SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel daarom ook voor om met z'n allen de handen inéén te slaan en FOK! te helpen met nieuwe bannerboeren die geen moeite hebben met een tet hier of daar.Hoe gaan we dat doen?
We kijken rond, we vragen via via, we persen af en we bedelen.
Let wel : Neem geen contact op met banner boeren namens FOK! of in enige zin FOK! te noemen. Daarmee verpesten we ons doel en kunnen we FOK! schade toe brengen, dat willen we dus niet.
Mochten we een mooi pakket aan informatie hebben samen gesteld, dan zullen we dit uitreiken aan de admins en kunnen we hopen op een jaar vol met tetten in ONZ.
Gegroet, uw redder in nood, uw Messias, uw vriend en krentenbaard
Monopoly
[ Bericht 1% gewijzigd door Oerbeer op 03-01-2012 04:15:45 ]
is toch geen gekloot a zemmelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tief op, ik zoek geen gekloot hier, enkel mensen die kunnen/willen helpen.
Captain Americaquote:
Oh god oh god , iemand heeft een blik azijnpissers open gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 05:19 schreef Faazz het volgende:
Klagen dat Fok kapot gaat en dan shit van dumpert plaatsen
Hij is al pleiten dus ik denk dat hij morgen wakker wordt en denkt: "Had ik dat nou maar niet gepost".quote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is al pleiten dus ik denk dat hij morgen wakker wordt en denkt: "Had ik dat nou maar niet gepost".
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:46 schreef Chinless het volgende:
TS mongool, we willen jou niet als mod, ga lekker buiten spelen met de kindjes aub.
Is hij homo dan? Zoek gewoon ander werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
mijn baas gaat het ook niet leuk vinden denk ik.
Ja, jouw baas vind het prima dat je tieten zit te browsen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:36 schreef Façade het volgende:
[..]
Is hij homo dan? Zoek gewoon ander werk.
Ik moet zelfs tieten browsen van mijn baas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, jouw baas vind het prima dat je tieten zit te browsen?
Ga fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:00 schreef Crimyclown het volgende:
Gewoon weer tieten op FOK!.Amen broeder, amenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 11:16:06 ]
Ja, en Google is 098090897x groter dan FOK! bedenk zelf even wat ze zeggen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef zovty het volgende:
Is er vanuit FOK! al eens goed met google gesproken hierover?
We zijn echt niet de enige site in deze situatie en google wil ongetwijfeld graag zaken (blijven) doen met het groorste forum van nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |