moet binnen 2 maanden zorgverzekering zoeken en dan sowieso eentje waarbij borstshit vergoed word. Wil het heeeul graag kleiner
![]()
![]()
LOL.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Bet your female friend that she can use both of her elbows to touch her belly button. Thank me later.
Ik deed het, en voel me een mongool.Aight, ik wil ook een paar van die spuiten danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, mn gezichtshaar. Heb niet zo veel, beetje op mn kin, en mn bovenlip zeg maar. De rest van de haren veranderen vanzelf naar normaal zeg maarmaar daar dus niet. Dat wordt trouwens wel vergoed. Moet ik dus de komende maanden elke maand doen, maar ik moet nog een huidtherapeut ervoor uitkiezen.
Nouja, dat dus, en borstgroei, mag van mij behoorlijk snel komen. Ik ben dit jaar elke dag mezelf geweest tot nu toe![]()
en het moeilijkste is gewoon de drempel van uit bed komen, maar dat ik dan nog niet... af ben. Dus dat ik nog zoveel tijd in mn gezicht moet steken en dus borsten die nep zijn.
Voor de buitenwereld valt het natuurlijk niet op, maar voor mij merk ik dat het wel een hele stap is telkens. Kan niet even een lui dagje doen, zal ik maar zeggenIk ben echt een aap joh.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik deed het, en voel me een mongool.hij gaat nog verder, je kan dan zeggen dat als het niet voor je navel lukt, je achter je rug je ellebogen tegen elkaar kan doen
![]()
Ik snap niet dat er zo weinig bh's met omtrek 70 zijn. Volgens mij zijn er heel veel dames die dat eigenlijk nodig hebben, maar die gewoon maar 75 dragen, omdat 70 er lang niet altijd is. Of ze weten niet eens dat 70 eigenlijk beter zit.![]()
Ik weet niet. Ik begin altijd op de grootste stand en later lubbert ie uit (heb altijd cheap ass hunkemoller beha's) en dan moet ie op zijn strakst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:38 schreef Maisnon het volgende:
Is de omtrek eigenlijk altijd de grootste stand als je er meerdere hebt zal ik maar zeggen?![]()
Ik zie bijna alleen maar 80 en 85, zelfs 75D hangt er vaak niet tussen wanneer ik ga kijken. Ligt wel aan het filliaal ook, in Utrecht ga ik het nieteens meer proberen daar hangt nooit wat ik zoek/nodig heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:36 schreef Chai het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig bh's met omtrek 70 zijn. Volgens mij zijn er heel veel dames die dat eigenlijk nodig hebben, maar die gewoon maar 75 dragen, omdat 70 er lang niet altijd is. Of ze weten niet eens dat 70 eigenlijk beter zit.
Denk dat als je bh's gaat shoppen je het beste naar kleinere stadjes kunt gaan, daar zijn de algemene maten minder snel op denk ik, ik slaag hier beter dan in grote steden.![]()
Je moet bh's ook niet in de wasmachine gooien mutsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik begin altijd op de grootste stand en later lubbert ie uit (heb altijd cheap ass hunkemoller beha's) en dan moet ie op zijn strakst.Ik was ze met de hand, lubberen niet. En hou ook altijd de grootste haakjes aan.
![]()
Ik ben best breed (niet van vet, maar van ribbenkast), want ik ben ook lang. alleen ik moet wel 75 dragen, want anders zitten die beugels gewoon in mijn oksel. :S Als ik de omtrek meet is het echt iets van 87 cm, maar 75 zit beter dan 80.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zie bijna alleen maar 80 en 85, zelfs 75D hangt er vaak niet tussen wanneer ik ga kijken. Ligt wel aan het filliaal ook, in Utrecht ga ik het nieteens meer proberen daar hangt nooit wat ik zoek/nodig heb.
Denk dat als je bh's gaat shoppen je het beste naar kleinere stadjes kunt gaan, daar zijn de algemene maten minder snel op denk ik, ik slaag hier beter dan in grote steden.Niet allemaal toch? Iig op sommige staat dat ze met de handgewassen moeten worden, die koop ik dus nooit. En na het wassen en in de droger zit het wel weer tijdelijk strak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je moet bh's ook niet in de wasmachine gooien mutsIk was ze met de hand, lubberen niet. En hou ook altijd de grootste haakjes aan.
![]()
![]()
Ik let daar nieteens op, gooi gewoon nooit mijn bh's in de machinequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben best breed (niet van vet, maar van ribbenkast), want ik ben ook lang. alleen ik moet wel 75 dragen, want anders zitten die beugels gewoon in mijn oksel. :S Als ik de omtrek meet is het echt iets van 87 cm, maar 75 zit beter dan 80.
[..]
Niet allemaal toch? Iig op sommige staat dat ze met de handgewassen moeten worden, die koop ik dus nooit. En na het wassen en in de droger zit het wel weer tijdelijk strak.Elke week een emmer water mee onder de douche met al mijn handwas en dan ga ik zittend op de grond onder de douche lekker mijn kleertjes wassen onder het genot van muziekjes uit mijn telefoon.
![]()
Moet ik ook maar eens gaan doen dan als ik weer nieuwe heb dan. Ik was nu toch al een deel van mijn kleding zelf, omdat mijn moeder gewoon zonder te kijken alles uit bijv. de bonte was wasmand in de wasmachine dumpt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik let daar nieteens op, gooi gewoon nooit mijn bh's in de machineElke week een emmer water mee onder de douche met al mijn handwas en dan ga ik zittend op de grond onder de douche lekker mijn kleertjes wassen onder het genot van muziekjes uit mijn telefoon.
![]()
![]()
ik hoor dat het over tetten ging dus ik kwam maar even langs
Hey ik heb iets speciaals en ik laat het aan 1 iemand zien en dat herhaal ik hier zodat iedereen weet dat ik het aan 1 iemand laat zien
Ja sorry![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Hey ik heb iets speciaals en ik laat het aan 1 iemand zien en dat herhaal ik hier zodat iedereen weet dat ik het aan 1 iemand laat zien
Ja sorry![]()
![]()
Maisnon, van alle mensen. Gij snapt toch wel dat ik dat expres deed, omdat zij vroegen naar foto'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Ja sorry.
![]()
Nou huphup ik zie nog niks in mijn pm!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maisnon, van alle mensen. Gij snapt toch wel dat ik dat expres deed, omdat zij vroegen naar foto's.
Iets met dorpen en kut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef Phantomesse het volgende:
Kut, ik heb bladerdeeg nodig maar de winkel hier is dicht. NOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Tsssssk, toen jij vroeg om een naambriefjesfoto kreeg je die ook van mij, terwijl ik je nieteens kende ofzo of wist hoe je eruit zag, doe maar zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maisnon, van alle mensen. Gij snapt toch wel dat ik dat expres deed, omdat zij vroegen naar foto's.
![]()
![]()
que?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tsssssk, toen jij vroeg om een naambriefjesfoto kreeg je die ook van mij, terwijl ik je nieteens kende ofzo of wist hoe je eruit zag, doe maar zo![]()
Je weet het niet meerquote:
Stuur pic
Tevens is er nu ene look a like van Jum op Nickelodeon.
En nu niet meer, want het is veranderd in een monster![]()
![]()
Ally
Trouwens, je hebt wel fotos in je fobo gehad en die weet ik nog een beetje.
Maar vooral de itsallurebitch fotohoe zou het met itsmichabitch zijn
![]()
hakemdoordemiddenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Tsssssk, toen jij vroeg om een naambriefjesfoto kreeg je die ook van mij, terwijl ik je nieteens kende ofzo of wist hoe je eruit zag, doe maar zo![]()
Ik dacht dat ik afgelegener woonde dan jij, maar hier zijn de supermarkten op alle dagen minstens tot 8 u open. Waar woon jij ergens dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:13 schreef Phantomesse het volgende:
Kut, ik heb bladerdeeg nodig maar de winkel hier is dicht. NOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Hmm, ik heb toch wel eens met jou gecammed? Nou goed, je mist niets aan me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Ally
Trouwens, je hebt wel fotos in je fobo gehad en die weet ik nog een beetje.
Maar vooral de itsallurebitch fotohoe zou het met itsmichabitch zijn
Ja, wie zou anno 2012 de nieuwe itsmichabitch zijn? WD hield dat altijd zo mooi bij. Maar die is boos op me, dus daar krijgen we geen info meer van.![]()
Dat heb ik even gemist. Maar weet je zeker dat ze nog steeds boos is dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik heb toch wel eens met jou gecammed? Nou goed, je mist niets aan me.
Ja, wie zou anno 2012 de nieuwe itsmichabitch zijn? WD hield dat altijd zo mooi bij. Maar die is boos op me, dus daar krijgen we geen info meer van.![]()
![]()
Ik kan jullie mededelen dat Ally's haarkleur pretty geworden is.Dit is die van mij, nog wat donkerder dan op de pic. Balkje omdat ik een raar smoelwerk trok.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wie zou anno 2012 de nieuwe itsmichabitch zijn? WD hield dat altijd zo mooi bij. Maar die is boos op me, dus daar krijgen we geen info meer van.of wel? anders had ik het zeker onthouden, net als met ludosanders op de cam
Ja 2011 was het Kissies voor mij, maar die had geen photoshop maar plastische chirurgie gebruikt![]()
![]()
Treurnis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wie zou anno 2012 de nieuwe itsmichabitch zijn? WD hield dat altijd zo mooi bij. Maar die is boos op me, dus daar krijgen we geen info meer van.
Hmm, je ne sais pas. Ik dacht van welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij nietof wel? anders had ik het zeker onthouden, net als met ludosanders op de cam
Ja 2011 was het Kissies voor mij, maar die had geen photoshop maar plastische chirurgie gebruikt.
Oja, kissies.
Moooi zo donkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat Ally's haarkleur pretty geworden is.Dit is die van mij, nog wat donkerder dan op de pic. Balkje omdat ik een raar smoelwerk trok.
[ afbeelding ]!
Ze stuurde me laatst een PM uit het niets dat ze me haatte o.i.d. Ik weet serieus niet wat ik misdaan hebquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Maar weet je zeker dat ze nog steeds boos is dan?. Kan jij dat niet eens uitzoeken, Sherlock Sjaj?
![]()
Had jij een donkerdere kleur dan Ally? Ik dacht dezelfdequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]?
Maar heb jij van jezelf zulke krullen?![]()
Tli heb jij ook niet wat haartips voor mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]want t ziet er leuk uit!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie als eventuele lifelong ervaringexperts wat tips? Moet ik gewoon naar de kapper![]()
Mooi, vooral die lichte ogen met dat bruine haar. Speciaal gekruld voor de foto?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik denk dat wd gewoon weer haar willekeurige zelf is en dat uit het niets komt en straks weer niet zo isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, je ne sais pas. Ik dacht van wel.
Oja, kissies.
[..]
Moooi zo donker!
[..]
Ze stuurde me laatst een PM uit het niets dat ze me haatte o.i.d. Ik weet serieus niet wat ik misdaan heb. Kan jij dat niet eens uitzoeken, Sherlock Sjaj?
![]()
![]()
Denk niet dat daar veel aan uit te zoeken is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, je ne sais pas. Ik dacht van wel.
Oja, kissies.
[..]
Moooi zo donker!
[..]
Ze stuurde me laatst een PM uit het niets dat ze me haatte o.i.d. Ik weet serieus niet wat ik misdaan heb. Kan jij dat niet eens uitzoeken, Sherlock Sjaj?
of dat er überhaupt een reden voor is.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had jij een donkerdere kleur dan Ally? Ik dacht dezelfde?
Maar heb jij van jezelf zulke krullen?Nee zijn niet mijn eigen krullen, heb normaal stijl haar. En ja moet er toch mooi uitzien voor jou Vas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, vooral die lichte ogen met dat bruine haar. Speciaal gekruld voor de foto?Nee ik doe dat altijd want dan heb ik morgen grove slagen in mijn haar en hoef ik er niets aan te doen.
Maar bedankt!
Borderline is a bitch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat wd gewoon weer haar willekeurige zelf is en dat uit het niets komt en straks weer niet zo isNee, titi had donkerderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had jij een donkerdere kleur dan Ally? Ik dacht dezelfde?
Maar heb jij van jezelf zulke krullen?.
![]()
Wat wil je weten? Of wat wil je graag met je eigen haren? Recente pic van kleur en hoe lang het nu is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tli heb jij ook niet wat haartips voor mewant t ziet er leuk uit!
OH SNAP. Maar vind het sowieso weird, als ze er is komt ze een pic van haar kat plaatsen en dan is ze weer wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Borderline is a bitch.
[..]
Nee, titi had donkerder.
Maar waarom doet wd ineens alsof ze een leven heeft? Die was eerst 24/7 op FOK! en tumblr en alles, nu ineens niet?![]()
Als ik op fb kijk gaat ze wel steeds meer met andere meisjes om enzo. Dus denk dat ze in tegenstelling tot ons wel een leven heeft gekregen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar waarom doet wd ineens alsof ze een leven heeft? Die was eerst 24/7 op FOK! en tumblr en alles, nu ineens niet?All good things are wild and free.![]()
Het is wel een beetje jammer, want toen was de KLB SC tenminste altijd levend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:39 schreef Maisnon het volgende:
Nou dat vind ik wel goedwant ze had een periode dat ze echt echt echt heel heel veel op FOK zat
![]()
Ik ben nog steeds aan het strijden voor de terugkeer van Chris, dus wie weet kan hij dan weer een waardevolle bijdrage leveren aan de SC.![]()
wolvendagen
OH SHIT NU VIND ZE LAMONSTIJL DIT TOPIC
OH DUBBELSHIT NU HEB IK LAMON GETYPT EN KOMT HIJ OOK![]()
Ik weet zeker dat Phan haar zou doen. Jullie allemaal trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij zei jij ooit dat je haar zou doen.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Phan haar zou doen. Jullie allemaal trouwens..
![]()
Hoe kan ik helpen met deze strijd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben nog steeds aan het strijden voor de terugkeer van Chris, dus wie weet kan hij dan weer een waardevolle bijdrage leveren aan de SC.Jij niet?quote:Ja hoor. Puur op uiterlijk toch sowieso wel.
![]()
Mooie tas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Ik had Yvonne een berichtje gestuurd. Toen een vaag antwoord gekregen. Vervolgens weer iets teruggestuurd en nu nog geen antwoord gehad. Inb4 een admin of mod omdat ik Yvonne zeiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan ik helpen met deze strijd?
[..]
Jij niet?Ja hoor. Puur op uiterlijk toch sowieso wel.
. Misschien kan ik beter iets naar Danny sturen ofzo
.
![]()
Houd je bek, je bent geen vrouw en hebt geen smaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
Zou er nog niet dood in gevonden willen worden tliciouz.All good things are wild and free.![]()
Ooooh dat meisje, ja, ondanks dat ik blonde mensen er over het algemeen dom, makkelijk en doorzichtig uit vind zien zou ik haar toch wel geven ja.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
WD ken ik nietFoto?
En tli sorry ik moet me aansluiten bij panzermausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]dat hoofd. Ze ziet eruit alsof ze dagelijks coke snuiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat hoofd. Ze ziet eruit alsof ze dagelijks coke snuift![]()
![]()
![]()
Ik wou net zeggen, weet je wel niet wat ik allemaal mee sleepquote:
Ja ik las het maar ik heb er niet echt een duidelijke pic van, ik zal eens kijken! Nu heb ik het opgestoken![]()
![]()
Oh is dat ze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die 1e ook van Rickkun ofzo![]()
http://i52.tinypic.com/o5ceh2.jpg![]()
trouwens er was zo'n fok tool waar je kon zien wie over je gepraat heeft, weet iemand de link daarvan?![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
trouwens er was zo'n fok tool waar je kon zien wie over je gepraat heeft, weet iemand de link daarvan?Daar lijkt ze wel andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Allure_ het volgende:
http://i30.tinypic.com/24344kg.jpg
Zwart haar nog.
![]()
Haha RVquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef Allure_ het volgende:
http://i55.tinypic.com/10752yh.jpg![]()
![]()
Die arme jongen.
Ok, ik moet m'n mening wijzigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Allure_ het volgende:
http://i30.tinypic.com/24344kg.jpg
Zwart haar nog![]()
Mooie kleur. Met je ogerts.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Je mooie lange rechte haar wat doe je?!
Ah ik zie door die tool nu pas dat Jumi me heeft ingevuld bij leukste UI haha.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooie kleur. Met je ogerts.
Je mooie lange rechte haar wat doe je?!Maar mijn lange rechte haar?
Ik sta op 875 in de top 1000 posters van 2011.
Komt alleen maar door m'n crewwerkzaamheden hoor.full stops and exclamation marks![]()
http://i.imgur.com/SBcn8.pngquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wazzup dan?
Ik sta bij sinji's fok! vriendjes
Ik krijg als ik "zonder dat ik daarvoor in dat topic zat" alleen maar reacties waarbij ik wel gewoon in dat topic zat.![]()
Ja, ik ben stijl-haar-fan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je wel.Maar mijn lange rechte haar?
Dan moet je me maar een keer treffen als ik net onder de douche vandaan kom.quote:All good things are wild and free.![]()
Even zeggen wat iedereen nu denkt: Naakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je me maar een keer treffen als ik net onder de douche vandaan kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed plan. Of erin, kan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je me maar een keer treffen als ik net onder de douche vandaan kom.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even zeggen wat iedereen nu denkt: Naakt?Naakt douchen? Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
He hallo, daar ben ik weer.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ja ander keertje ik heb al meer dan 48 uur niet geslapen, dus dat ga ik even doen nu.
Doe de groetjes aan jullie moeders.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeeeeuk gekke Jajong, hoe was het? Alle details van thaise hoeren tot kotsen van het eten!All good things are wild and free.![]()
Verwar je me niet met Phanto?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ondertussen vertel jij ons gewoon spannende verhalen![]()
![]()
En lekkerste KLBchickquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Ah ik zie door die tool nu pas dat Jumi me heeft ingevuld bij leukste UI haha.
O maar dat was toch wel voorbijgekomen in de posts?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het verslag van vorige week.![]()
![]()
Nog lang niet uitgebreid genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O maar dat was toch wel voorbijgekomen in de posts?All good things are wild and free.![]()
Ja, wat zij zegt. Smerige details willen we.
Uitgebreid verhaal typen en PMen mag ook hoor.full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: