quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ha, het is duidelijk dat jij ons nog nooit gemeet hebt
Dan zal dat afvallen bij jou ook wel snel gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond 1170 kcal gedronken
En dat was nog 'met mate', ik drink soms wel eens 750 ml... Wat rond de 16-1700 kcal is![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan zal dat afvallen bij jou ook wel snel gaan
ik wilde het net posten, en dan nog een pak vruchtensap in mijn geval extra die ik anders niet zou drinken, 600 kcal aan vloeibaar suiker! Einz!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Lindytje het volgende:
En dan de volgende dag een liter melk, omdat ik zo'n dorst heb en dan alleen melk wil drinken...
Ohai, daar zijn de eerste 400 kcal van de dag alweer
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik drink op een goede avond ook wel vijftien bier.... 2000 kcal
Op een gematigder avond 10 bier, 1350 kcal....
Op 1 week heb ik meestal 1 goede en 1 gematigde avond.... 3350 kcal per week gratis als ik niet meer zuip!
Dat zijn calorieen te waarde van ADHen voor 3 dagenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk de pizza die je haalt om je maag te kalmeren.
Ergo: niet meer drinken bespaart me zeker 6000 kcal per week![]()
Jaaa.... de hele dag verder vruchtensap drinken idd...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
En natuurlijk de pizza die je haalt om je maag te kalmeren.
Ergo: niet meer drinken bespaart me zeker 6000 kcal per week![]()
te lam om een stukkie te gaan lopen of fietsen, tel die er ook nog maar bij!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa.... de hele dag verder vruchtensap drinken idd...
En 's avonds friet, of pizza idd...
Oh my god..![]()
Hoe is het mogelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er serieus gewoon een beetje stil van
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ook disturbing: dat we onze hersenen, levers en knieen er mee slopen maakt weinig indruk, maar nu we weten hoe dik we er van worden zijn we helemaal van de wapquote:
Same here, dinsdag, donderdag en zaterdag worden vaste wandeldagen, met zondag als extra optiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil drie keer in de week een uurtje gaan wandelen...
hardlopen ofzo trekken mijn enkels niet met dit gewicht, maar lopen moet goed te doen zijn
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook disturbing: dat we onze hersenen, levers en knieen er mee slopen maakt weinig indruk, maar nu we weten hoe dik we er van worden zijn we helemaal van de wap
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, dinsdag, donderdag en zaterdag worden vaste wandeldagen, met zondag als extra optie
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
Effe de bak buiten zetten...
Lichaamsbeweging!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
moggel! 3 topics gemist![]()
Opa mag vanmiddag naar huis
Dat is goed nieuws!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
Super!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
Als je nu ff 1 voor 1 aanpakt ipv. alles in 1 keer af te kappenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag je sowieso wel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je nu ff 1 voor 1 aanpakt ipv. alles in 1 keer af te kappen.
1 weekend per maand alcoholvrij en de overige weekenden max 1 avond alcohol.
Dat alleen al scheelt klauwen aan calorieen en geld.
En dan mag ik ook nog es een keer een biertje pakken.
Maar BB, we hebben het licht gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee SQquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Alcohol zoveel mogelijk mijden is echt wat anders dan niet meer roken ofzo. En ik vreet liever af en toe een koekje of een stukkie kaas dan dat ik zo door blijf klokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee SQals je nu heel veel dingen tegelijk gaat doen overbelast je jezelf op dat gebied en dan komt er niks van, babysteps
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Alcohol zoveel mogelijk mijden is echt wat anders dan niet meer roken ofzo. En ik vreet liever af en toe een koekje of een stukkie kaas dan dat ik zo door blijf klokken
Ik doe niet alles tegelijk voor mijn gevoel - maar het niet drinken van alcohol maakt andere zaken stukken eenvoudiger, zoals minder vet eten en meer bewegen, als een natuurlijk gevolg van het geen alcohol drinken. Ik zie alleen maar winst
Wat is het geworden??quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn eerste aankoop van 2012 is een feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |