Hij is alweer wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Best wel
[..]
moet ik dan gelijk 12 stuks?
LINK
Je verzend veel post?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
Heb er nu een voor Frankeermachines.
Ooglaseren kan toch niet altijd? Bij mijn moeder kan het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:10 schreef palawan het volgende:
Ooglaseren, met nieuwjaarskorting!
Best tof, als ik het geld had zou ik het doen
heeft met de kwaliteit van je hoornvlies te maken geloof ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooglaseren kan toch niet altijd? Bij mijn moeder kan het niet.
Klopt, ligt aan wat er allemaal mis is. en of je hoornvlies wel dik genoeg is, of je oogsterkte nog verandert etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooglaseren kan toch niet altijd? Bij mijn moeder kan het niet.
Zorgen dat er niemand thuis is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
Jij werkt toch bij de post Captain_Maximum?
Weet jij of je pakketjes naar het postkantoor kunt laten sturen in plaats van naar je huis?
Net alsof je van tevoren weet op welke dag je pakket bezorgd gaat worden. En alsof je daar invloed op hebt, of je ouders thuis zijn.quote:
Mja dat klopt... Sorry hoor dat ik ook mee wil denken...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof je van tevoren weet op welke dag je pakket bezorgd gaat worden. En alsof je daar invloed op hebt, of je ouders thuis zijn.
Op sommige websites kan je pakketjes tegenwoordig naar afhaalpunten laten bezorgen. Het komt alleen nog niet vaak voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof je van tevoren weet op welke dag je pakket bezorgd gaat worden. En alsof je daar invloed op hebt, of je ouders thuis zijn.
Je bestelt iets wat je ouders niet mogen zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Track & Trace?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja dat klopt... Sorry hoor dat ik ook mee wil denken...
Liever niet nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bestelt iets wat je ouders niet mogen zien?
Dit zou zo handig zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op sommige websites kan je pakketjes tegenwoordig naar afhaalpunten laten bezorgen. Het komt alleen nog niet vaak voor.
Dit vind ik een goed plan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Stuur het naar newb. Als hij een pakketje krijgt kan die gewoon zeggen dat het voor jou is en dat het dus niet open mag.
Mwah, denk niet dat ze dat begrijpen op mijn werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan je het niet op je werk laten bezorgen?
Ze hoeven alleen een pakketje in ontvangst te nemen of het te weigeren zodat het direct naar het postkantoor gaat. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat ze dat begrijpen op mijn werk.
Het is alleen zo raar dat het op hun adres bezorgd wordt terwijl ik in dezelfde straat woonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen een pakketje in ontvangst te nemen of het te weigeren zodat het direct naar het postkantoor gaat. Zo moeilijk is dat toch niet?
Nog niets, ik wilde eerst dit wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
Nu wil ik natuurlijk wel weten wat je besteld hebt he.
Behalve in landen uit het voormalige Britse Gemenebest. Dan moet je rechts, links, rechts kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Vergeet niet ook links, dan rechts en dan weer links te kijken!
Alsof je de eerste bent die zoiets doet. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is alleen zo raar dat het op hun adres bezorgd wordt terwijl ik in dezelfde straat woon
Ik kan het wel doen. Lekker makkelijk afhalen wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je de eerste bent die zoiets doet. Maak je geen zorgen.
Wat ga je bestellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niets, ik wilde eerst dit weten
Ligt een beetje aan de verhoudingen tussen jou en je baas. Als ze direct naar je ouders lopen wordt het vervelend ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is alleen zo raar dat het op hun adres bezorgd wordt terwijl ik in dezelfde straat woon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Qua dingen om te bestellen, of qua manieren dat je ouders het niet vinden?quote:
Dingen om te bestellen. Ik heb een voorraad naaispullen waar niemand ooit in kijkt, dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua dingen om te bestellen, of qua manieren dat je ouders het niet vinden?
Ligt er namelijk aan wat het is, en waar je het gaat bestellen..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wat doe je newb aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zei dat die ingang mijn alleenrecht wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know.
[..]
Newb vindt dat lekker, man.
Heul nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij zei dat die ingang mijn alleenrecht was
Wat gemeen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen. Ik heb een voorraad naaispullen waar niemand ooit in kijkt, dat is het probleem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor als Newb vervelend is
Dat zei hij ook tegen mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]33% korting! Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor als Newb vervelend isEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |