/carequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef febster het volgende:
Dus moppie, BB en SQ hebben als goede voornemens om dit jaar te stoppen met Fok!/Ehv topic; ik ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
maar nu kun je met je vingers scrollenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef ArTiC het volgende:
hmmmz...is wel ff wennen zo'n apple trackpad
wat dan? vond het wel leuk tijdverdrijfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:21 schreef ArTiC het volgende:
mogguh
ik zou echt niet meer weten hoe die film ging...zwaar geblokt in mijn geheugen...wat een drama.
en dan heb ik het niet over het genre van die film.
ja jij...jij bent Friesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat dan? vond het wel leuk tijdverdrijf
en je kan niet ruikenquote:
niks, dat is het mooiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:31 schreef -moppie- het volgende:
en dat heeft met film kijken te maken?
dat je Fries bent en niet kan ruiken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je wilde laten weten dat je ervan weet?
Hoe kom je daar nou weer bij maar we weten het zo langzamerhand toch wel.... je blijft in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat je Fries bent en niet kan ruiken?
is dat geheim?
niks mis met herhaling, niks mis met herhaling, niks mis met herhaling, niks mis met herhalingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij maar we weten het zo langzamerhand toch wel.... je blijft in herhaling vallen.
Ik zet nu de repeat knop uit!
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:47 schreef -moppie- het volgende:
boring, boring, boring, boring
vertel eens iets nieuws
Nee hoor. Goede voornemens zijn afvallen en sparenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef febster het volgende:
Dus moppie, BB en SQ hebben als goede voornemens om dit jaar te stoppen met Fok!/Ehv topic; ik ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
tussen al die andere engerdsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |