quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij deze.Vanaf 4 uur allemaal gerommel, af en toe een wee (denk ik) en harde buiken. En nu, niks meer. Heb dus heel lang wakker gelegen en had ook geen zin om naar beneden te gaan. Uiteindelijk om een uur of 9 weer in slaap gesukkeld.
Ik denk dat tweeoogje wel bezig zal zijn of was?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef tweeoogje het volgende:
Nee joh, hier ook niks. Brakke nacht, dus uitslapen.
Ik krijg gemiddeld 4x per dag de vraag (via sms/ tel/ fb/ twitter) of de baby er al is/ hoe het gaat. En ik word ook echt in de gaten gehouden: 'je hebt nog niks getwitterd vandaag'.. Dus ik heb besloten vanaf vandaag niks meer online te doen en minstens n uur te wachten met reageren op smsjes. Ze kunnen me allemaal wat.
Oh, en volgende keer vertel ik niemand de precieze uitgerekende datum.
Soempie, als jij met je gerommel nou eens even gaat bevallen? Dat het zo stiekem toch doorzet, dat lijkt mij wel wat!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zou het wel heel leuk vinden als we morgen alledrie beginnen.
Morgen gaan we in elk geval 's middags pannenkoeken eten en een flink stuk lopen. Wilde ik eigenlijk vandaag doen, maar ben er wat te laat voor uit bed gekomen. Enhad voor vandaag ook niet zo'n zin door vermoeidheid.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is uitgekocht door z'n vorige baas en begint in februari ergens anders. Dus als de baby nou snel komt kan hij ook langer genieten (van slapeloze nachten enzo).
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef Kyara het volgende:
Ooh dat is nu wel lekker inderdaad. Ik vind het hier nog spannend dat manlief minstens 1,5 uur reistijd heeft als het begint (en dan moet de NS ook nog een beetje meewerken....dus niet dat soort dingen als Covie Katy vanochtend had). Hoop dus maar dat het 's nachts begint.....
Je staat er bij in de OP trouwens. Weten jullie al wat het wordt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag weer op controle geweest bij de verloskundige. Altijd een mooi moment om die razendsnelle hartslag weer te horen
Dank je wel daarvoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je staat er bij in de OP trouwens. Weten jullie al wat het wordt?
Ik had zo'n duur ding uit Amerika laten komen, zo'n piestest die dan roze of blauw kleurt... Haske roze natuurlijk... Net zo duidelijk als de piemel die aan onze Pieter bleek te zitten bij de geslachtsechoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dank je wel daarvoor
Jazeker, het wordt een jongen![]()
Het mooiste daar aan vind ik nog altijd dat we een tijd geleden een kennis met z'n pendel hebben laten bepalen wat het geslacht zou worden. Volgens hem zou het een meisje worden, met absolute zekerheid. Ik kan bijna niet wachten om te vertellen dat ie het mis had
Haha! Ja en ik ben benieuwd hoever hij/zij er mee door was gegaan. Meeposten in t babytopic? Of zou t weer op een drama zijn uitgelopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben benieuwd of ie bij Mj wel had geklopt![]()
Of je pikt effe m'n grap voor m'n neus weg....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |