quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ha, het is duidelijk dat jij ons nog nooit gemeet hebt
Dan zal dat afvallen bij jou ook wel snel gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond 1170 kcal gedronken
En dat was nog 'met mate', ik drink soms wel eens 750 ml... Wat rond de 16-1700 kcal is![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan zal dat afvallen bij jou ook wel snel gaan
ik wilde het net posten, en dan nog een pak vruchtensap in mijn geval extra die ik anders niet zou drinken, 600 kcal aan vloeibaar suiker! Einz!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Lindytje het volgende:
En dan de volgende dag een liter melk, omdat ik zo'n dorst heb en dan alleen melk wil drinken...
Ohai, daar zijn de eerste 400 kcal van de dag alweer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink op een goede avond ook wel vijftien bier.... 2000 kcal
Op een gematigder avond 10 bier, 1350 kcal....
Op 1 week heb ik meestal 1 goede en 1 gematigde avond.... 3350 kcal per week gratis als ik niet meer zuip!
Dat zijn calorieen te waarde van ADHen voor 3 dagenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk de pizza die je haalt om je maag te kalmeren.
Ergo: niet meer drinken bespaart me zeker 6000 kcal per week![]()
Jaaa.... de hele dag verder vruchtensap drinken idd...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk de pizza die je haalt om je maag te kalmeren.
Ergo: niet meer drinken bespaart me zeker 6000 kcal per week![]()
te lam om een stukkie te gaan lopen of fietsen, tel die er ook nog maar bij!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa.... de hele dag verder vruchtensap drinken idd...
En 's avonds friet, of pizza idd...
Oh my god..![]()
Hoe is het mogelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er serieus gewoon een beetje stil van
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ook disturbing: dat we onze hersenen, levers en knieen er mee slopen maakt weinig indruk, maar nu we weten hoe dik we er van worden zijn we helemaal van de wapquote:
Same here, dinsdag, donderdag en zaterdag worden vaste wandeldagen, met zondag als extra optiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil drie keer in de week een uurtje gaan wandelen...
hardlopen ofzo trekken mijn enkels niet met dit gewicht, maar lopen moet goed te doen zijn
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook disturbing: dat we onze hersenen, levers en knieen er mee slopen maakt weinig indruk, maar nu we weten hoe dik we er van worden zijn we helemaal van de wap
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, dinsdag, donderdag en zaterdag worden vaste wandeldagen, met zondag als extra optie
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
Effe de bak buiten zetten...
Lichaamsbeweging!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
moggel! 3 topics gemist![]()
Opa mag vanmiddag naar huis
Dat is goed nieuws!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
Super!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
Als je nu ff 1 voor 1 aanpakt ipv. alles in 1 keer af te kappenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag je sowieso wel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je nu ff 1 voor 1 aanpakt ipv. alles in 1 keer af te kappen.
1 weekend per maand alcoholvrij en de overige weekenden max 1 avond alcohol.
Dat alleen al scheelt klauwen aan calorieen en geld.
En dan mag ik ook nog es een keer een biertje pakken.
Maar BB, we hebben het licht gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee SQquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Alcohol zoveel mogelijk mijden is echt wat anders dan niet meer roken ofzo. En ik vreet liever af en toe een koekje of een stukkie kaas dan dat ik zo door blijf klokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee SQals je nu heel veel dingen tegelijk gaat doen overbelast je jezelf op dat gebied en dan komt er niks van, babysteps
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Alcohol zoveel mogelijk mijden is echt wat anders dan niet meer roken ofzo. En ik vreet liever af en toe een koekje of een stukkie kaas dan dat ik zo door blijf klokken
Ik doe niet alles tegelijk voor mijn gevoel - maar het niet drinken van alcohol maakt andere zaken stukken eenvoudiger, zoals minder vet eten en meer bewegen, als een natuurlijk gevolg van het geen alcohol drinken. Ik zie alleen maar winst
Wat is het geworden??quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn eerste aankoop van 2012 is een feit
wii motion plus ... anders kan ik de nieuwe zelda niet spelenquote:
absoluutquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zie het zo: alles wat ik KAN vermijden zonder dat ik me daardoor ellendig voel is meegenomen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii motion plus ... anders kan ik de nieuwe zelda niet spelenik startte zaterdag heel enthousiast zelda, staat er "connect de wii motion plus" ... CRAAAAAAAP /trollface FUUUU
Morgen is ie binnen
Faal van maar 20 ekkies, netjes toch
Ohhhh, dat is zeker netjes ja!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii motion plus ... anders kan ik de nieuwe zelda niet spelenik startte zaterdag heel enthousiast zelda, staat er "connect de wii motion plus" ... CRAAAAAAAP /trollface FUUUU
Morgen is ie binnen
Faal van maar 20 ekkies, netjes toch
Jaa want ... ZELDAAAAAAquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is zeker netjes ja!!!![]()
En kak, dat als je wilt spelen, het niet kan... FFFUUUUUUUUUUUUU
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaa want ... ZELDAAAAAA
50 uur playtime, eens kijken of ik die er in een weekend doorheen kan halen
Neee das incl slapen, games speel je altijd sneller uit dan op het doosje staatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dan heb je alleen geen tijd meer om te slapen
ik ben ook alles of nietsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
en voor sommige mensen is minderen een goede optie. Ik ken mezelf echter ook al dertig jaar en ik ben nogal 'alles of niets'.
Idemquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder adviseert dan om voor tien uur niks te drinken. Ja, als ik pas na tien uur begin kan ik net zo goed naar bed gaan, zo redeneert mijn brein
Nou, dat lijkt me eigenlijk best hendig!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Incantrix het volgende:
SQ en Lindy, ik weet niet of julie trouwens een smartphone hebben? Ik heb een caloriëntelprogje (heet gewoon caloriënteller) en daar kun je heel makkelijk in bijhouden wat je eet. Je voert per maaltijd in, kunt zelf etenswaren toevoegen als die er nog niet instaan en bij een gedeeltelijke portie rekent 'ie zelf uit hoeveel dat dan is. En je hebt een blokje waarin met grote pixels aan wordt gegeven op hoeveel procent van de ADH je zit, in één oogopslag weet je genoegWaarschijnlijk vinden jullie het heel stom ofzo, maar mocht je bij willen houden is het echt heel handig
Oeh dat zou ik wel een goeie vinden iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Incantrix het volgende:
SQ en Lindy, ik weet niet of julie trouwens een smartphone hebben? Ik heb een caloriëntelprogje (heet gewoon caloriënteller) en daar kun je heel makkelijk in bijhouden wat je eet. Je voert per maaltijd in, kunt zelf etenswaren toevoegen als die er nog niet instaan en bij een gedeeltelijke portie rekent 'ie zelf uit hoeveel dat dan is. En je hebt een blokje waarin met grote pixels aan wordt gegeven op hoeveel procent van de ADH je zit, in één oogopslag weet je genoegWaarschijnlijk vinden jullie het heel stom ofzo, maar mocht je bij willen houden is het echt heel handig
N/pquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me eigenlijk best hendig!!
Thanx!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik wel een goeie vinden idd
Als ik nu eens een smartphone had.....![]()
Don't have en don't want, dan raak ik namelijk extreem geobsedeerd door elke calorie (been there, done thatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Incantrix het volgende:
Is ook niet voor iedereen ietsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Don't have en don't want, dan raak ik namelijk extreem geobsedeerd door elke calorie (been there, done that)
Toch bedankt
Naja, dat is dus voornamelijk als je begonnen bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
en voor sommige mensen is minderen een goede optie. Ik ken mezelf echter ook al dertig jaar en ik ben nogal 'alles of niets'.
Vind je dat fijn? Tafelzeil? Daar blijf je zo aan vast plakken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Incantrix het volgende:
Owja! Ik heb wel al gefaald dit jaar, meteen gisteren ookEen tafelzeil voor over onze nieuwe tafel tijdens het eten, zodat het hout niet meteen binnen een week weer moet worden geschuurd etc.
Kiektan:
[ afbeelding ]
oh, maar ik zeg ook niet: nooit meer, ik zeg vooral: zo weinig mogelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat is dus voornamelijk als je begonnen bent. Dan ga je voor alles
.
Nu hebben we afgesproken x weekenden niets, x weekenden wel.
Dan heb je in ieder geval nog weekenden waar het mag. Die kan je dan mooi op verjaardagen en feestjes plannen.
Ik ben ook niet echt met afvallen bezig (is ook niet nodig eigenlijk); maar om het gewoon in de gaten te houden; vind ik wel fijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is ook niet voor iedereen ietsIk vind het handig voor mezelf, maar ik lijn ook anders dan de meeste mensen.. Ik eet gewoon nog wel eens patat en elke dag heb ik wel hagelslag op brood, maar mezelf aan de ADH caloriën houden is voor mij al goed voor een kilo afvallen per week
En nee, ik zuip niet zo heel vaak teveel, maar ik vreet gewoon als een bootwerker
Dan moeten we een flinke molton hebben, de tafel is twee meter langquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vind je dat fijn? Tafelzeil? Daar blijf je zo aan vast plakken.
Wat mijn ma doet in het kader van "oh noes! mijn tafel"? Die legt eerst een molton op de tafel en dan het tafelkleed.
Ik hoef er maar 1900 in totaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
voor vnadaag zit ik op 352 cal, ik moet er volgens dat ding nog 1825!
Ik moet toch maar eens leren om te ontbijten; denk ik zoquote:
Ik ontbijt gewoon iets later. Als ik meteen ga eten als ik wakker ben, dan kots ik het er meteen weer uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens leren om te ontbijten; denk ik zoAls ik écht gezonder wil leven
Dit zijn 6 bekers koffie
Ga nu 3 sneetjes eten met krabsalade; dus dan kom ik op:
523 kcal
ow wacht heb ook nog mandarijntje op: + 25 kcal
3 broodjes met kaas + ham & 2 koffie met melk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb banaan, 1 broodje en cappuchino en glas melk
6 kopjes koffie is wel meer dan 15 cal toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens leren om te ontbijten; denk ik zoAls ik écht gezonder wil leven
Dit zijn 6 bekers koffie
Ga nu 3 sneetjes eten met krabsalade; dus dan kom ik op:
523 kcal
ow wacht heb ook nog mandarijntje op: + 25 kcal
Ja ik zie net dat je er 2 kan kiezen:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
6 kopjes koffie is wel meer dan 15 cal toch?
Mijn ninja edit; was niet ninja genoegquote:
maar dan is het wel 15cal x 6quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik zie net dat je er 2 kan kiezen:
Koffie zonder melk en met suiker -- 128 kcal
Of:
Koffie, zwart zonder melk en zonder suiker -- 15 kcal
*edit: Of ik lees beter... Eerste is met suiker... Ik drink hem dus zwart; en dan geeft ie 15 aan... Hmm
En er is een groot verschil tussen 1900kcal aan vetten naar binnen werken of groentequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Een meisje van 50 kilo heeft ook minder nodig dan een meisje van 75 kilo, vergeet dat niet he
Wat dat betreft doen die adviezen je wel tekort.... Een goede rekenmethode is ongeveer 25 kcal per kilo lichaamsgewicht per dag om op gewicht te blijven bij een niet te actieve levensstijl.
Om af te vallen ga je daar net wat onder zitten
Nee want ik heb ingevuld dat ik er 6 heb gedronken. En het totaal is: 15 kcal.quote:
Tevens, je moet proberen dat uit te balanceren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
En er is een groot verschil tussen 1900kcal aan vetten naar binnen werken of groente
Dat bedoelde ik te zeggen jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tevens, je moet proberen dat uit te balanceren.
Een emmer B&J is niet vergelijkbaar met 20 kilo broccoli uiteraard
Bummerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tevens, je moet proberen dat uit te balanceren.
Dat werd vroeger wel altijd gezegd; maar is niks van waar; toch?quote:
aaah checkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want ik heb ingevuld dat ik er 6 heb gedronken. En het totaal is: 15 kcal.
Ik heb me ook aangemeld. Dus nu rekent ie op mijn lichaamsgewicht en leeftijdIk krijg genoeg kcal binnen op 1 dag; alleen te veel vet (als ik even invul wat ik vandaag allemaal ga eten dan).
Op zich wel grappig om advies zo te lezen (niet dat ik het niet wist; maar goed..)
dat wordt dan voortaan zwarte koffie zuipenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
in een kop zwarte koffie zit 1 calorie ofzo
Dus daar word je niet dikker van.
VERDOMME SQ DAT WOU IK NIET WETENquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SLAAN !!!!quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus, ik ga douchen en in de tussentijd krijgen mijn moeder en zus het voor elkaar om alle cupcakes te vernaaien. Precies gezegd wat ze moesten doen maar nee luisteren is moeilijk
klopt, elke kop koffie moet je compenseren met eenzelfde hoeveelheid water bovenop je standaard anderhalve liter per dagquote:
Gelukkig ben ik er nog nietquote:
Hoe moeilijk is het om een bakplaat 2 minuten op de cakejes telaten liggen ipv 20 minuten zodat ze nu nog helemaal zompig zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog niet, dat gaat sowieso nog leuk worden met het eten
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, elke kop koffie moet je compenseren met eenzelfde hoeveelheid water bovenop je standaard anderhalve liter per dag
perzikdieet.. alles eten behalve perziken!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ooit eens het appeldieet gevolgd![]()
Net voor de maaltijd; telkens een appel eet... Stilt het honger gevoel waardoor je minder eet van je maaltijd
Maar ik ben geen appelfan; dus hield het ook niet langer dan een week vol
Ik vond ons komkommerdieet die we gisteren verzonnen hadden; beter !quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
perzikdieet.. alles eten behalve perziken!
mja, de ene zegt dit en de ander zegt dat... Hoe dan ook, beter om 'm zwart te drinken, dus dat hou ik ook lekker zo! Soberzo, koffie met melkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]http://www.gezondheidsnet(...)n-tijdens-het-lijnen
http://eten-en-drinken.in(...)offie-is-gezond.html
En nog veel meer te googlen.
koffie met melk iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, de ene zegt dit en de ander zegt dat... Hoe dan ook, beter om 'm zwart te drinken, dus dat hou ik ook lekker zo! Soberzo, koffie met melk
hee jonge, dat heb ik in 1997 al verzonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond ons komkommerdieet die we gisteren verzonnen hadden; beter !
Eat all the cucumbers !!!
Puke all the cucumbers !!!
Eat all the cucumbers puke !!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee jonge, dat heb ik in 1997 al verzonnen![]()
Nou.. De laatste jaren zijn daar veel onderzoeken naar gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, de ene zegt dit en de ander zegt dat... Hoe dan ook, beter om 'm zwart te drinken, dus dat hou ik ook lekker zo! Soberzo, koffie met melk
quote:
je schijnt ook kleinere tetten te krijgen van koffiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.. De laatste jaren zijn daar veel onderzoeken naar gedaan.
Maar goed; als je alles moet geloven; mogen we praktisch niks meer eten anyway
Ik bedoel: In een dieet mag je ook cola light gaan drinken. Lijkt me ook erg gezond idd; met al die andere troep die er in zit
* PriemGirl neemt nog een slokje van haar cola light
Briljante toevoeging; niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]nee, ik begon er ook over hoor
Alleen het weer terug opeten van de kots hebben jullie er bij bedacht
Nu snap ik mijn mini'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je schijnt ook kleinere tetten te krijgen van koffie
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/88200
Blij da'k veel koffie drink, anders was ik omgevallen
Da's waar, en een hendig sjieke manier om atjar te maken ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Briljante toevoeging; niet?
En goeikoop jonguhh !!
Cumcummersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
eat all the cucumbers!!!
hihi ik zei cum
berekenen? ik vul gewoon milk in en krijg een glas melk enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb ook die app toegevoegd! En wat hendig!! Je kan gewoon barcodes scannen. Dat is meestal de reden waarom ik stopte met tellen en bijhouden, omdat ik dan de calorieen moest berekenen enzo. Maar nu herkent hij zelfs mijn Lidl freeway cola!
Haha nee, maar als je dan iets eet wat niet in de lijst staat bedoel ik. Net zoals nu met mijn cola, stond er alleen coca-cola toen ik zocht. Maar als ik dan barcode scan vindt hij de lidl cola ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
berekenen? ik vul gewoon milk in en krijg een glas melk enzoof doe ik het nou fout?
Ik heb een Nederlandse, heet calorietellerquote:
Hij herkent c1000 ham nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse, heet calorieteller
oh check! Ik heb een engelsequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nee, maar als je dan iets eet wat niet in de lijst staat bedoel ik. Net zoals nu met mijn cola, stond er alleen coca-cola toen ik zocht. Maar als ik dan barcode scan vindt hij de lidl cola ook
De hond doet gezonder dan jou mevrouwtje!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Ja?? Lig ik zo het meest in de weg? Met mijn nieuwe broccoli-knuffel?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De hond doet gezonder dan jou mevrouwtje!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
je moet spelen mens. Snap dat dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei het, de derde dag is killing!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
Tering wat gaan jullie snel![]()
Ik ben nog geen gram aangekomen in de feestdagen, pondje lichter zelfs![]()
Maar dat is momenteel mijn minste zorg. Ik ben echt een gevecht aan het leveren tegen die verrekte nicotineverslaving. Voel me fysiek gewoon ziek vandaag. Hele vervelende hoofdpijn, enorme behoefte aan enerie/suiker, duizelig, misselijk, moe...you name it. Ik ben blij dat ik vrij ben. Morgen wel werken tho maar ik hoop dat dit gevoel dan wat minder is....
Maar nog steeds niet gerookt!!
Daar heb ik toch heul geen zin in johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet spelen mens. Snap dat dan.
Ik vind je zo'n bikkel!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
Maar dat is momenteel mijn minste zorg. Ik ben echt een gevecht aan het leveren tegen die verrekte nicotineverslaving. Voel me fysiek gewoon ziek vandaag. Hele vervelende hoofdpijn, enorme behoefte aan enerie/suiker, duizelig, misselijk, moe...you name it. Ik ben blij dat ik vrij ben. Morgen wel werken tho maar ik hoop dat dit gevoel dan wat minder is....
Ik vind het echt zo knap van je!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ja, maar Sien wčlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb ik toch heul geen zin in joh
Bwhehehehe, dat is ook altijd leuk jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier geen hond te zien vandaag, mam probeerde nageltjes te knippen
Morgen half 12 gaat ie eraanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, dat is ook altijd leuk ja
Nee, want als ik dan de broccoli probeer te pakken rent ze hard weg en gaat ze onder tafel liggen met de broccoliquote:
ja, dan moet jij er achteraan lopen om 'm af te pakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want als ik dan de broccoli probeer te pakken rent ze hard weg en gaat ze onder tafel liggen met de broccoli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Nee jonge, dat ga ik binnen toch niet doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan moet jij er achteraan lopen om 'm af te pakken![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
De rust is wedergekeerd, de dozen zijn uitgepakt, dus dan kun je tukken....Dozen, einz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan jullie bouwen?disclaimer
Hoe heet ie dan en apple appstore?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse, heet calorieteller
Hij heet calorieteller en nee Android marketquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heet ie dan en apple appstore?
Dozen zijn THA BEST EVER!!!11!1!11EINZ!!11!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dozen, einz!
Wat gaan jullie bouwen?
calorieteller applestore jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heet ie dan en apple appstore?
Expedits schijnen lastig, maar het is IKEA, dat kan iedereenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:09 schreef Lindytje het volgende:
rost zometeen die hele expedit in elkaar vrees ik ...
(het past uiteraard allemaal nét niet)
Oh, ja, het lúkt ook wel hoor!! Ik moet alleen op tijd de hamer afpakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Expedits schijnen lastig, maar het is IKEA, dat kan iedereen
Dat is toch bijna een TD-bestellingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
32,50 rente over mijn spaargeld! Dat vind ik best veel.
Hihi, precies!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is toch bijna een TD-bestelling![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Joysa het volgende:
hoe moet je ook alweer potjes openmaken die echt niet open willen?
heet water?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, het lÃēkt ook wel hoor!! Ik moet alleen op tijd de hamer afpakken
Hoe groot zijn ze nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Loqi het volgende:
ik vond het hier zo rustig.. zaten de 2 monsters boven en hadden ze een deur dichtgeduwd.. en ze snappen nog niet helemaal dat ze die zelf ook open kunnen hengelen..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Loqi het volgende:
ik vond het hier zo rustig.. zaten de 2 monsters boven en hadden ze een deur dichtgeduwd.. en ze snappen nog niet helemaal dat ze die zelf ook open kunnen hengelen..
Doe je beter dan ik, met m'n 1.56quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
32,50 rente over mijn spaargeld! Dat vind ik best veel.
de krabpaal is echt de aankoop van het jaar geweest (na de katten danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe groot zijn ze nu?
M.a.w.: doe nog eens peekshurs, ze zijn zo leuk!!![]()
En wat vinden ze van de krabpaal?
Dat is fijn! Heb je dat hele bouwwerk niet voor niks aangeschaftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
de krabpaal is echt de aankoop van het jaar geweest (na de katten dan) ze vinden hem helemaal super
![]()
ze zijn nu 3300 gram en 2600 gram![]()
even kijken of ik nog nieuwe pics heb
Ja, die van jou gaan ook midden in de nacht voor de deur zitten mauwen dat ze uit de slaapkamer willen... doe je de deur open, gaan ze nietquote:
dat zou zo kut geweest zijn, weet je hoe veel lak ik daar van had kunnen kopen? einz!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is fijn! Heb je dat hele bouwwerk niet voor niks aangeschaft![]()
Riesen-kitties!!![]()
Joepie!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou zo kut geweest zijn, weet je hoe veel lak ik daar van had kunnen kopen? einz!
heb ze net samen op schoot gezet en wat onscherpe pix gemaaktff verkleinen en uploaden
Oeh, dat is tofquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag vrijdag bij de fysio proberen te gaan fietsen
tsja, dan moet puckzzz ook maar niet zo'n sukk0l zijn om ze binnen te latenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die van jou gaan ook midden in de nacht voor de deur zitten mauwen dat ze uit de slaapkamer willen... doe je de deur open, gaan ze nietEr probeert er dan nog eentje extra naar binnen te sneaken... Stomme beesten
![]()
oehquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag vrijdag bij de fysio proberen te gaan fietsen
KITTEEEEEEHSSSS SO FLUFFFFFFYquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
oehsucces!
Samen op schoot gaat al niet meer fatsoenlijk, Ayron ligt op Brody anders paste het niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kittiesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
oehsucces!
Samen op schoot gaat al niet meer fatsoenlijk, Ayron ligt op Brody anders paste het niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bewegen![]()
Hoe gaat het met de kast?
rode katers zijn ook epischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Die andere is ook cute hoor, maar rode katters
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!!!![]()
Loqi, ze blijven echt briljant!!!![]()
![]()
Natuurlijk, het zijn gewoon bazenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
rode katers zijn ook epischhij gedraagt zich ook als een echte rooie
[..]ik vind het zo leuk dat jullie zo enthousiast zijn
Ja echt vreselijk. Ik moet zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog niks gegeten vandaag want ik heb niks in huis. Maar het is zooooon kutweer
dank jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een geweldige beeste loqi![]()
![]()
MINI TIJGERS !!
Die Coonstemmetjes zijn echt maf inderdaad. Gigantisch beest en het enige wat eruit komt is "Mieuw?"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
dank je![]()
als ze nou ook nog een beetje als tijgers zouden klinken..maar nee.. het enige wat er uit komt ie een heel hoog en zielig 'iiiieeeeeeeeeeep' of 'prrtprrt'
Ik ben ooit vanaf een halve meter afstand uitgegromd door een siberische tijgerkater. Geloof me, dat wil je nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
dank je![]()
als ze nou ook nog een beetje als tijgers zouden klinken..maar nee.. het enige wat er uit komt ie een heel hoog en zielig 'iiiieeeeeeeeeeep' of 'prrtprrt'![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ooit vanaf een halve meter afstand uitgegromd door een siberische tijgerkater. Geloof me, dat wil je niet
(lang leve backstage tours door je dierverzorgende schoonzusjeTijger was boos omdat ie dacht dat ik z'n kip af zou pakken
)
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef milka82 het volgende:
Kelere, moet ik vast hout gaan verzamelen voor een ark? Wat een pokkeweer!
bleh, succes!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
Ik ga het toch maar proberen. Hup de regen in.
Het is hier gewoon weer helder.quote:
serieus?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Poepzooi!!!! Er zitten al krassen in de vloer waar de oude verf doorheen komt![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Poepzooi!!!! Er zitten al krassen in de vloer waar de oude verf doorheen komt![]()
Jaquote:
hoeveel lagen lak zitten er op?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Waarschijnlijk van het 'overflippen' van de expedit bij het in elkaar zetten...
tsjoe tsjoe....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:28 schreef Lindytje het volgende:
Stuur die ark hierheen Milka, we verdrinken bijna hier!!!!!(maar het regent serieus heeeeeeeeeeeel hard...)
Mja, dat blijft natuurlijk kloten met een vloer... Eigenlijk moet je flink schuren, gronden, lakken, nog meer lakken, blanke lak er overheen en dan twee weken uit laten harden. Maar ja, dat lukt haast nooit qua tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Twee...
Meer kregen we qua tijd niet voor elkaar helaas.
Ja, zoveel tijd hadden we helaasch niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, dat blijft natuurlijk kloten met een vloer... Eigenlijk moet je flink schuren, gronden, lakken, nog meer lakken, blanke lak er overheen en dan twee weken uit laten harden. Maar ja, dat lukt haast nooit qua tijd.
Ik heb het in onze studeerkamer ook, de helft van de lak is er alweer af gesleten
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef megamandy het volgende:
UFT! Attentie attentie, ik heb het geld overgemaakt
Laat het lakje maar komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Joysa het volgende:
Als ze je zo graag wilden hebben, hadden ze wel eerder gebeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, het gesprek was al weird, toen hoefde het van mij al niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ze je zo graag wilden hebben, hadden ze wel eerder gebeld.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad, het gesprek was al weird, toen hoefde het van mij al niet meer
Goeden keuzen chick! Het is daar sowieso raar...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad, het gesprek was al weird, toen hoefde het van mij al niet meer
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden keuzen chick! Het is daar sowieso raar...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Joysa het volgende:
Volgens mij is dat een heel verstandigen keuze. Wat een weirdo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik vrees van wel jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe de fuck voer ik witlofschotel nou in die calorieding in?je moet alle ingredienten los teovoegen ofzo?
dit is niets voor mij denk ikquote:
O nee dat zou ik ook niet doen....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is niets voor mij denk ikik heb geen idee hoeveel van wat er in zit, ik ben zo slecht in dat soort dingen inschatten
Heb je het helemaal zelf gemaakt of uit een pakje? Anders staat het misschien op het pakje. Of je kan een recept op inet opzoeken dat verwant is aan de jouwe. Vaak staan daar ook calorieÃĢn bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is niets voor mij denk ikik heb geen idee hoeveel van wat er in zit, ik ben zo slecht in dat soort dingen inschatten
Windows 7? Die vind het leuk om scannerts te pesten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef Mss het volgende:
Wtf, mijn scannert doet het niet als ik vanuit het apparaat zelf de opdracht geef, maar wel als ik vanuit mijn pc de opdracht geef. Weird.
Bingoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Windows 7? Die vind het leuk om scannerts te pesten.
het is vooral bewustwording. Veel mensen hebben echt geen idee wat er in hun voeding zitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even serieus... Sjaan, waarom houdt je je bezig met kcal tellen? Je bent hartstikke dun! Ik weet hoe het voelt als je dan even wat aankomt, ik ben daar ook een muts mee. Maar kcal bijhouden hoef jij echt niet te doen. Dan snoep je even wat minder en trekt het vanzelf wel bij.
En serieuze vraag: is het wel goed om op dieet te gaan voor jouw lichaam? (niet suggestief bedoeld hoor, ik heb gewoon geen idee).
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje allergisch voor calorieÃĢn tellen geworden, zou niemand moeten doen
Ik ben al sinds september aan het afvallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik vind dit topic best wel cliche.
Januari: ZOMG WE GAAN GEZOND LEVEN
Februari: Never mind
December: Volgend jaar gaan we gezond leven EINZ!
(en dat dan elk jaar herhalen)
Datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is vooral bewustwording. Veel mensen hebben echt geen idee wat er in hun voeding zit
maar het is salade, dus het is gezond!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef Mss het volgende:
Of zoals de aardappelsalade van mijn oma. Dat is gewoon een emmer mayo met gekookte aardappel en af en toe een verdwaalde augurk.
Datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het is salade, dus het is gezond!
Ik ben echt zo enorm goed in kop-in-het-zand-politiek dat het voor mij een goede manier is om grip op mijn voeding te krijgen en eerlijk tegen mezelf te zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar even serieus... Sjaan, waarom houdt je je bezig met kcal tellen? Je bent hartstikke dun! Ik weet hoe het voelt als je dan even wat aankomt, ik ben daar ook een muts mee. Maar kcal bijhouden hoef jij echt niet te doen. Dan snoep je even wat minder en trekt het vanzelf wel bij.
En serieuze vraag: is het wel goed om op dieet te gaan voor jouw lichaam? (niet suggestief bedoeld hoor, ik heb gewoon geen idee).
Eigenlijk ben ik gewoon een beetje allergisch voor calorieën tellen geworden, zou niemand moeten doen
Omdat dat handig is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bewustwording snap ik, maar waarom heb je dan een kcal-teller nodig die van alles wat je op een dag eet bijhoudt hoeveel er in zit en hoeveel je dan in totaal krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |